[B4 ABT] Stożek
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
AUDI_A6, jak byłem młody i gniewny również wkładałem filtr stożkowy bez obudowy.
Na początku miałem banana na gebie, ale później doszedłem do wniosku, że denerwuje mnie to.
Przy każdym otwarciu przepustnicy huczy Ci to w środku.
Myślę, że nie spodoba Ci się to. Nie jesteś młodym tuningowcem, coś czuje, że wolisz komfort i ciszę, muzyczkę i spokój w autku.
Odradzam Ci. Zbędny huk, 0 polepszenia osiągów, a nawet przeciwnie.
Jak chcesz to zrób sobie próbę. Naciągnij na dolot kawałek podwójnie złożonej pończochy, odłącz pudło z filtrem i przejedź się kawałek. Później pomyśl czy chcesz mieć tak na stałe.
Na początku miałem banana na gebie, ale później doszedłem do wniosku, że denerwuje mnie to.
Przy każdym otwarciu przepustnicy huczy Ci to w środku.
Myślę, że nie spodoba Ci się to. Nie jesteś młodym tuningowcem, coś czuje, że wolisz komfort i ciszę, muzyczkę i spokój w autku.
Odradzam Ci. Zbędny huk, 0 polepszenia osiągów, a nawet przeciwnie.
Jak chcesz to zrób sobie próbę. Naciągnij na dolot kawałek podwójnie złożonej pończochy, odłącz pudło z filtrem i przejedź się kawałek. Później pomyśl czy chcesz mieć tak na stałe.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Dzisiaj zdjąłem filtr i trochę po testowałem jak to by było ze stożkiem i powiem że nawet niegłupio i tylko delikatnie głośniej niż normalnie i o takie coś mi chodzi. Tylko mam teraz problem. Jak to podłączyć? Bo spójrzcie na zdjęcia że u mnie zaraz po plastikowej rurce jest część aluminiowa z przepływomierzem i dalej puszka filtra. Gdybym zakładał stożek to podłączyć bezpośrednio do tego plastikowego dolotu a resztę wywalić?
z tego co sie orientuję to długość dolotu ma kluczową rolę
A w silniku na mechanicznym wtrysku to niewyobrażam sobie stożka, a rozdzielacz paliwa? a
regulator ciśnienia przepony?
http://www.allegro.pl/item295128391_fil ... _benz.html
i gdzie tu dać stożek ???
A w silniku na mechanicznym wtrysku to niewyobrażam sobie stożka, a rozdzielacz paliwa? a
regulator ciśnienia przepony?
http://www.allegro.pl/item295128391_fil ... _benz.html
i gdzie tu dać stożek ???
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Siemka
A co powiecie o takim rozwiązaniu? Filtr jest osłoięty od rożnych komarów i piasku, a jednocześnie łapie sobie zimne powietrze ;]
http://www.focaljet.com/aem_review/aem.3.jpg
pozdro4all
A co powiecie o takim rozwiązaniu? Filtr jest osłoięty od rożnych komarów i piasku, a jednocześnie łapie sobie zimne powietrze ;]
http://www.focaljet.com/aem_review/aem.3.jpg
pozdro4all
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
a czemu nikt nie spróbował wsadzić obudowę filtra z ABK i połączyć gumowym przewodem z kobrą z golfa III ??? Uważam że było by to najsensowniesze rozwiązanie, do prostokątnego filtra są w sprzedaży wkłady powietrza wykonane w tej samej technologii co stożek. Mamy wtedy termostat powietrza, silnik ciągnie zimne powietrze, wkład wielokrotnego użytku o większym przepływie powietrza i wizualnie ładnie to wygląda jak oryginał.