[b3/b4] Modyfikacje - Rozpórka kielichów przednich
ale po co mam kupować od nich i przepłacać jak wole sobie sam zaprojektować co własnie od pewnego czasu robie i dać do zrobienia z kwasówki grubościennej łacznie z rozpórką kielichów tylnych i wahaczy .
Nie chce mi sie kłucic każdy ma swoje auto i niech w nim robi co chce ty masz swoje racje ja mam swoje i ani ty nie przekonasz mnie ani ja ciebie więc i szerokości
Nie chce mi sie kłucic każdy ma swoje auto i niech w nim robi co chce ty masz swoje racje ja mam swoje i ani ty nie przekonasz mnie ani ja ciebie więc i szerokości
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie, spokojnie, nie skaczcie tak sobie do gardeł!
KaZi, meir ma rację, nie powinno się osłabiać konstrukcji kielicha, wiercąc w nim otwory. Podczas jazdy kielich pracuje i po jakimś czasie otwory te mogą doprowadzić do mikropęknięć w jego strukturze, efektem czego może być jego rozerwanie. Po prostu, po wpadnięciu koła w dziurę, amortyzator wyjdzie przez maskę. W swoim życiu już widziałem takie "kwiatki".KaZi_2005 pisze:a niby dlaczego się nie wierci? gdzie tak przeczytałeś?
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Myślałeś już może o patencie z S2 (bodajże :roll: ).meir pisze:muszę tylko użyć wyobraźni gdzie wywalić akumulator bo tam gdzie jest jest lipa przed lampę odpada a w bagażniku mało miejsca
Takiej pamięci to ja nie mam Krystian, ale wiem, że to była stalowa konstrukcjaAUDI_A6 pisze:Ale to był Kadet czy B4?
tak... w więkrzosci samochodów rozpórka jest mocowana na "kółkach" dokoła amora i wtedy może to osłabić mocowanie amora i wtedy wyleci przez maskę. ale tu jest mocowana rozpórka w całkiem innym miejscuIC69 pisze:Panowie, spokojnie, nie skaczcie tak sobie do gardeł!
KaZi, meir ma rację, nie powinno się osłabiać konstrukcji kielicha, wiercąc w nim otwory. Podczas jazdy kielich pracuje i po jakimś czasie otwory te mogą doprowadzić do mikropęknięć w jego strukturze, efektem czego może być jego rozerwanie. Po prostu, po wpadnięciu koła w dziurę, amortyzator wyjdzie przez maskę. W swoim życiu już widziałem takie "kwiatki".KaZi_2005 pisze:a niby dlaczego się nie wierci? gdzie tak przeczytałeś?
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
W specjalnej wnęce, pod tylna kanapą.meir pisze:a S2 gdzie ma ?
A to już nie jest kielich?KaZi_2005 pisze:jest mocowana kawałek za amorem
Ostatnio zmieniony 24 sty 2010, 22:48 przez IC69, łącznie zmieniany 1 raz.