[B4 ABK] Zimą ciężej pali
Hej ja mam to samo co Easyrider. Jak przekręcę zapłon to czasami pompka się odezwie a czasami nie. Choć nie wiem czy tu upatrywać problem ciężkiego zapalania. Jednak dziś pompka wydawała dziwny dźwięk który ustąpił po zapaleniu. Sprawdziłem wtryskiwacz rozruchowy i jest sprawny. Jak zapali to już problemu nie ma- pracuje bez zarzutów na Pb jak i LPG. Czy gaszę na gazie czy na benzynie i tak rano problem jest taki sam. Pomocy
sprawdź ten czujnik, jak kupiłeś jakiś tani to jest do bani, np Topran... - imijamy z daleka :mrgreen:FIFI pisze:A cóż to może być jeśli problem ciężkiego odpalania na zimno pojawił się po instalacji sekwecji?
Mam założoną nową Lambdę, czujnik temperatury silnika, kabelki przy wtryskiwaczu rozruchowym wyglądają jak nowe...
Zresztą wcześniej tak się nie działo, dopiero po instalacji gazu...
Witam
Mam problem z autem rano czasami zapali bez problemu innym razem wcale, kolejnego dnia nawet pomoc z innym autem na kable nie pomaga (kręci jak szalony a nie pali i po chwili czuć benzyną). Zaczęło się od tego że auto po osiągnięciu temperatury ok 50 stopni od razu gaśnie. Następnie zapali bez problemu na benzynie i po wciśnięciu pedału gazu i puszczeniu gaśnie.
Proszę o pomoc bo auto jest mi potrzebne w pracy i tak wczoraj byłem 100km od domu i nie zapalił :cry: Jest to silnik 1.8s pełen wtrysk
Mam problem z autem rano czasami zapali bez problemu innym razem wcale, kolejnego dnia nawet pomoc z innym autem na kable nie pomaga (kręci jak szalony a nie pali i po chwili czuć benzyną). Zaczęło się od tego że auto po osiągnięciu temperatury ok 50 stopni od razu gaśnie. Następnie zapali bez problemu na benzynie i po wciśnięciu pedału gazu i puszczeniu gaśnie.
Proszę o pomoc bo auto jest mi potrzebne w pracy i tak wczoraj byłem 100km od domu i nie zapalił :cry: Jest to silnik 1.8s pełen wtrysk
No więc tak: czujnik temperatury sprawdzony: przy -20 stopni miał kilka tysięcy Ohm, przy 90stopni miał ok. 300 Ohm. Czyli działa dobrze.
Panowie, gdzie jest przekaźnik pompy paliwa? (w ABK!)
Bo raz się załącza przy przekręceniu kluczyka, innym razem nie. Mam wrażenie jakby na mrozie pompa nie zawsze "zaskakiwała".
Panowie, gdzie jest przekaźnik pompy paliwa? (w ABK!)
Bo raz się załącza przy przekręceniu kluczyka, innym razem nie. Mam wrażenie jakby na mrozie pompa nie zawsze "zaskakiwała".
Przekaźnik 30 w silniku ABK zasila ECU. Tu masz więcej info : https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htmLenio21 pisze:hmmm a czemu mi się coś z paliwem kojarzy ta "30-stka" ? :roll:
[ Dodano: 2010-01-25, 10:48 ]
Jak masz dostęp do VAGa to możesz zrobić test tego przekaźnika. "Output test".Easyrider pisze:Bo raz się załącza przy przekręceniu kluczyka, innym razem nie. Mam wrażenie jakby na mrozie pompa nie zawsze "zaskakiwała".
Vag wysyła sygnał do kompa naprzemiennie: załącz / wyłącz pompę. Idealna okazja do sprawdzenia czy przekaźnik 208 działa prawidłowo.