Audi Cabriolet 2.6 V6
Harry71, co to przycisku dachu to najlepiej wie wysio bo on pewnie próbował to ogarnąć jakiś czas tamu. Ja póki co nie miałem potrzeby ale dochodzę do tego etapu prac nad autem, że chciałbym i to zrobić. Przycisk jest wymontowany z karoserii. Nie wiem co kryje się pod karoserią.
dżanas, spryski działają cud malina tzn. mocno ale spora część płynu leci na maskę co mnie irytuje po wypucowaniu auta Wycieraczki to bardziej tak dla bajeru pomyślałem niż dla funkcjonalności, chociaż to też ważne. Ok, nie robię
Teraz pytanie do znawców tematu: czy moje felgi RH PHOENIX robili z większym rantem.. ?
dżanas, spryski działają cud malina tzn. mocno ale spora część płynu leci na maskę co mnie irytuje po wypucowaniu auta Wycieraczki to bardziej tak dla bajeru pomyślałem niż dla funkcjonalności, chociaż to też ważne. Ok, nie robię
Teraz pytanie do znawców tematu: czy moje felgi RH PHOENIX robili z większym rantem.. ?
tez moze byc modul komfortu walniety z tylu za kanapa po prawej stronie jest lub przekaznik od szyb pod deska rozdzielcza po lewej wielkosci paczki fajek grzanie foteli nie szukaj w matach tylko sprawdz najpierw czy dochodzi prad w kostce pod fotelem BRAZOWY MASA CZARNY + podlacz probowke i przekrec na 6 jak blysnie probowka to przelacznikjest OK i jest problem w macie jak nic sie nie stanie to sa dwa rodzaje przelacznikow z przekaznikiem dlugi opcja 2 krutki przelacznik a przekaznik pod kasola po lewej tak jest w audi B3 w B4 zastosowano zespolony z przekaznikiem
quick pisze:Teraz pytanie do znawców tematu: czy moje felgi RH PHOENIX robili z większym rantem.. ?
A więc tak rozglądałem się tak samo za tym modelem felg z większym rantem i jak do tej pory nie znalazłem aczkolwiek jedyne co zauważyłem to to że producent robił te felgi w ten sposób tzn czym większa i szersza felga tym większy rant przykładowo masz linka :
http://cgi.ebay.de/NEUE-Alufelgen-RH-Ph ... 2eac79c99a
a szkoda bo felga ma potencjał z większym rantem
Harry71, dzięki za dokładne nakreślenie co i jak. Teraz tylko pytanie, czy moje fotele mają takie podłączenie jak oryginalne? Wydaje mi się, że mechanik mówił, że jest inaczej.. Na pierwszy rzut oka podobno jest inaczej niż w coupe.
dżanas, może jak nadkola da się poszerzyć to rant też :mrgreen: Lipa, że nie ma 17' z większym rantem.. Z przodu 17' a z tyłu 18' .. jak by to się toczyło?
dżanas, może jak nadkola da się poszerzyć to rant też :mrgreen: Lipa, że nie ma 17' z większym rantem.. Z przodu 17' a z tyłu 18' .. jak by to się toczyło?
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
oczywiscie ze sie da dospawac rant do felgi, mozesz miec parapet jaki sobie wymarzysz na feldze ktora Ci sie podoba, niestety nie operuje konkretnymi firmami badz cenami...quick pisze:może jak nadkola da się poszerzyć to rant też
a o jak duzy rant Ci chodzi? ;p ja aktualnie jezdze przod '15, tyl '17, normlanie sie jezdzi, tylko glupio wyglada bo z przodu mam balona zimowego a z tylu letnia niskoprofilowke ;pquick pisze:Lipa, że nie ma 17' z większym rantem.. Z przodu 17' a z tyłu 18' .. jak by to się toczyło?
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
sprawe rantu wytlumacze w ten sposob ze nawet jak ktos ma dwu czesciowe felgi i ma mozliwosc dokupienia rantu jako trzeciej czesci to zwykle koszt samego rantu wynosi wiecej niz kupno kompletnie innego modelu felgi juz z orignalnie montowanym rantem - nie koniecznie skrecanym... a ja pisalem o wspawaniu rantu na stale do felgi i wygladalo by to podobnie jak u mnie (bron boze nie pisze ze ja mam wspawywane ranty) to znaczy nie widac roznicy przy dobraniu odpowiednich stopow aluminium...
ja mam 15 z przodu zimowe bo wyszly mi druty w moich letnich i na czas oczekiwania na opony wlasnie w takim zestawie jezdze, a jakbys chcial zrobic 18 tyl a 17 przod to da sie i wszystko zalezy od tego jakie parametry opon zalozysz bo mimo wiekszej srednicy samej felgi, jest mozliwosc ze 17 bedzie mialo z opona wieksza srednice niz 18, dla przyklado 17/225/45 bedzie wiekszym kolem niz 18/205/40, ale ja osobiscie nie robilbym takiej rezaczki, glownie ze wzgledu na koszta, opona 18 bedzie zdecydowanie (choc nie duzo) drozsza niz 17, a efektu parktycznie zadnego bo tak jak pisze jezlei dobierzesz odpowiednio rozmiary opon to 18 sie straci w nadkolu, jedyny efekt bedzie jak ktos zacznie czytac parametry poszczegolnych opon to zdziwko murowane ;p
ja mam 15 z przodu zimowe bo wyszly mi druty w moich letnich i na czas oczekiwania na opony wlasnie w takim zestawie jezdze, a jakbys chcial zrobic 18 tyl a 17 przod to da sie i wszystko zalezy od tego jakie parametry opon zalozysz bo mimo wiekszej srednicy samej felgi, jest mozliwosc ze 17 bedzie mialo z opona wieksza srednice niz 18, dla przyklado 17/225/45 bedzie wiekszym kolem niz 18/205/40, ale ja osobiscie nie robilbym takiej rezaczki, glownie ze wzgledu na koszta, opona 18 bedzie zdecydowanie (choc nie duzo) drozsza niz 17, a efektu parktycznie zadnego bo tak jak pisze jezlei dobierzesz odpowiednio rozmiary opon to 18 sie straci w nadkolu, jedyny efekt bedzie jak ktos zacznie czytac parametry poszczegolnych opon to zdziwko murowane ;p
Nie narzekam ale (...) mnie, że nie wygrałem tych 25.000.000 zł w totka :[ Teraz do wygrania jest 6 MLN. Już widzę te liczny na swoim koncie
quick, nie wiem czy wiesz, ale na tym forum się nie przeklina!
IC69
quick, nie wiem czy wiesz, ale na tym forum się nie przeklina!
IC69
Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 19:58 przez quick, łącznie zmieniany 2 razy.
Ze spawanym rantem daj sobie siana przerabialem ten temat na stefanach 14'' 9''i 10'' mialem wylotke na winklu i zoralem kraweznik i 17cm nantu odlatalo 4 profesionalne firmy we wrocku odmowily naprawy bo nie dawali gwarancji na ta usluge wiec poszukaj nowych felg z rancikiem chyba ze poczekasz na moje RH17'' ZW 1 8,5 i 9 bo bede zmienial na 18'' <ok>