Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK + sekwencja] Trzesie na wolnych obrotach

Wszystko co związane z LPG
whitestock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 11 lut 2007, 09:52
Lokalizacja: białystok

Post autor: whitestock » 22 mar 2009, 12:13

quessakh niech gazownik wstawi ci czerwone Valteki 3 ohm i będzie po sprawie do tego odpowiedni dobór dysz i mnożnik a tak na marginesie to faktycznie żółte są wycofywane Ja rownież mam staga 4 i chodzi bez problemu obroty jak drut ,instalację wstawiałem w AC w B-stoku i powiem ci że do Białegostoku przyjeżdżają ludzie z ..Wrocław,Gdańsk i innych odległych miast bo w ich regionach niewiele osób jest sobie w stanie poradzić z fullgrupą ABK(to nie jest takie proste).Powiem więcej gdy przed montażem rozmawiałem z Mirkiem Gryko(główny instalator AC) odnośnie szybszych wtryskiwaczy matrix to powiedział mi jedno:drogie i bardzo delikatne potrafią nawet paść po jednych tankowaniu kiepskiego gazu,ja sam nie byłem zwolennikiem Valteków bo nie wierzę w cuda ale po odebraniu samochodu chylę czoło przed Mirkiem bo jak on sam powiedział jest kilka haczyków ktore trzeba znać żeby to dobrze zastroić a schemat+opis jak instalować LPG o nich nie mówi.Dodatkowo jak powiedział Danek autokalibracja na postoju niewiele da,przede wszyskim zdejmowanie parametrów pracy na PB w czasie jazdy.Powodzenia

quessakh

Post autor: quessakh » 23 mar 2009, 18:25

whitestock pisze:quessakh niech gazownik wstawi ci czerwone Valteki 3 ohm i będzie po sprawie
w moim poście padła pomyłka, oczywiście mam czerwone Valteki, co do Białegostoku - być może rzeczywiście spróbuję tam udać się na kalibrację, na razie umawiam się z moim gazownikiem na ustawianie kalibracji podczas jazdy - tylko czekam aż zdobędzie laptopa, bo ostatni mu się spalił

whitestock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 11 lut 2007, 09:52
Lokalizacja: białystok

Post autor: whitestock » 26 mar 2009, 12:25

quessakh, to co mogę ci daradzić to w programie mnożnik coś koło 2 ,dokładnie nie pamiętam a poza tym w zakładce rodzaju wtrysku benzyny PÓŁSEKWENCJA a nie FULLGRUPA ,trochę to dziwne ale tak właśnie ma być i będzie naprawdę OK i nie potrzeba szybkich wtryskiwaczy czerwone Valteki naprawdę sobie świetnie radzą uwierz mi wiem co mówię bo w poprawnej pracy silnika nie uznaję kompromisów

[ Dodano: 2009-03-26, 13:16 ]
i jeszcze jedno SEKWENCJA też nie bardzo ,sprawdżcie na POŁSEKWENCJI(dziwne ale prawdziwe),dobór dysz i odpowiedni mnożnik a jak nie da się to kontakt z Markiem lub Mirkiem Gryko prze forum AC białystok lub telefonicznie(numer na stronie AC) Powodzenia.

quessakh

Post autor: quessakh » 02 kwie 2009, 15:32

whitestock pisze:quessakh, to co mogę ci daradzić to w programie mnożnik coś koło 2 ,dokładnie nie pamiętam a poza tym w zakładce rodzaju wtrysku benzyny PÓŁSEKWENCJA a nie FULLGRUPA ,trochę to dziwne ale tak właśnie ma być i będzie naprawdę OK
Spróbowałem na półsekwencji, niestety nie dało to pożądanych rezultatów, wróciliśmy do poprzednich ustawień, bo silnik trząsł jeszcze bardziej :-( . Chyba najbardziej prawdopodobne jest jakieś uszkodzenie, bo wyraźnie widać, że przy podawaniu na 3 lub 4 cylindrze PB zamiast LPG silnik natychmiast się uspokaja. Ciekawe, że nie ma reguły - raz 3 innym razem 4 cylinder daje taki efekt. Czekam, aż mój mechanik będzie miał trochę czasu, żeby przyjrzeć się pracy silnika - podejrzewa, że może dostaje się tam lewe powietrze z układu ABS.

szubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2009, 16:06
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: szubi » 20 lip 2009, 16:14

Może kolega whitestock zdradzić jakie są te haczyki montażowe ? No i jakie masz teraz dysze ?

quessakh

Post autor: quessakh » 06 gru 2009, 22:49

Witam, dzisiaj udało się rozwiązać problem z moim autem :). Poznałem człowieka, który prowadzi warsztat gazowniczy i miał trochę czasu, żeby ze mną posiedzieć przy aucie (przypominam: ABK 2.0E, STAG 4, czerwone Valteki). Trzęsienie na jałowym biegu to po części błędy samego założenia instalacji gazowej (długie, nierówne przewody, różne odległości nawierceń od wlotu kolektora), po drugie braku znajomości ustawień mapy i procentowej korekty podawania gazu przez poszczególne wtryskiwacze. Gazownik poprawił przewody i zrobił odpowiednie korekty - przy czym rzeczywiście zajmuje to sporo czasu, który przecież można poświęcić na innego klienta, ha! Po każdej korekcie trzeba było przejechać się autem, aż w końcu dobrał takie parametry, że trzęsienie gazu ustało. Wniosek: wśród gazowników jest dużo dyletantów, a ABK chodzi świetnie na gazie!

szubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2009, 16:06
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: szubi » 07 gru 2009, 09:56

Bo tak właśnie jest z "gaziorzami" nawet najdrozsza instalacja nie bedzie działać prawidłowo, jesli nie bedzie dobrze założona i zestrojona ;]
Ja właśnie jak zaczynam komuś robić z LPG to zaczynam od korekt montażowych, bo to w głównej mierze jest przyczyną niesprawnośći i narzekań na ludzi na gaz a nie na "gaziorzy" ;/

Panaspirant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Panaspirant » 21 kwie 2010, 08:47

Kurde ja mam identyczne problemy i męczę się już półtora roku. Doszło do tego że gazownicy złożyli już drugą instalację i kilka rodzaj wtrysków i nic. Wcześniej miałem versus a teraz diego ls . Dysze , wężyki też kilka razy wymieniane i parownik. Teraz auto jeździ dobrze, tylko na wolnych obrotach telepie i tak samo jak opisujecie niema reguły. Raz trzęsie mniej raz bardziej. Spalanie teraz przyzwoite . Około 12l w jeździe mieszanej a było i 20. Moim zdaniem jest tak że nie potrafią tego ustawić bo to nie prosta sprawa tak jak piszecie. Może ktoś zna jakiś warsztat z lubelskiego co potrafi poradzić sobie z czymś takim. A jeszcze zapomniałem dodać że z Versusem była taka sprawa że ze 2 razy udało im się ustawić że prawie nie trzęsło. Ale z każdym dniem robiło się coraz gorzej. Tak jakby auto się rozregulowywało.

Awatar użytkownika
master84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 30 maja 2008, 15:35
Lokalizacja: Krosno RK

Post autor: master84 » 22 kwie 2010, 12:31

witam, ja miałem tak samo problem z wolnymi obrotami na LPG. Teraz jest "pół biedy" ale dalej nie jest rewelacyjnie. Kosztowało to nerwów. Mam założoną sekwencje na Alasce II, sterownik stag 300 plus a wtryskiwacze magic jety. Zostały wkręcone dłuższe dysze do kolektora bo zdaje się na 3 cylindrze podciągało podciśnienie od serwa. Problem na chwile ustał ale znów się pojawił i póki jest gwarancja to będę musiał podjechać z tym. Może ktoś zna dobrych gazowników na Podkarpaciu? pozdrawiam

Panaspirant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Panaspirant » 24 kwie 2010, 13:38

A możne ktoś zna sprawdzony sposób jak sobie z tym poradzić(szczegóły). Jak widać jest to pospolity problem i nie jest to usterka czy awaria jakiegoś podzespołu tylko kwestia ustawień. Z tego co czytam mamy rożnie dobrane instalacje, rożnych firm i wiem z doświadczenia że wymiana podzespołów na inne niby lepsze nie daje oczekiwanych rezultatów. Proszę o wypowiedz kogoś kto zna szczegóły uporania się z czym takim. Tylko beż żadnych "wydaje mi się ze to pomoże" czy podobnych bo takie działanie mija się z celem i niektórzy tak jak ja są już zmęczeni błądzeniem na ślepo. Wiadomo ze większości przypadków wiąże się to pojechaniem do warsztatu i wywaleniem kolejnej kasy. A większości zakładów to pasuje. Coś tam podkręcą powiedzą że jest trochę lepiej a problem jak był tak będzie.

szubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2009, 16:06
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: szubi » 19 maja 2010, 17:01

Bo tu jest akurat full grupa (krótkie czasy wtrysku) więc wsio musi być zestrojone idealnie. Co pod maską ma być mniej więcej prawidłowo to już wyżej zostało napisane. Niestety złotego środka nie ma, ba każdy ma inne podzespoły instalacji. Jeśli moge komuś pomóc, to proszę na forum lub na priv pokazać foto instalacji i ustawienie kompa LPG z mapami.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 20 maja 2010, 09:28

Najwazniejsze to dobrze dobrane wtryski do silnika, odpowiednia srednica dysz, równe nawiercenie dysz i długosc weżyków. ABK nie lubi Valteców bo sa za wolne szczególnie czerwone, na żółtych bedzie chodził ale po przeróbkach.

szubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2009, 16:06
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: szubi » 20 maja 2010, 09:47

Co do nawiertów to można sprawdzić czy te podstawki sie zmieszczą, wtedy mamy najbardziej zbliżone do PB podawanie gazu ;) i to bez kolejnego dziurawienia kolektora.
KLIK

POLKIMEN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 29 kwie 2008, 14:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: POLKIMEN » 18 cze 2010, 10:59

Witam wszystkich :-) 3dni temu założyłem sekwencje do mojej ABK Jest to : Komputer Stag 4, wtryskiwacze magic jet i reduktor skorpion. Na biegu jałowym na gazie jak i na benzynie równo trzyma te same obroty z tym że na gazie trzęsie silnikiem :-/

szubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2009, 16:06
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: szubi » 18 cze 2010, 11:25

Pokaż foto jak masz zrobione nawierty w kolektorze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl