Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK + sekwencja] Trzesie na wolnych obrotach

Wszystko co związane z LPG
POLKIMEN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 29 kwie 2008, 14:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: POLKIMEN » 18 cze 2010, 13:13

lepszego zdjęcia nie udało mi sie zrobic :-| Obrazek Obrazek

szubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2009, 16:06
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: szubi » 18 cze 2010, 13:29

Z tego co mi się wydaje, i lewa strona foto, to będzie pion do góry, to dysza jest nawiercona prawie "pod wiatr" aż zal na to patrzeć jak gozownicy potrafią bezmyślnie skatować silnik :(

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 cze 2010, 15:15

W tym wypadku kierunek nawiertu nie robi az tak wielkiej róznicy ( lepiej zeby były skierowane do silnika łatwiejsze zaciagniecie lpg ), najwazniejsze zeby wkretki były jak najblizej wtryskiwaczy PB oraz wężyki były jednakowej długosci. Pokaz gdzie masz MJ zamontowane oraz czy weżyki sa tej samej długosci, byłoby daobrze wrzucic screeny z ustawieniami

szubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2009, 16:06
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: szubi » 18 cze 2010, 17:21

Przy takich nawiertach nigdy nie będzie stabilnych obrotów, mocy itd, można spróbować to skorygować tym http://drypa.pl/produkt1804_Koncowka_wt ... 414D6.html

POLKIMEN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 29 kwie 2008, 14:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: POLKIMEN » 19 cze 2010, 15:35

Panowie dziś zauważyłem że autko na gazie i na benzynie na wolnych obrotach chodzi tak samo ale ma gdzieś ok 900 obrotów/min czy to nie za mało? A różnicy mocy nie ma wogóle ;-)

szubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2009, 16:06
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: szubi » 19 cze 2010, 18:38

Jeśli Ci "telepie" na PB i LPG, to trzeba wyczyścić przepustnice i silniczek krokowy. A jak ze spalaniem PB i LPG ?

POLKIMEN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 29 kwie 2008, 14:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: POLKIMEN » 23 cze 2010, 06:50

Spalanie jest prawidłowe. ok 10.5 litra gazu na 100km. Na benzynie trzyma te same obroty co na gazie. Z tym że jak chodzi na benzynie to nie czuć tych drgań jak na gazie.

szubi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 20 lip 2009, 16:06
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: szubi » 23 cze 2010, 09:07

Można spróbować, to skorygować ustawieniami kompa, ale ja i tak bym zaczął od poprawy nawiertów.

hytm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: hytm » 27 cze 2010, 21:10

witam Kolegów, oczywiście mam to samo, instalacja sekwencja stefaneli, czasami pracuje jak ciagnik he he, moze zna ktos gazownika na dolnym slasku, ktory jest to w stanie wyregolowac? moze ktos z forumowiczow posiada tez przepływomierz na sprzedaz. Pozdrawiam Kolegow.

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 28 cze 2010, 16:07

hytm pisze:witam Kolegów, oczywiście mam to samo, instalacja sekwencja stefaneli, czasami pracuje jak ciagnik he he, moze zna ktos gazownika na dolnym slasku, ktory jest to w stanie wyregolowac? moze ktos z forumowiczow posiada tez przepływomierz na sprzedaz. Pozdrawiam Kolegow.
A co Ci z przepływką :?: Moze masz poprostu za słabo albo za mocno naciągniętą sprężynę :?:

hytm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: hytm » 30 cze 2010, 12:11

do przepływomierza jeszcze nie doszedłem, czujnik stukowy zmieniony bo siedział, aparat tez bo hal dokonczył zywota swojego, sonda nowa bosha uniwersalna (stara na rencie), przekaźnik nr 30 przelutowany, niby po lambdzie jeździ w miare normalnie jednak troche mułowaty jest szczególnie na czwartym i piatym biegu.
Wiec tak mysle ze moze przepływomierz, jeszcze jutro jade do mojego gazownika zeby poregulowal troche machine. Pozdrawiam

Chciałbym równierz zaznaczyc ze przyczyny zostały wyeliminowane dzieki Marcinowi z Lubina Marcin-k44761 świetny mechanik warto było jechać sto kilometrow, rownierz otrzymalem wiele pomocy przez telefon.

[ Dodano: 2010-07-05, 21:45 ]
Witam Kolegów, moj gazownik wyregulował i zaczełła wreszcie coś jeździć, mianowicie wyluzował troche dysze z wtrysku bo za mocno była wkrecona, uczucie kiedy lekki ruch klucza powoduje zupełnie piekna prace silniczka bezcenne. zobaczymy ile teraz pali gaziorku. pozdrawiam

Awatar użytkownika
skt84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 21 sty 2010, 09:45
Lokalizacja: W-WO

Post autor: skt84 » 07 lip 2010, 08:50

Dziwna sprawa panowie ale problem z trzęsącym się autem na gazie sekwencyjnym zanikł u mnie po odłączeniu szarego czujnika temperatury wody. Niebieski jest oryginalny i wszystko ładnie działa. Sęk w tym, że moje auto pali ok 12 litrów gazu przy spokojnej jeździe. To normalka?

mjerzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 05 mar 2007, 20:15
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: mjerzyk » 07 lip 2010, 11:49

witam, czy mogłby mi ktoś napisać jaką dokładnie kupić instalacje sekwencji do ABK, bo sprawa przedstawia się tak ,że szwagier posiada takową audiczkę tylko na zwykłym gazie no i poszedł już drugi przepływomierz w ciągu 4 lat i chce teraz założyć sekwencje. mam znajomego gazownika co by to zmontował tylko potrzebuję kupić instalke , no i też byłbym zainteresowany przepływomierzem

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 lip 2010, 11:59

Instalacja:
El. sterująca- Stag 4 jest wystarczajacy
Parownik- Scorpion mini ewentulanie Magic III
Listwa- Matrix Hd344 ewentualnie Magic Jety chociaz na VAltekach zółtych tez bedzie chodził tylko trzeba go przerobic
- filtr gazu FL2

Aros18

Post autor: Aros18 » 08 lip 2010, 23:07

Koledzy a doradźcie coś bo już nie wiem jak to z tym gazem :/ Mam zamiar założyć Gaz w mojej Audi (2.0 ABK) i nie wiem już co wybrać Czy sekwencje czy zwykły i łudzić się że nie kichnie ale za to przy sekwencji widzę że jest duzo usterek z doborem sterowników oraz wtrysków . Dodam że mam automat i nie wiem czy jest to jakaś różnica . Wiem że to nie ten temat ale nie chce brudzić forum nowym tematem bo różne są opinie jedni chwalą drudzy narzekają , Szwagier ma też Audi 80 2.0 ABK i ma sekwencje , miał dużo problemów z gazem (Sekwencja) a to sterownik nie ten pozniej wtryskiwacze i skonczyło sie na reduktorze i narazie chodzi ładnie ( Reduktor Skorpion lub Scorpion nie pamietam dokladnie nazwy , był problemy z wachlowaniem obrotów , przełączał się na gaz jakby mial zaraz silnik z komory wyskoczyc ) A na zwykłym gazie co ma znajomy nie ma problemów wogole poza jednym :D Kichaniem .
Jestem w martwym punkcie a musze założyć gaz bo PB troszke za drogie :P 12l/100Km :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl