W NG nie czujnika położenia przepustnicy takiego jak w ABK. Tam są jedynie dwa mikrostyki, jeden załącz się gdy pedał gazu jest puszczony, drugi jak gaz jest wciśnięty do dechy. Jak je sprawdzić jest opisane w poradnika Kornela dotyczącym falowania obrotów [link na skróty]. Jeśli są oba rozłączone podczas normalnej jazdy ze stałą prędkością (oprócz vmax) to nie wpływają one na pracę silnika.arti pisze:witam.podlacze sie do tematu bo u mnie w ng jest taka sytuacja przy 90km/h,moze byc ze ten czujnik polozenia przepustnicy jest walniety. i czy ma to znaczenie na lpg. pozdrawiam
[2.0 ABK]szarpie mi autem podczas jazdy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
kurcze, wiedziałem, że coś źle zrobiłem, bo podłączyłem VAG'a na zapłonie, nawet pytałem o to czy dobrze zrobiłem, odpaliłem później fure ale laptop mi zdechł niestety, któregoś dnia muszę się wybrać to zrobić. a na samym zapłonie dawałby błąd? mam nadzieję że to tylko przekaźnik 30 :-Fadi74 pisze:zakk87, Najlepiej podłaczyc VAG i sprawdzic czy na wolnych obrotach ECU widzi prawidłowa wartosc połozenia przepustnicy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
jakie ma spalanie?? na gazie?? i jak pracuje na pb?? u mnie przeplywka byla do wymiany. i jest juz oki a bylo tak samo.. mozesz ja jeszcze reanimowac jezeli chcesz a to znajdziesz na forum. jerdst tego duzo.. temat "nie boj sie swojego przeplywomierza". a jak nie zrobisz to napewno nie zepsujesz jezel;i juz jest walniety
Alex Wysłany: 2010-02-10, 19:37 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
ja z kolei mam objawy takie ze moje audi jest strasznie slabe i na benzynie i na lpg. co najlepsze jest to ze jak odlacze pin od przeplywomierzu powietrza to na gazie pracuje elegancko. ktos ma na to rade?
Może masz zadymione świece??
[ Dodano: 2010-05-08, 10:44 ]
ja podłączyłem pod VAG i niby silnik pracuje bez zarzutów... ;/ to co niby jest?
--------------------------------------------------------------------------------
ja z kolei mam objawy takie ze moje audi jest strasznie slabe i na benzynie i na lpg. co najlepsze jest to ze jak odlacze pin od przeplywomierzu powietrza to na gazie pracuje elegancko. ktos ma na to rade?
Może masz zadymione świece??
[ Dodano: 2010-05-08, 10:44 ]
ja podłączyłem pod VAG i niby silnik pracuje bez zarzutów... ;/ to co niby jest?
koledzy ja wymieniłem wszystkie czujniki byłem podłaczałem pod kompa dwa razy i niby wszuystko oki a szarpała dalej wkoncu podmieniłem komputer z innego audi no i wada sie znalazła komputer w audi moim zepsuty kupiłem urzywke ze szrotu i teraz super jeden mechanik powiedział mi nawet ze mam zle dobrane przewody do swiec i to jest wada tacy to mechanicy
Witam
U mnie też było szarpanie. Świece miałem paro miesięczne więc zacząłem od wymiany kabli WN. A żeby było mi je lepiej wyjąć to odpiąłem kopułke. I mym oczom ukazał sie brzydki palec hehe jakis taki troche wykruszony. Kopułka tez miała ubytek wiec wymieniłem jeszcze owe dwie części i autko znów śmiga tak jak powinno:) Mogłem w sumie nie zmieniać tych kabli ale w sumie autku to nie zaszkodzi. I tak oto dzięki naszemu forum po raz kolejny wyleczyłem moje autko własnymi rękami. Pozdrawiam
U mnie też było szarpanie. Świece miałem paro miesięczne więc zacząłem od wymiany kabli WN. A żeby było mi je lepiej wyjąć to odpiąłem kopułke. I mym oczom ukazał sie brzydki palec hehe jakis taki troche wykruszony. Kopułka tez miała ubytek wiec wymieniłem jeszcze owe dwie części i autko znów śmiga tak jak powinno:) Mogłem w sumie nie zmieniać tych kabli ale w sumie autku to nie zaszkodzi. I tak oto dzięki naszemu forum po raz kolejny wyleczyłem moje autko własnymi rękami. Pozdrawiam
Witam
Mam ten sam problem z szarpaniem, myślałem, że jest to problem z instalacją gazową (ponieważ samochód nie jeździ na benzynie) i oddałem samochód do gaziarza, po czym ten nie wiedział sam co jest grane i przeczyścił zawód przy butli... Troche pomogło bo już nie dusi go tak często, ale jednak...
Z tego co wyczytałem na forum to może być to przeczyną przekaźnika nr 30, kopułki i palca (bo świece i przewody wymieniłem tydzień temu), czujnik temperatury, kabel do sondy i ewentualnie sonda...
Co jeszcze miałbym sprawdzić w celu zlikwidowania tego?
A drugie pytanie:
Na benzynie samochód "śmiga" bardzo dobrze ale tylko gdy jest na ssaniu, później po depnięciu pedału gazu jest efekt jak w instalacji lpg podczas pustej butli (jakby efekt odcięcia)... przy delikatnym dodaniu gazu samochód będzie się powoli rozpędzał
Czym może to być spowodowane? zgraniem zapłonu z przepływką?
Mam ten sam problem z szarpaniem, myślałem, że jest to problem z instalacją gazową (ponieważ samochód nie jeździ na benzynie) i oddałem samochód do gaziarza, po czym ten nie wiedział sam co jest grane i przeczyścił zawód przy butli... Troche pomogło bo już nie dusi go tak często, ale jednak...
Z tego co wyczytałem na forum to może być to przeczyną przekaźnika nr 30, kopułki i palca (bo świece i przewody wymieniłem tydzień temu), czujnik temperatury, kabel do sondy i ewentualnie sonda...
Co jeszcze miałbym sprawdzić w celu zlikwidowania tego?
A drugie pytanie:
Na benzynie samochód "śmiga" bardzo dobrze ale tylko gdy jest na ssaniu, później po depnięciu pedału gazu jest efekt jak w instalacji lpg podczas pustej butli (jakby efekt odcięcia)... przy delikatnym dodaniu gazu samochód będzie się powoli rozpędzał
Czym może to być spowodowane? zgraniem zapłonu z przepływką?
to jeździ na benzynie czy nie :>? bo potem napisałeś:Backi pisze:Mam ten sam problem z szarpaniem, myślałem, że jest to problem z instalacją gazową (ponieważ samochód nie jeździ na benzynie)
.Backi pisze:Na benzynie samochód "śmiga" bardzo dobrze ale tylko gdy jest na ssaniu
Skoro jednak na obu paliwach jeździ, to warto sprawdzić układ WN