[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej
koledzy jeśli chcecie obniżać więcej jak -60 to tylko gwint ! Gwintowane zawieszenie zachowuje się nie porównywalnie lepiej jak jakiś kit -60 itd. Auto jest dużo stabilniejsze i pewniejsze w prowadzeniu, nawet jak kupicie jakiś tani nowy gwint np. mts technic czy coś w tym stylu. Ale ze swojej strony polecał bym kupić nówkę jakiegoś cenionego producenta np. KW, H&R . Odradzam kombinację sprężyn mocno obniżających i to jeszcze z seryjnymi amorkami ;/ Na zawiasie tak jak i hamulcach się nie oszczędza. Ja swoje poprzednie auto miałem posadzone -120mm na gwincie AP (Toledo II) i byłem zadowolony, chociaż jazdą na trasach można było się czasem mocno zdenerwować
Wiesz do każdego auta z gwintem jest problem w sumie Poprzednio miałem też auto z grupy VAG tylko młodsze, no i było tego wszystkiego trochę więcej, głównie też z racji tego na jednej płycie podłogowej był golf IV, audi a3, octavia, leon, toledo II i dlatego tego było więcej. Ale kto szuka ten znajdzie
Ciekaw jestem w jaki sposób za taką kasę chcesz sobie aira zamontować ?misiek_30 pisze:Jak ktoś ma zamiar w desperacji wydać 2 czy 3 tysie za gwinta do 80-ki to lepiej sie pomęczyć i założyć AIR-a ,frajdy przy tym co niemiara, gwint jest lepszy do szybkiej jazdy ale do lansu i użyteczności to raczej z AIR-em niema szans.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk