
Co najwyżej taki wałek może powodować, że wiecej powierza się będzie do cylindrów dostawać, ale jak paliwkiem nie podlejesz to mocy nie przybędzie

AAZ ma większy potencjał od SB/RA. Ot, brzydkie kaczątko, ale mocniejsza głowica, większe komory wirowe. Do tego wtryski 160-170 BAR, wał od TDI, pompka 10 albo i 11mm, wielkie turbo i 200KM pęknie.pawelrybak15 pisze:Najpierw kolego powiedz mi gdzie Ty chcesz ten boostpin wpakować w silniku ACE :lol: <ok>
Skoro masz B4 1,9 TD (nie TDI) to masz silnik AAZ, boostpina pakuj bez podkładki, wtedy może ta niezbyt udana jednostka zacznie jechać <ok>
Też 155 bar ale jedno sprężynkowe. Kto co lubi, jedni wolą piwo drudzy vodke.Labiel pisze:chyba gorsze wtryski niż w SB
Wskaż co jest gorszego prócz pina? Nie ma? Aaa... stereotypy. Nie biorę pod uwagi pompy z 1996r w golfach z pseudoelektroniką, bo to porażka.Labiel pisze:gorszą pompę wtryskową
SB/RA na mocnej pompie (10mm plus odpowiednie ustawienie) w dynamicznym trybie mieszanym + korki zadowala się 4.5 l/100km.Labiel pisze:Wątpię bo SB pali mniej więcej tyle samo.
Normę spalin Euro 1.Labiel pisze:Co mieli na celu?
AAZ jest dobrą jednostką tylko inżynier dupa, który zatwierdził w projekcie takie a nie inne śruby mocowania wału w AAZ. Te śruby podczas seryjnego przykręcenia są blisko granicy plastyczności drugiego przykręcenia już nie wytrzymują i uplastyczniają się. Ot cały prolem z klinem na wale. W 1Z widocznie był inny chłopocek, który mając dane śruby zaprojektował inny klin.pawelrybak15 pisze:czy tylko AAZ coś nie wyszedł
Wskaż różnicę między AAZ a 1Z w dole silnika prócz kształtu klinu na wale i innych tłoków. Nie ma? Aaa... Więc dół 1Z to też mega dziadostwo.pawelrybak15 pisze:Cóż, czyli cała seria 1,9 przed pojawieniem się TDI to mega dziadostwo :mrgreen: