[b4 1.9 1Z] Wolna odma?
jak zatkałeś odmę to się nie dziw, po to jest odma żeby odpowietrzyć skrzynię korbową silnika a jak zatkałeś to się ciesz że silnika nie rozerwało (chociaż mogłeś rozwalić uszczelniacze i uszczelki)skoti pisze:To se zrobiłem wolną odmę. Teraz żałujękopci jak porąbany, stanąłem na 5 min pod barem a koleś mówi ,że mam plamę pod autem. zarzygany cały silnik :!: :!: :!: :!: kapie z pod pokrywy zaworów na wtryski i gdzieś koło turbo :cry: to ,żem se kór...a narobił kłopotów
ps.nie puściłem węża pod auto tylko w butelkę
a to już nie będzie "wolna odma" tylko tzw. oil catch tank <ok>joandaw pisze:Witam też sie zastanawiam nad wolną odmą ale z obiegiem zamkniętym spowrotem w dolot przez catch tank.Przynajmniej nic nie kapie i nie ma zapachu
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
musisz zaślepić bo turbo będzie ciągnęło lewe powietrze i auto będzie słabo jechać...grzesiu88 pisze:Witam
Lepiej zaślepić dolot po odmie czy nie? Nie wiem czy jak będzie zaślepiony to czy mniej powietrza nie będzie...
skoti pewnie odpowietrzenia nie dałeś z tego zbiorniczka

Tutaj jest ładnie opisane
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245424
i jeszcze to
http://www.google.pl/images?hl=pl&q=oil ... 80&bih=830
jak dla mnie konkretne rozwiązania

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245424
i jeszcze to
http://www.google.pl/images?hl=pl&q=oil ... 80&bih=830
jak dla mnie konkretne rozwiązania
skoti, trzeba było wystrugać drewniany korek i zabić go w skrzynie korbową w miejscu przewodu od odmy. Efekt miałbyś ten sam, ale węża by Ci zostało.
Nie dałeś możliwości odpowietrzenia się silnikowi i dlatego rozwaliło uszczelnienie.
Widzę, że nie zrozumiałeś idei wolnej odmy ani też oil catch tank. Zrobiłeś miksa nie myśląc jak to ma działać. A działać nie miało prawa.
Nie dałeś możliwości odpowietrzenia się silnikowi i dlatego rozwaliło uszczelnienie.
Widzę, że nie zrozumiałeś idei wolnej odmy ani też oil catch tank. Zrobiłeś miksa nie myśląc jak to ma działać. A działać nie miało prawa.