[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To się zgadza ,to ponizej <ok>Ross pisze:1Z i AFN to nie są te same pompy.
nie ,ciśnienie otwarcia wtrysków w AFN jest identyczne jak w 1Z 190/300 bar .To <ok>Ross pisze:Różnię się miedzy innymi tym, że AFN ma większe ciśnienie podawane na wtryski,
takRoss pisze:mają inne fale
,pod łapki trzeba podkładać nakrętki ,bo dwusprężynkowe są wyższe i wymienić szpilki na dłuższe ,bo od jednosprężynkowych są za krótkieRoss pisze:ale czy wtryski 1 sprężynkowe mają te same łapy ?
[ Dodano: 2012-01-14, 20:10 ]
Coś tam wysteruje ,tyle że bez zmiany map w kompie ,taka pompa od AFN i wtryski nie będą w pełni wykorzystane.Fala w pompie z AFN jest inna ,a mapy kąta w starym kompie pod jednosprężynkowce ,nie są na pewno pod taką falę Pod dwuspręzynkowce fala już jest bardziej podobna do tej z AFN ,dlatego nie bedzie aż takiej różnicyKrzysiek 84 pisze:A po założeniu pompy od AFNa ECU da rade wysterowac zakresem regulacji kąta wtrysku
:?:
[ Dodano: 2012-01-14, 20:20 ]
Kostka prostokątna ,ale żaden problem przeszczepić ,tyle że kabel od nastawnika w AFN jest prawie trzy razy krótszy niż w naszych 80- tkachKrzysiek 84 pisze:Chyba tam tylko kostka jest prostokątna
Ja mam pompę od AFN z wtryskami od 1z i standardowym ECU 8-bit Pierburg. Kąt wtrysku nie jest przestawiany do końca prawidłowo. Tyle, że nie mogę jednoznacznie powiedzieć, że to wina pompy. Muszę najpierw sprawdzić czujnik położenia wału korbowego i wtrysk sterujący. Wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
tak te same, ale trzeba podkładki dawać i dłuższe szpilkiRoss pisze: nie pamiętam dokładnie, ale czy wtryski 1 sprężynkowe mają te same łapy ? wydaje mi się, że nie koniecznie. UKI HELP
Czyli jak by dał pompę z AFNa i do tego przerobił na 11mm to zadyma będzie ostra? Sama pompa z AFNa powinna też coś dać? Nie przerabiając jej na 11.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jakoś tak ten tjuning zacząłeś od tyłu ...pompę chcesz modzić ...zaczyna się od zmiany map w kompie ,bo zaczynanie od pompy czy wtrysków ,daje mizerny i mało zauważalny efekt ...pompą i wtryskami steruje komp ,i to on decyduje ile i kiedy podlać paliwem i dmuchnąc doładowania ...wtedy nawet na ori pompie i wtryskach masz bardzo wyrażny efekt ,którego nie uzyskasz na ori kompie ,zebyś nie wiem jakie wtryski i pompe założyłNiki20 pisze:W sumie racja, bo zakładać ją to już po to by zmodzić na 11stkę a wtedy batory się robi a ja tego nie chcę...