Chyba tam tylko kostka jest prostokątna

To się zgadza ,to ponizej <ok>Ross pisze:1Z i AFN to nie są te same pompy.
nie ,ciśnienie otwarcia wtrysków w AFN jest identyczne jak w 1Z 190/300 bar .To <ok>Ross pisze:Różnię się miedzy innymi tym, że AFN ma większe ciśnienie podawane na wtryski,
takRoss pisze:mają inne fale
,pod łapki trzeba podkładać nakrętki ,bo dwusprężynkowe są wyższe i wymienić szpilki na dłuższe ,bo od jednosprężynkowych są za krótkieRoss pisze:ale czy wtryski 1 sprężynkowe mają te same łapy ?
Coś tam wysteruje ,tyle że bez zmiany map w kompie ,taka pompa od AFN i wtryski nie będą w pełni wykorzystane.Fala w pompie z AFN jest inna ,a mapy kąta w starym kompie pod jednosprężynkowce ,nie są na pewno pod taką falęKrzysiek 84 pisze:A po założeniu pompy od AFNa ECU da rade wysterowac zakresem regulacji kąta wtrysku
:?:
Kostka prostokątna ,ale żaden problem przeszczepić ,tyle że kabel od nastawnika w AFN jest prawie trzy razy krótszy niż w naszych 80- tkachKrzysiek 84 pisze:Chyba tam tylko kostka jest prostokątna
tak te same, ale trzeba podkładki dawać i dłuższe szpilkiRoss pisze: nie pamiętam dokładnie, ale czy wtryski 1 sprężynkowe mają te same łapy ? wydaje mi się, że nie koniecznie. UKI HELP
Jakoś tak ten tjuning zacząłeś od tyłu ...pompę chcesz modzić ...zaczyna się od zmiany map w kompie ,bo zaczynanie od pompy czy wtrysków ,daje mizerny i mało zauważalny efekt ...pompą i wtryskami steruje komp ,i to on decyduje ile i kiedy podlać paliwem i dmuchnąc doładowania ...wtedy nawet na ori pompie i wtryskach masz bardzo wyrażny efekt ,którego nie uzyskasz na ori kompie ,zebyś nie wiem jakie wtryski i pompe założyłNiki20 pisze:W sumie racja, bo zakładać ją to już po to by zmodzić na 11stkę a wtedy batory się robi a ja tego nie chcę...