Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 sty 2012, 21:53

spaykee pisze:znam temat, nikt nie mówił, że będzie lekko
ale za to dzień dłubania przy golfie i już się humor poprawia a nie tak jak w tym padle ciągle nowe problemy, a to półoś nie pasuje a to skrzynia to jeszcze inne pierdoły...
a tu nie mal wszystko P&P trochę cięcia szlifierką, trochę spawania, i wiecie co? vuala mamy noty down pipe :lol:

ale jak się wejdzie pod golfa i popatrzy po jeszcze niedawno "nowych" kapciach i na na 16" i człowiek sobie uzmysławia że to pali takie lacze na trójce a i ma ochotę na to samo na czwórce z tym że tu już sprzęgło nie pozwala bo się ślizga to człowiek nabiera respectu do tego silnika.
jeszcze tylko jak będę miał okazję to sprawdzę kiedyś czy mi nie puszczają zawory w głowicy i popychacze wymienię, ustabilizuje ciśnienie oleju żeby zaworów nie podstawiało i chyba pojadę na hamownię golfem zanim się wrzuci synchro.
ale to chyba będzie grubo. a zanim pojadę na hamownię to najpierw skończęv robić docisk na podwójnej sprężynie. jeśli to już nie będzie dawać rady to już tylko zostaje mi załatwić tarczę sprzęgła ze spiekiem od Radzikwskiego albo Wróbla. myślę nad sześcioma albo ośmioma "łapkami" żeby było półsprzęgło a nie urywało łeb przy próbie delikatnego ruszenia. nie wyobrażam sobie np parkowania ze sprzęgłem które działa 0/1.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 sty 2012, 22:21

To będziesz parkował tak:



<ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 sty 2012, 22:28

taaaa zwłaszcza pod marketem...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 sty 2012, 09:30

arwam pisze:taaaa zwłaszcza pod marketem.
Ponoć za dupowóz ma robić coupeta :->

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 27 sty 2012, 10:16

ale ja mówiłem o golfie odnośnie sprzęgła...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 lut 2012, 00:19

I jak prace postępują ? Kiedy to zacznie jeździć ? :mrgreen:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 lut 2012, 09:22

chwilowo prace przystopowane ze względu na to że trzeba było golfem wjechać na zmianę turbiny żeby było czym pędzić ten wynalazek to raz a dwa że w golfie trzeba było zmienić też zaciski na żeliwne bo zastowanie żeliwnych nie pozwalało założyć koł 15"

. co do audi to też był nie chciany pit stop w pracach ze względu że wy chodzą cyrki z półosiami.

teraz jeszcze doszły półosie od B4 TDI i myśle że juz wszystko bedzie oki, ale przeguby na których to auto jeździło nie pasują do półosi z B4 zresztą ogólnie tu są takie cyrki z półosiami że głowa małą. teoretycznie powinno pasowaća nie pasuje.

i szukam jeszcze linki gazu od KV lub podobnej bo moja była skracana pod AAZ'a

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 01 lut 2012, 16:31

arwam pisze: i szukam jeszcze linki gazu od KV lub podobnej bo moja była skracana pod AAZ'a
gadaj z koleżanką żana tu na forum, na pewno ma <ok>
teraz jeszcze doszły półosie od B4 TDI i myśle że juz wszystko bedzie oki, ale przeguby na których to auto jeździło nie pasują do półosi z B4 zresztą ogólnie tu są takie cyrki z półosiami że głowa małą. teoretycznie powinno pasowaća nie pasuje.
a z czego Ty masz skrzynie, że mówisz, że nie pasuje?
arwam pisze: . co do audi to też był nie chciany pit stop w pracach ze względu że wy chodzą cyrki z półosiami.
oj tam oj tam, to dopiero początek :lol:
arwam pisze: w golfie trzeba było zmienić też zaciski na żeliwne bo zastowanie żeliwnych nie pozwalało założyć koł 15"
z aluminiowych na żeliwne czy odwrotnie?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 lut 2012, 16:51

spaykee pisze: arwam napisał/a:
i szukam jeszcze linki gazu od KV lub podobnej bo moja była skracana pod AAZ'a
gadaj z koleżanką żana tu na forum, na pewno ma
wiem jestem w kontakcie z Nią bo od niej mam pompę Vacu <ok>
spaykee pisze:a z czego Ty masz skrzynie, że mówisz, że nie pasuje?
chodzi o to że do skrzyni muszę mieć przeguby 130mm i teraz dzięki koledze Mrozoo sprawa jest chyba opanowana. będę wiezdiał jak audi z powrotem wjedzie na kanał.

skrzynia jest od passata B5.
wcześniej okazało sięże wewnętrzne przeguby nie pasują pod moje półosie. załatwiłem odpowiednie dalej kupa nie pasują do wewnętrznych, za to teraz jak mam półosie od B4 TDI to zobaczymy czy w piaste bedą pasować ale jestem dobrej myśli. co ciekawe moje przeguby nie pasują na półosie od B4.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 01 lut 2012, 16:53

arwam pisze:skrzynia jest od passata B5.
wcześniej okazało sięże wewnętrzne przeguby nie pasują pod moje półosie. załatwiłem odpowiednie dalej kupa nie pasują do wewnętrznych, za to teraz jak mam półosie od B4 TDI to zobaczymy czy w piaste bedą pasować ale jestem dobrej myśli. co ciekawe moje przeguby nie pasują na półosie od B4.
widzę grubsza rzeźba, a nie prościej by było po prostu zmienić flansze w skrzyni pod konkretne półosie? :)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 lut 2012, 16:53

spaykee pisze:z aluminiowych na żeliwne czy odwrotnie?
tak. mó błąd przy pisaniu. jak mam alu zaciski to 15" tylne chebelki nie akceptują.
a żeliwne na styk

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 01 lut 2012, 16:55

arwam pisze:tak. mó błąd przy pisaniu. jak mam alu zaciski to 15" tylne chebelki nie akceptują.
a żeliwne na styk
no, bo te aluminiowe te żeberka mają śmieszne :) a z czego hebelki na tyle masz? pasek? :?: :idea: i jak z pasowaniem do jarzma, czy jarzmo też zmieniałeś? na jaką tarczę?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 lut 2012, 17:02

spaykee, z tyłu hamują przednie tarcze z audi A4 1.6 280mm nie wyentyle bo wtedy jak budowałem je nie miałem namiaru na zaciski od 100 C4 w quattro.
zaciski pasek B4 VR6 jak całe4 zresztą zawieszenie. jarzma od alfyale są identyczne do VW a nie wykorzystałem od VW bo byłu uszkodzone, do tego adaptery. wszystko jest w temacie o goflie. teraz dodatkowo jest. inne turbo. mocne sprzęgło już zmodzone tylko pierścień dociskowy przetoczyć i kończyć składać. i wtedy mozna na hamownię. a myśle że będzie ciekawie przynajmniej co do momentu obrotowego skoro ori VR6 poddaje się przy pierwszym bucie na mocniejszych nastawach.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 04 mar 2012, 21:00

no i nieszczęść ciąg dalszy.

po poskładaniu układu chłodzenia i nagrzaniu silnika okazało się że kupiona przeze mnie chłodnica jest dziurawa jak rzeszoto. :evil:

z ciekawych wniosków: auto powinno być oszczędne ponieważ bardzo powoli się nagrzewa nawet przy ręcznie otwartym EGR, włączoną dodatkową pompą która robi obieg z głowicy do pompy wodnej z podgrzewaczem w tym małym obiegu, bardzo duży moment obroty, na wolnych obrotach śmiało się wrzuca piątkę i bez dotykania gazu auto rusza a obroty tylko nieznacznie klękają.
zdusić ten silnik jest naprawdę ciężko. jak się chce go zdusić na jedynce czy dwójce silnik trzymająć auto na hamulcu obserwujemy z miejsca kierowcy, unoszący się pas przedni.
coś jużczuję że trzeba bedzie modzić następne mocne sprzęgło.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 04 mar 2012, 21:07

Dobrze, że już jeździ :-) Szkoda tylko że taka lipa z tą chłodnicą :evil:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl