Audi Competition Q
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
nie,. lepszy jest gaz <ok> ogólnie rzecz biorąc utrzymanie mocnego gazowca wychodzi taniej niż mocnego traktoru <ok> jakieś dwumasy, świeczki po 50pln, i inne ustrojstwa co ma klekot nie przemawia za mną. Klekot do traktorów <ok>Lucazzz pisze:spaykee, rozumiem cie, ale jak ktos lata 3kkm miesiecznie+ jeszcze jakis KILL spod swiateł no to chyba lepszy jest D
a widzisz, a widzisz... :mrgreen:Lucazzz pisze: chociaz coraz bardziej kusi mnie 1.8T.........
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Heh, a nie mówiłem? :mrgreen:
Według mnie, pakuj sobie diesla i go kręć. Bo chciałbym tutaj zauważyć, że najwięcej o rozwojowości 1.8T mówią ludzie którzy nie mieli z tym motorem nic do czynienia. Kwestia jest taka, że fakt. Ten motor jest rozwojowy ale ten rozwój przekracza kosztami wartość nie jednego auta z tego forum. I to wcale nie zrobimy z niego za takie pieniądze potwora. A diesla jak wiadomo można zrobić o wiele mniejszym kosztem.
Jakby ktoś kiedyś chciał się dowiedzieć ile mnie wyniosły jakieś tam lekkie modyfikacje motoru które mam, zapraszam na pw lub gg bądź telefon
A Tobie Loczek poważnie polecam nie pakowanie żadnej mamony w to ścierwo. To co Ci zostało z cabrio przeznacz na zakup motoru i swapuj.
Według mnie, pakuj sobie diesla i go kręć. Bo chciałbym tutaj zauważyć, że najwięcej o rozwojowości 1.8T mówią ludzie którzy nie mieli z tym motorem nic do czynienia. Kwestia jest taka, że fakt. Ten motor jest rozwojowy ale ten rozwój przekracza kosztami wartość nie jednego auta z tego forum. I to wcale nie zrobimy z niego za takie pieniądze potwora. A diesla jak wiadomo można zrobić o wiele mniejszym kosztem.
Jakby ktoś kiedyś chciał się dowiedzieć ile mnie wyniosły jakieś tam lekkie modyfikacje motoru które mam, zapraszam na pw lub gg bądź telefon
A Tobie Loczek poważnie polecam nie pakowanie żadnej mamony w to ścierwo. To co Ci zostało z cabrio przeznacz na zakup motoru i swapuj.
Spodziewamy się z Monią dziecka- sprzedaż Cabrio była właśnie uwarunkowana dzieckiem, by były jakieś fundusze :cry: , a nie chce teraz wpakować parę TYŚI na SWAP ... Narazie zastosuję tampony tam gdzie leci i wymienię pompę wody.Mabrothrax pisze:A Tobie Loczek poważnie polecam nie pakowanie żadnej mamony w to ścierwo. To co Ci zostało z cabrio przeznacz na zakup motoru i swapuj.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:46 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Loczek kiepsko że leci między wałem a skrzynią bo to dużo roboty a możę się okazać przy okazji że sprzęgło do wymiany. Bo i tak silnik do wyciągnięcia.
Porównanie kosztów podnoszenia mocy w 1.8t i TDI PD są różne zależy taniej wychodzi 200 ps + w PD i nm którego 1.8 nie osiągnie.
Zgadzam sie z mabro że koszt dużej mocy w 1.8t bardzo drogi. Ale każdy robi co chce.
Ja znam jedno mocne 1.8 t tak prawie 400ps i koszt budowy wyniósł około 40 tyś.
Więc tanio nie było.
Pozdro
PS. uszczelnienie ACE nie wyjdzie drogo tylko nikt nie da gwarancji ile ten silnik pożyje.
niestety.
Porównanie kosztów podnoszenia mocy w 1.8t i TDI PD są różne zależy taniej wychodzi 200 ps + w PD i nm którego 1.8 nie osiągnie.
Zgadzam sie z mabro że koszt dużej mocy w 1.8t bardzo drogi. Ale każdy robi co chce.
Ja znam jedno mocne 1.8 t tak prawie 400ps i koszt budowy wyniósł około 40 tyś.
Więc tanio nie było.
Pozdro
PS. uszczelnienie ACE nie wyjdzie drogo tylko nikt nie da gwarancji ile ten silnik pożyje.
niestety.
Wiem, że dużo nie wyjdzie. Ale sam fakt lania mnie dobija. Teraz będę musiał auto zastępcze sobie organizować <ok> , bo w jeden dzień się nie wyrobię bo pracować też muszę a nie siedzieć przy aucie 8-) .chmiel25 pisze:PS. uszczelnienie ACE nie wyjdzie drogo tylko nikt nie da gwarancji ile ten silnik pożyje.
niestety.
Sprzęgło wydaje mi się, że będzie OK, nie slizga się, biegi płynnie wchodzą. Ale to najpierw skrzynia w dół i dopiero weryfikacja dokładna.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wolałbym wyjąć silnik bo szybciej łątwiej i w sumie mniej zabawy. A na zewnątrz jak go bedziesz miał to łątwiej po uszczelniać. Ode to wymień jeszcze uszczelkę pod podstawą filra oleju. Bo one dość często puszczaja. Ja u siebie niestety to też wymieniałem.Loczek pisze: Ale to najpierw skrzynia w dół i dopiero