Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Competition Q

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 02 lut 2012, 23:12

spaykee, rozumiem cie, ale jak ktos lata 3kkm miesiecznie+ jeszcze jakis KILL spod swiateł no to chyba lepszy jest D
......

chociaz coraz bardziej kusi mnie 1.8T.........

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 02 lut 2012, 23:15

Lucazzz pisze:spaykee, rozumiem cie, ale jak ktos lata 3kkm miesiecznie+ jeszcze jakis KILL spod swiateł no to chyba lepszy jest D
nie,. lepszy jest gaz <ok> ogólnie rzecz biorąc utrzymanie mocnego gazowca wychodzi taniej niż mocnego traktoru <ok> jakieś dwumasy, świeczki po 50pln, i inne ustrojstwa co ma klekot nie przemawia za mną. Klekot do traktorów <ok>
Lucazzz pisze: chociaz coraz bardziej kusi mnie 1.8T.........
a widzisz, a widzisz... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 02 lut 2012, 23:32

bo rozchodzi sie o PSSSSSSST PSSSSSST ;-)


sory loczek za OT

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 03 lut 2012, 08:06

03.02.2012- po umyciu w dniu wczorajszym silnika i przejechaniu ok. 120 km tak to wygląda...patrz zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:44 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 03 lut 2012, 08:15

:roll:

leje się jak z kaczki :roll:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 03 lut 2012, 08:19

Heh, a nie mówiłem? :mrgreen:

Według mnie, pakuj sobie diesla i go kręć. Bo chciałbym tutaj zauważyć, że najwięcej o rozwojowości 1.8T mówią ludzie którzy nie mieli z tym motorem nic do czynienia. Kwestia jest taka, że fakt. Ten motor jest rozwojowy ale ten rozwój przekracza kosztami wartość nie jednego auta z tego forum. I to wcale nie zrobimy z niego za takie pieniądze potwora. A diesla jak wiadomo można zrobić o wiele mniejszym kosztem.

Jakby ktoś kiedyś chciał się dowiedzieć ile mnie wyniosły jakieś tam lekkie modyfikacje motoru które mam, zapraszam na pw lub gg bądź telefon :-)

A Tobie Loczek poważnie polecam nie pakowanie żadnej mamony w to ścierwo. To co Ci zostało z cabrio przeznacz na zakup motoru i swapuj.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 03 lut 2012, 08:48

Mabrothrax pisze:A Tobie Loczek poważnie polecam nie pakowanie żadnej mamony w to ścierwo. To co Ci zostało z cabrio przeznacz na zakup motoru i swapuj.
Spodziewamy się z Monią dziecka- sprzedaż Cabrio była właśnie uwarunkowana dzieckiem, by były jakieś fundusze :cry: , a nie chce teraz wpakować parę TYŚI na SWAP ... Narazie zastosuję tampony tam gdzie leci i wymienię pompę wody.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:46 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 03 lut 2012, 08:53

Nie ma co się dołować. Dziecko ważniejsze fakt. Znam przypadek w którym uszczelnienie sporo pomogło. Fakt jest taki, że ace z gazem prędzej czy później zdechnie. Załować nie ma czego, bo ten silnik to jedyna bolączka każdego Compi. Ogarniesz i będzie.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 03 lut 2012, 08:57

Mabrothrax pisze:ace z gazem prędzej czy później zdechnie
Na jazdę nie narzekam, jeździ dobrze na gazie i na PB. Odpala zarówno na jednym i drugim, spalanie też ok, kompresja, ciśneinei oleju itp. Wyboru nie mam- muszę dać mu drugą szansę. Pożyjemy, zobaczymy na jak długo.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 03 lut 2012, 09:00

Loczek kiepsko że leci między wałem a skrzynią bo to dużo roboty a możę się okazać przy okazji że sprzęgło do wymiany. Bo i tak silnik do wyciągnięcia.

Porównanie kosztów podnoszenia mocy w 1.8t i TDI PD są różne zależy taniej wychodzi 200 ps + w PD i nm którego 1.8 nie osiągnie.
Zgadzam sie z mabro że koszt dużej mocy w 1.8t bardzo drogi. Ale każdy robi co chce.
Ja znam jedno mocne 1.8 t tak prawie 400ps i koszt budowy wyniósł około 40 tyś.
Więc tanio nie było.

Pozdro

PS. uszczelnienie ACE nie wyjdzie drogo tylko nikt nie da gwarancji ile ten silnik pożyje.
niestety.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 03 lut 2012, 09:06

Ja również polecam Ci PD ;-)
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:46 przez !StaSiu, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 03 lut 2012, 09:12

chmiel25 pisze:PS. uszczelnienie ACE nie wyjdzie drogo tylko nikt nie da gwarancji ile ten silnik pożyje.
niestety.
Wiem, że dużo nie wyjdzie. Ale sam fakt lania mnie dobija. Teraz będę musiał auto zastępcze sobie organizować <ok> , bo w jeden dzień się nie wyrobię bo pracować też muszę a nie siedzieć przy aucie 8-) .
Sprzęgło wydaje mi się, że będzie OK, nie slizga się, biegi płynnie wchodzą. Ale to najpierw skrzynia w dół i dopiero weryfikacja dokładna.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 03 lut 2012, 09:13

Jak coś to mam sprzęgło do tego czegoś za małe piniondze :-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 03 lut 2012, 09:27

Loczek pisze: Ale to najpierw skrzynia w dół i dopiero
Wolałbym wyjąć silnik bo szybciej łątwiej i w sumie mniej zabawy. A na zewnątrz jak go bedziesz miał to łątwiej po uszczelniać. Ode to wymień jeszcze uszczelkę pod podstawą filra oleju. Bo one dość często puszczaja. Ja u siebie niestety to też wymieniałem.

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 03 lut 2012, 09:30

chmiel25 pisze:Ode to wymień jeszcze uszczelkę pod podstawą filra oleju.
Wiem... tam też ciecze <ok> :mrgreen: :-P :-D 8-) .

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl