Panowie, panowie..
Otoz ja montowalem ICka.
Priorytetem poprzednich modow bylo nie ciac zderzaka, nie ciac nic wiec schowalismy ICka pod maska przed chlodnica. Od razu podnosl sie raban ze zle, ze goraco i ze wogole do dupy. Fakt nie bylo to najszczesliwsze umiejscowienie ale zalozenia byly takie a nie inne oraz budzet w ktorym mielismy sie zmiescic i tak tez uczynilismy.
Po pewnym czasie Lysy dojrzal do tego ze czasem trzeba conieco poswiecic jesli ma byc performance

i po wystrzale starego IC z MC podjal decyzje o FMICu.
Tym razem zalozeniem bylo wlasnie zrobienie tego tak zeby wlozyc najwiekszy mozliwy ICek, jak najbardziej skrocic dolot i na koncu przy montazu Lysy nie pozwolil wyciac halogenow, co utrudnilo montaz niezmiernie ale jak widac sie udalo.
ICek wyszedl lekko asymetrycznie bo:
1. Przy takiej jego konstrukcji nie da sie inaczej
2. IC wybrany taki a nie inny zeby mozliwie skrocic dolot - a krocej juz sie nie da przy zalozeniu...
3.... ze nie tniemy budy!
Panow ktorym sie nie podoba zapraszam do siebie, chetnie sie naucze jak taki intercooler zmiescic ladnie z przodu B2 z R5T nie tnac Pasa przedniego i zderzaka, BO! Moglbym bez problemu schowac go glebiej wycinajac pas i robiac custom spinke podluznic ale bylem zobligowany wytycznymi wlasciciela i jego budzetem.
Pozdrawiam serdecznie
Noorec
SLG