Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT + LPG] problem ze spalaniem, pytania.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 22 paź 2012, 21:08

schack pisze:Wiem kurwa czego tyle mi to auto pali... Podniosłem dzisiaj na lewarku go z każdej strony i wszystkie koła trą... nie wiem co dokładnie ale wydaje mi sie, że to powinno luźno się kręcić a nie ocierać tak, ze ja muszę użyć siły, żeby kręcić... co jest nie tak?
:D

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 22 paź 2012, 21:10

hahahaha aż tak nie i we wszystkich kołach :P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 paź 2012, 21:17

Tarcie o niczym jeszcze nie świadczy. Przejedź się odcinek bez hamowania (używaj jak najmniej) dość spory i wtedy oceń czy tarcze (benben) lub nawet felga jest gorąca że aż parzy.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 22 paź 2012, 21:23

Ale to normalne, że takie tarcie występuje?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 paź 2012, 21:35

Zależy od użytej siły, powinieneś jednym palcem zakręcić i poczuć jakiś tam opór, A tarcie jest normalne klocki nie cofają się na tyle by zrobić przerwę między klockiem a tarczą.

Z tyłu bębny?

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 22 paź 2012, 21:36

tarcze

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 22 paź 2012, 21:36

tarcie powinno być nie znaczne bo opory jakieś są ale jeżeli ciężko koło ruszyć to coś nie tak

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 22 paź 2012, 21:38

nie no to tarcie nie jest jakies bardzo duże, spotkamy się w piątek na mcbułce Jacek to zobaczysz.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 22 paź 2012, 21:53

spoko

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 22 paź 2012, 23:28

a mówiłem :P gdy mi ręczny trzymał to też takie rzeczy miałem u siebie:P tylko że wątpię że to to bo byś wyłapał że tocząc się np do świateł auto zaraz zwalnia a nie się toczy....

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 24 paź 2012, 17:22

mi się wydaje ze mocowania zacisków do jarzma się blokują przynajmniej tak u mnie było i klocki nie wracały do poprzedniej pozycji

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 04 gru 2012, 14:01

czy uszkodzony niebieski czujnik może mieć wpływ na spalanie? Już zrobiłem wszystko chyba co mogłem i dalej jest bida ze spalaniem. Za 50 zł robię nieco ponad 100 km (102-104)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 gru 2012, 15:32

Nie, bo w praktyce jeździsz na LPG a to nie ma wpływu bo to osobna instalacja, jeżeli znów byś jeździł na Pb to jest norma doskonała i mieści się w granicach.

Teoretycznie istnieje taka możliwość bo kont zapłonu inaczej się przestawia, ale nie było by takiej kolosalnej różnicy.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 04 gru 2012, 15:39

cholera to nie wiem co to może być, brakuje mi już pomysłów...

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

[B4 2.0 ABT + LPG] problem ze spalaniem, pytania.

Post autor: schack » 03 paź 2013, 17:25

Witam,
czytałem wszystkie tematy odnośnie spalania i znalazłem parę informacji ale, dolot mam szczelny, układ zapłonowy nowy a spalanie na poziomie 18 litrów po mieście o.O

Jest to instalacja 1 generacji więc tu sonda nie ma nic do powiedzenia chociaż i ona jest nowA :D

Reduktor wymieniałem jakiś rok temu, możliwe, żeby już było po nim?

Oraz czy opłaca się reduktor regenerować, rozmawiałem z takimi co mówili, że są bardzo zadowoleni z pracy reduktora po regeneracji, prawda to, że ma to sens?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl