Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 13 lis 2012, 21:56

a ja am takie pytanie a jak jest z rożnego rodzaju nakładkami na błotniki by je trochę poszerzyć

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 14 lis 2012, 20:07

jacek199315 pisze:a ja am takie pytanie a jak jest z rożnego rodzaju nakładkami na błotniki by je trochę poszerzyć
nie nakładki tylko nadkola się wypycha maszynką

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 14 lis 2012, 21:54

na forum a4 koleś ma taką bo kiedyś widziałem a nic się z ocynkiem nie stanie po takim zabiegu

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 14 lis 2012, 22:53

jacek199315 pisze:a nic się z ocynkiem nie stanie po takim zabiegu
Skoro lakier nie pęka, to i cynk się obstoi.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 15 lis 2012, 18:43

ciekawe ile za usługę bo muszę poszerzyć błotniki o 2 cm żeby fele nie wystawały i przy pełnym ładunku nie ocierały

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 15 lis 2012, 19:39

Maszynka jest do zaginania/zagniatania rantów a nie wypychania. Trochę pójdą ale nie 2 cm
Ostatnio zmieniony 15 lis 2012, 20:22 przez skoti, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 15 lis 2012, 20:19

to mnie bardzo nie ratuje a pałki za 0,5 cm tak się czepiają a u mnie 2,2 cm koła wystają :-(

Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 24 lis 2012, 02:35

A co się tak naprawdę dzieje jak na seryjny amorek idzie sprężyna obniżająca więcej niż -40?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 24 lis 2012, 07:23

Istnieje uzasadnione prawdopodobieństwo, że auto nie siądzie tyle ile powinno i ponadto takie amory zużyją się o wiele szybciej plus ze względu na większy skok i brak twardości może nieźle bujać.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 24 lis 2012, 09:18

i jak podniesiesz to sprężyna luźna

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 lis 2012, 11:44

jacek199315, a co to ma do rzeczy? u mnie w gwincie zawsze mam luzna sprezyne jak podnosze auto

Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 24 lis 2012, 14:24

A no właśnie, próbował ktoś czy nie?

Czy wszyscy kupują nowe amorki bo powiedzieli że tak trzeba?

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 24 lis 2012, 14:30

Ja mam -60 weiteca dedykowany do V6 w ABT, na standard amorach, bujania nie uświadczyłem, na lewarku jak podnoszę sprężyna też nie ma luzu. Jedynie, tak jak Mabro mówi mogą się szybciej skończyć amorki bo jest inna charakterystyka pracy, ale nie wiem czy tego doświadczę bo robię tym autem 2-3tyś rocznie, a zakładając te sprężyny miałem 83% amorki więc prawie nowe.
No i nie usiadło jak -60, ale nie wiem czy to przez standard amor czy przez to, że to dedykowane do 2.6/2.8 które jest cięższe od 2.0, ale pewnie właśnie przez różnice w wadze.

Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 24 lis 2012, 14:38

I to jest odpowiedź osoby która to przetestowała.

Dzięki i pozdrawiam <ok>

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 24 lis 2012, 15:45

Popisuje sie pod tym co napisał Tighe, zrobiłem 20tys. km na Weitecach 60/40 i seryjnych amorach były ori i wytrzymały później zmieniłem na sportowe amory było bardziej twardo i lekko niżej :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl