[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Ja mam -60 weiteca dedykowany do V6 w ABT, na standard amorach, bujania nie uświadczyłem, na lewarku jak podnoszę sprężyna też nie ma luzu. Jedynie, tak jak Mabro mówi mogą się szybciej skończyć amorki bo jest inna charakterystyka pracy, ale nie wiem czy tego doświadczę bo robię tym autem 2-3tyś rocznie, a zakładając te sprężyny miałem 83% amorki więc prawie nowe.
No i nie usiadło jak -60, ale nie wiem czy to przez standard amor czy przez to, że to dedykowane do 2.6/2.8 które jest cięższe od 2.0, ale pewnie właśnie przez różnice w wadze.
No i nie usiadło jak -60, ale nie wiem czy to przez standard amor czy przez to, że to dedykowane do 2.6/2.8 które jest cięższe od 2.0, ale pewnie właśnie przez różnice w wadze.