Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Air Ride

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 22 paź 2010, 10:21

http://www.supersport24.pl/

kolejna część układanki :oops:
Obrazek

po znajomosci kupilem dzis nowy zawor brc z przyłączem 8mm za 50zł (cena w sklepie 120) i zamowilem na poniedzialek kolejne 3 (cena niestety juz bedzie wyzsza...) zeby chociaz poskladac jakos przod...
jutro kolejne graty ;-)

ponizej link do video jak vento ID'a dzialalo na podobnych zaworach:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 paź 2010, 11:12

no no... ladnie ladnie trzeba bedzie odwiedzic za niedlugo Twoj warsztacik ;p

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 30 paź 2010, 21:14

tym razem cos do limo ;-)

tymczasem glowie sie nad poduszkami/balwankami 130/3 do coupe, bo mialem zamowione w sklepie ale lekko mowiac mnie wyruchali i sprzedali... czas uderzyc w rubena ;-)
jak poczta pośpieszy, to po niedzieli kolejny zlom.
Obrazek
trzeba poddac lekkiej modyfikacji to ustrojstwo ale powinno spasowac 8-) niestety 7cm skoku :-(

[ Dodano: 2010-10-30, 12:33 ]
dzisiaj zamówiłem takie coś:
Obrazek
po niedzieli jak dobrze pójdzie graty od waiss.pl może dotrą :oops:

a tokarz z przodem mi leci tak w pręta, że chyba przejade sie do niego z "prętem" aby go pośpieszyć bo czekam już 3 tygodnie :-x

[ Dodano: 2010-10-30, 21:16 ]
jako, że wkońcu miałem połowe soboty wolnej od niepamiętnych czasów, więc do garażu i takie coś powstało - tzn potrzebowałem dokładne wymiary pościągać ;-) w późniejszym czasie dojdą małe korekty z nowych amorków ;-)
Obrazek

tył w 8c to banał niesamowity = amortyzator+tulejka z uszczelniaczem + poduszka scania + dekiel z uszczelniaczem + złączka i można dmuchać w ustrojstow ;-)

PS. kupie tylne "puszki amortyzatorów" z audi 80 b4 limo ponieważ musze przetoczyć ustrojstwo, a potrzebuje auto na codzień, więc stać nie może. - info na pw ;-)

[ Dodano: 2010-11-02, 11:52 ]
zdjecia z budowy i jakis tam opis od czasu do czasu bedzie w temacie ponizej.

https://audi80.pl/8c-inne-wszystko-i ... t48193.htm

pozdrawiam.

Awatar użytkownika
archi-85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 26 mar 2007, 22:48
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: archi-85 » 12 paź 2011, 18:55

troszke odswize ten temat :)mysle o air do mojej audi i jak ktos ma pomysly lub graty to czekam :) mcperson jest taki sam jak w b2 wiec jak ktos ma gotowy to biore :-)

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 12 paź 2011, 20:04

archi-85,
http://archi.inosak.org/db/item1836688688_1.html

kupujesz to, rozkrecasz i wiercisz otwory
otwor w dolnym okuciu u mnie 56mm
otwor w gornym 22 + frez na oring lub dospawujesz mała tulejke i robisz dla bezpieczeństwa dwa frezy

otwory mozesz przerobic pod imbusy wpustowe

odcinasz z kolumn podstawki pod sprezyny, szlifujesz, pozniej okucie ustawiasz pod siebie i spawiesz.

wszytsko w temacie.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2011, 14:59 przez szuan, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
archi-85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 26 mar 2007, 22:48
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: archi-85 » 18 paź 2011, 13:58

kilka pytan

czy butla okolo 10-15 litrow starczy?
czy kompresor 80l/min da rade?
dlaczego wszedzie pisza 8 elektrozaworow jak mozna dac 2+2 czyli po 1 spustowym i zasilajacym na przod i tyl
czy przewody dac 8 czy 10 pomimo tego ze zawory maja 6 to w przyszlosci moge dac lepsze wiec 10 by byly na przyszlosc

michniddz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 13 paź 2011, 18:59

Post autor: michniddz » 02 lis 2011, 08:57

archi-85 pisze:dlaczego wszedzie pisza 8 elektrozaworow jak mozna dac 2+2 czyli po 1 spustowym i zasilajacym na przod i tyl
Kolego nie możesz dać 1 zaworu zasilającego, bo wtedy musiałbyś połączyć dwie poduszki pod jeden zawór, a powietrze które by w nich było przepływało by sobie przez trójnik z jednej do drugiej na zakrętach.

Awatar użytkownika
archi-85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 26 mar 2007, 22:48
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: archi-85 » 02 lis 2011, 15:08

czytalem juz troche na ten temat i podobno tak nie jest i moga byc polaczone

Gacol54
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 28 gru 2012, 01:13
Lokalizacja: Imielin/śląsk

Post autor: Gacol54 » 08 sty 2013, 02:33

Myśle nad zaadaptowaniem zawieszenia z citroean xantia.narazie zbieram info.Nie zalezałoby mi na jakiś skokach czy ki wi czym lecz na niskim położeniu auta.Patrząc ze taką xanti kupie od 800zł jest opcja że wyjdzie to w ciekawej kasie.Co Wy na to?

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 08 sty 2013, 09:54

no nie wiem :-/ zawieszenie w cytrynach jest mocno dziwne że tak powiem, tam do każdego modelu jest inny zestaw kluczy..

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 08 sty 2013, 10:15

szuan, Moglbys podpowiedziec jak uszczelniasz tłoczysko z gornym krązkiem/okuciem? Robiłem dla znajomego, zrobiłem podtoczenie na 2 oringi poskladalem to z amorem, ale gdzies na 6 barach zaczyna mi tam delikatnie przedmuchiwac. Podtoczyc na jeszcze 1 oring? Czy jakies wkladki teflonowe sie stosuje?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 08 sty 2013, 13:43

Moze tloczysko jest nie równe albo oringi za cienkie, powinno trzymać. Jak masz miejsce to podtocz na 3 albo daj 2ale grubsze, żeby ciasniej tloczysko wchodzilo.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 08 sty 2013, 16:26

Własnie u mnie z tymi oringami w kolicy nie jest ciekawie, takie ze sklepu rolniczego sa cienkie i zbytnio sie nie nadaja, dorwałem takie miekkie sylikonowe fajne i własnie takie zmontowałem, dziwi mnie własnie ze jest problem z uszczelnieniem, no nic poszukam moze faktycznie grubszych oringów, bo pasowanie jest dość ciasno toczone.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 08 sty 2013, 18:32

Moze dlatego ze sa miecciutkie to puszczaja cisnienie??

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 08 sty 2013, 19:13

Wstyd sie przyznać ale juz rozwiazałem swoja zagadke, człowiek dla którego robiłem te poduchy dał mi na miare stare amory w razie czego pociac czy cos i nowe zeby ostatecznie obsadzic. Jak toczyłem to wymiary brałem z nowego tłoczyska, a zmontowałem to na stare :D Teraz jak przemontowałem na nowe to faktycznie wszystko 3ma jak niewiem :D 2 setki a taki problem mi robilo. Podparłem amora od gory i napompowałem 8 bar zobacze czy do rana cos ubedzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl