[B4 2.0 ABT + LPG] problem ze spalaniem, pytania.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Jest słuchajcie progres, wczoraj wymieniłem filterek gazu bo już nie był wymieniany nie wiem, może z 4 lata (jeździł ze starym parownikiem i z dwa lata z nowym) +zaworem spustowym trochę szlamu z reduktora wypuściłem (było go tam niewiele) i wpinając się pod sondę byłem miło zaskoczony, na starym filtrze do 2 tysięcy była dobra mieszanka potem spadała do 0.1 V a teraz? na całej skali obrotów stałe 0.8 V trzyma o.O
możliwe, żeby filterek taką różnicę robił? czekam teraz na to ile spali, myślę, że za dwa dni wyjeżdżę to co w baku zostało ;D
możliwe, żeby filterek taką różnicę robił? czekam teraz na to ile spali, myślę, że za dwa dni wyjeżdżę to co w baku zostało ;D
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
No u mnie spuszczenie "brudu" z parownika i wymiana filterka w ogóle nie pomogła jak ogarniałem wszystko.
A sprawdzałeś kondycje silnika? kompresję itd? bo przypomina mi się passat 1.6 który jak palił 15 tak palił i nic tu nie pomogło....ani reduktor nowy, ani zapłon itd. Ten Typ Tak Miał i się z tym pogodziłem...
Rozumem że kwestia trzymających hamulców została wyeliminowana ? Może problem jest w tym że tłoczki są brudne\zapieczone i wolno się cofają i w czasie jazdy dopiero wychodzi "trzymanie" kół? więc proponował bym kilka razy wcisnąć hamulec na postoju oczywiście z odpalonym silnikiem i po kolei każde koło do góry i zobaczyć czy każde koło obraca się bez problemu.
Podobnie rzecz sie ma do ręcznego, zaciągnąć i puścić i zobaczyć tylne koła.
A sprawdzałeś kondycje silnika? kompresję itd? bo przypomina mi się passat 1.6 który jak palił 15 tak palił i nic tu nie pomogło....ani reduktor nowy, ani zapłon itd. Ten Typ Tak Miał i się z tym pogodziłem...
Rozumem że kwestia trzymających hamulców została wyeliminowana ? Może problem jest w tym że tłoczki są brudne\zapieczone i wolno się cofają i w czasie jazdy dopiero wychodzi "trzymanie" kół? więc proponował bym kilka razy wcisnąć hamulec na postoju oczywiście z odpalonym silnikiem i po kolei każde koło do góry i zobaczyć czy każde koło obraca się bez problemu.
Podobnie rzecz sie ma do ręcznego, zaciągnąć i puścić i zobaczyć tylne koła.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
U mnie ten sam problem za 50zł 100km , aż ręce opadają silnik w bdb kondycji bo był wymieniany na nowy,nowe przewodu ori beru , świece,cewka, 2x regulowany gaz przez różnych gazowników i jest to samo , umówiłem się na czwartek do najlepszego gazownika w Łodzi i mam nadzieje że to zrobi .Mam jeszcze inny problem mianowicie trudne odpalanie po nocy (odpalam za pierwszym załapuje ale nie odpala , zaraz cofam kluczyk , odpalam drugi raz i odpala na strzała) i jeszcze to ze żeby odpalić nie ważne czy zimny czy ciepły muszę dodać lekko gazu . Jak rozwikłasz kolego problem z gazem to daj znać
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź