Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT + LPG] problem ze spalaniem, pytania.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 10 paź 2013, 23:48

jutro dam info ile muszę kręcić, dzisiaj tylko to sprawdziłem co napisałem bo 38 stopni lekko mnie osłabiło i nie miałem już siły przy złomku stać, jutro wieczorem będzie pełne info co jak na jakich obrotach zobaczyłem.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 11 paź 2013, 10:36

ile lat ma twoja instalacja
ja w tamtym roku wymieniłem parownik po 6 latach
i różnica jest spora z 13l po odpowiedniej regulacji spadło na 9l a to sporo

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 16 paź 2013, 16:05

Jest słuchajcie progres, wczoraj wymieniłem filterek gazu bo już nie był wymieniany nie wiem, może z 4 lata (jeździł ze starym parownikiem i z dwa lata z nowym) +zaworem spustowym trochę szlamu z reduktora wypuściłem (było go tam niewiele) i wpinając się pod sondę byłem miło zaskoczony, na starym filtrze do 2 tysięcy była dobra mieszanka potem spadała do 0.1 V a teraz? na całej skali obrotów stałe 0.8 V trzyma o.O

możliwe, żeby filterek taką różnicę robił? czekam teraz na to ile spali, myślę, że za dwa dni wyjeżdżę to co w baku zostało ;D

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 16 paź 2013, 18:20

z 3 litry różnicy będzie

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 paź 2013, 18:32

jacek199315 pisze:z 3 litry różnicy będzie
Najprędzej na plus, chyba że przez ten brudny filierek silnik dostawał tak mało gazu i przez to trzeba było mocniej otwierać przepustnicę aby jechać. Wtedy pomimo że jeździ się na ubogiej mieszance to spalanie może wzrosnąć.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 16 paź 2013, 21:38

U mnie po wymianie filtra z 18 na 13 spadlo a po wymianie parownika i regulacji na 10

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 16 paź 2013, 21:57

no zobaczymy jak na stację zajadę

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 18 paź 2013, 23:19

i jak wyszło spalanie
schack pisze:za dwa dni wyjeżdżę to co w baku
ja to juz po dniu wiem ile pali

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 19 paź 2013, 00:34

dobra za 50 zł 110 kilometrów, jeszcze gorzej.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 19 paź 2013, 11:27

No u mnie spuszczenie "brudu" z parownika i wymiana filterka w ogóle nie pomogła jak ogarniałem wszystko.

A sprawdzałeś kondycje silnika? kompresję itd? bo przypomina mi się passat 1.6 który jak palił 15 tak palił i nic tu nie pomogło....ani reduktor nowy, ani zapłon itd. Ten Typ Tak Miał i się z tym pogodziłem...

Rozumem że kwestia trzymających hamulców została wyeliminowana ? Może problem jest w tym że tłoczki są brudne\zapieczone i wolno się cofają i w czasie jazdy dopiero wychodzi "trzymanie" kół? więc proponował bym kilka razy wcisnąć hamulec na postoju oczywiście z odpalonym silnikiem i po kolei każde koło do góry i zobaczyć czy każde koło obraca się bez problemu.

Podobnie rzecz sie ma do ręcznego, zaciągnąć i puścić i zobaczyć tylne koła.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 19 paź 2013, 11:59

Hamulce nowe, silnik w bardzo dobrej kondycji bo wymieniany był, na starym to samo. Biorę się za sprawdzenie zaplonu teraz.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 19 paź 2013, 15:55

U mnie ten sam problem za 50zł 100km , aż ręce opadają silnik w bdb kondycji bo był wymieniany na nowy,nowe przewodu ori beru , świece,cewka, 2x regulowany gaz przez różnych gazowników i jest to samo , umówiłem się na czwartek do najlepszego gazownika w Łodzi i mam nadzieje że to zrobi .Mam jeszcze inny problem mianowicie trudne odpalanie po nocy (odpalam za pierwszym załapuje ale nie odpala , zaraz cofam kluczyk , odpalam drugi raz i odpala na strzała) i jeszcze to ze żeby odpalić nie ważne czy zimny czy ciepły muszę dodać lekko gazu . Jak rozwikłasz kolego problem z gazem to daj znać

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 19 paź 2013, 16:30

U cb może być zapłon.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 19 paź 2013, 16:43

jutro będe w lbn to cos pokombinujemy

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 19 paź 2013, 16:43

schack , zapłon był ustawiany , ale czy dobrze ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl