Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT + LPG] problem ze spalaniem, pytania.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 19 paź 2013, 17:20

a tego to już nie wiem ja swój jadę na tygodniu sprawdzać ;d

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 20 paź 2013, 15:17

Ale ja pytałem o co innego... jaka jest kompresja. Co z tego że silnik "nowy" jak może być tak samo zajechany jak "stary". Chyba że wkładałeś fabrycznie nowy silnik z fabryki to rozumiem.


"Hamulce nowe" Ale co nowe? tarcze? klocki?przewody? całe zaciski masz po regeneracji i jesteś pewny że tłoczki pracują idealnie? podobnie rzecz się ma do linek ręcznego.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 paź 2013, 18:31

Zostaw go w spokoju, on nie ma żadnych danych, wszystko się opiera bo ktoś powiedział że ok.

A takie naprawy wiesz czym się kończą.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 20 paź 2013, 19:31

Przed włożeniem silnika kompresja była sprawdzana, hamulce regenerowane wszystkie zaciski tarcze klocki, wszystko.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 20 paź 2013, 19:32

No to właśnie dlatego próbuję wyciągnąć konkretne informacje a nie "silnik nowy" \ "Hamulce nowe" bo inaczej nikt nie będzie wstanie pomóc, chodź by nie wiem jak chciał.

Skoro kompresja była sprawdzana to jakie to były wartości? liczy się to co wychodzi czarno na białym , a nie na słowo że "ok"


Dodam tylko że trasa Warendorf ->Amsterdam i powrót łącznie 600 km, średnia prędkość w jedną stronę 150 km\h i spalanie 12,8 a powrót średnia prędkość 128 km\h i spalanie 11 równo...

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 20 paź 2013, 23:03

ślepak, już i ty nie przesadzaj z tą kompresją i większym spalaniem przez słaby wynik.... :lol: najlepiej to sprawdzić szczelność całej instalacji gazowej, bo może być tak że gdzieś ucieka LPG delikatnie i to się przekłada na wynik spalania,
Wydaje mi się też, że gdyby trzymał któryś hamulec to kolega by czuł po dłuższej jeździe smród przypalonych klocków, a tak naprawde wystarczy też po jeździe sprawdzić ręką felge ewentualnie piaste i poczuje, która jest najcieplejsza jak coś....

schack jak możesz to napisz jeszcze raz, już dokładnie w jednym poście co było zrobione w aucie przez ten czas zmagań ze spalaniem, jaka instalacja LPG i ile ma reduktor(lata-kilometry)

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 21 paź 2013, 11:57

PuSzEk, tylko jak pamiętam z schack już prawie rok studiujemy ten temat i niestety efektów brak. Chyba wszystko było już sprawdzane.... dla tego zależy mi na wartościach konkretnych które pozwolą jednoznacznie wyeliminować jakąś przyczynę a nie na słowo-> "wszystko ok". U mnie na samym początku też był cyrk ze spalaniem poniżej 15\16 nie schodziłem ale wymiana kilku elementów i do tego regulacja porządna na analizatorze i prawie 2 lata mam spokój... tylko pilnuje filtrów i świec itp.

Ale myślę że jak spalanie BP jest spore to od tego trzeba zacząć żeby dobrze było na benzynie a potem się zająć lpg.


Schack.... a może po prostu gaz dostaję za mało powietrza? spróbuj rozebrać te wszystkie rurki od dolotu i zostaw tyko wlot od obudowy filtra powietrza, pisałem Ci już że mam tak u siebie ale to z racji "dzwonka" ale jak pamiętam gdy regulowaliśmy gazownie też długo walczyliśmy z odpowiednią ilością "powietrza"

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 27 paź 2013, 14:29

Po wymianie kabli WN auto zaczęło znacznie mniej palić ale po podpięciu multimetra w sondę byłem zaskoczony ponieważ wyszło na to, że mieszanka jest uboga a wcześniej jak sprawdzałem to było 0.8V możliwe to?

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 27 paź 2013, 14:45

nie ogarniam.... przecież cały zapłon już niby zrobiłeś... przewody, świece,palec, kopułka. Chyba że wymieniłeś sobie wszystko poza przewodami i liczyłeś że będzie mniej palić....ale co po dobrych świecach jak kable du** ale to też Ci pisałem nie raz.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 27 paź 2013, 15:45

pisałem, że kable bez przewodów były wymieniane ale to już mało ważne skoro zaczął mniej palić bardziej interesuje mnie czemu sonda pokazywała na starych dobrą mieszankę a teraz zbyt ubogą.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 paź 2013, 17:49

Ta i pewnie odczyt sondy mierzony multimetrem? :shock:

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 27 paź 2013, 17:52

Tak, multimetrem, pisalem juz o tym. Oczywiste jest, ze pojade do gazownika zeby na to zerknal ale putam sie tylko czy kable mogla taka zmiane powodowac. Proste pytanie a tyle postow nic nie wnoszacych.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 paź 2013, 17:57

NIE

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 28 paź 2013, 14:19

kable nie, ale wymiana wszystkich elementów zapłonu mogła już mieć znaczenie na spalanie.... ale piszę Ci już o tym enty raz, tak samo jak to że wymienianie na "raty" w\w elementów mija się z celem. Dlatego JAREWA uważam że mogło mieć znaczenie wymiana samych przewodów bo jak dał wcześniej nową kopułkę z palcem i świecami do starych przewodów to w tym momencie dopiero one dostały po dupi** i nie przewodziły jak miały i spalanie jakie miał takie miał.

Do tego zrobiłeś to co pisałem o dolocie? i proszę Cię wytłumacz mi to zdanie:
"pisałem, że kable bez przewodów były wymieniane"
Nie czepiam się tylko po prostu nie rozumiem.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 28 paź 2013, 15:59

układ WN bez przewodów, z pośpiechu tak wyszło :P

Dolot szczelny itp. teraz spalanie spadło to już się nie czepiam tego: D
jedyne co to na niskich obrotach trochę go dławi i myślę czy nie wypadało by go wyregulować teraz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl