Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 gru 2013, 15:34

ale i auto miałeś młodsze, mi wycenili 3700 auto przed wypadkiem i do wypłaty 2900 ale się odwołałem i myślę że jutro lub w poniedziałek będę wiedział na czym stoję.
generalnie mam ochotę zbudować sobie silnik 2.6TD R5 na komorze wirowej i z elektroniką niczym w TDI, to by było takie lepsze 1.9TD tylko z większą średnicą cylindrów i dodatkowym garczkiem :)
niestety musiałbym to zabudowywać w audi :/
pocieszeniem jest fakt że ten silnik znów mógłbym kręcić do 5500rpm+ :)
no i fakt że z pomocą elektroniki można znacznie precyzyjniej sterować silnikiem, a po ogarnięciu programów można wtedy całkiem nizły setup zbudować, po tym jak się udało przekroczyć i to znacznie granice 200KM w golfie to w takiej chimerze myślę że granica 300-340KM stałaby otworem, a moment możliwy do wyprodukowania, myślę że mógłby sięgnąć okolic 550-600Nm
no i sam fakt że do silników R5 pasują korbowody z silników 1.9TDI PD gdzie w silniku R4 momenty obrotowe rzędu 600-800Nm nie robią wielkich wrażeń na tych silnikach

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 gru 2013, 15:36

Jak chcesz przerobic korbowod z R4 do R5?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 gru 2013, 15:48

korbowód z silników 1.9TDI PD z tego co wiem pasuje bez przeróbek, do tego tłoki fordowskie, i otrzymujemy pojemność 2.6l co w połączeniu z możliwością zakręcenia silnika do wyższych obrotów otwiera nam drogę do wysokich mocy, minus rozwiązania na komorze wirowej jest taki że znów będzie problem z ogarnięciem temperatur w silniku, szczególnie przy pałowaniu.
nie wiesz może trepek, po ile chodzą wiązki od pierburga?
ECU to koszt 100-150zł
reszta osprzętu pasuje od silnika AEL po za nastawnikiem i przepływką,
ale w najgorszym razie przeszczep wtyczki nastawnika

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 gru 2013, 19:16

Nie wiem po ile chodzą wiązki do Pierburga :D Zawsze przerabiam wiązkę od Boscha.
Schemacika?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 gru 2013, 20:28

trepek pisze:Schemacika?
nie pogardzę :) <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 gru 2013, 20:44

Naprawiaj swoje Coupe B3 :evil:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 gru 2013, 21:57

szczerze niezbyt zasłużyło na to... a dwa mam na oku fajne coupe B3 niestety z frontem B4 ( podstawą tuningu dzwon ) :) plus jest taki że byłyby cztery łapki, kolejny plus może będę dla Ciebie miał 1.9TDI 1Z :)
co ty na to? a ja bym miał dalej 2.5TDI z tym że już w czterech łapach.
a być może zrobię zamianę silników, naprawię go i sprzedam dalej.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 gru 2013, 11:26

Byłoby fajnie gdybyś naprawił swoje obecne B3, bo te auta giną, jest ich coraz mniej :-(
1Z to co najwyżej do Passka by mógł iść (ale tam mam zdrowe RA z kolei) a do Audi chcę wrzucić PD.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 gru 2013, 11:38

ale chcąc wkładać PD pod maskę licz się z koniecznością cięcia a raczej spawania pocowań w nadwoziu pod ten silnik, a w przypadku 1Z, przykręcasz na swoje mocowania i hula. i nie masz rzeźby z elektryką, a ta potrafi sporo krwi napsuć, wiem co mówię.


a co tej coupe jak chcesz to mogę Ci ją tanio sprzedać, ale nie z tym motorem :)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 gru 2013, 11:49

Nie mam miejsca na kolejny samochód :-(
Cięcia i spawania się nie boję, bo Audi i tak wymaga pomocy blacharskiej po tych wszystkich wydarzeniach z 2013r i z początku 2012 :evil:

P.S. 1Z z Audi B4 chyba nie pasuje do mocowań w Audi B3 :roll:
Ciekawe czy między Passatami B3 i B4 silniki są zamienne :roll:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 gru 2013, 12:47

pawelrybak15, silnik z B3 i B4 passata są identyczna, nie różnią się niczym, silniki z audi B4 pasują na 100% do aut gdzie są poprzecznie, i na 99% do audi B3 też jedynie prawą łapę koło rozrusznika pasowałby zamienić na tą z audi B2.

so do cięcia blach w aucie ja zawsze staram się tego unikać jak ognia dlatego, kombinowałem tak z turbem żeby nie ciąć blach

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 gru 2013, 12:56

Czyli da się 1Z z Audi B4 wpakować do Audi B3 bez spawania łap do podłużnic ?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 gru 2013, 15:39

do audi B3 na 99% do passatów na 100%

jeśli w poniedziałek się rozwiąże pomyślnie sprawa odwołania to chyba jeszcze w tym tygodniu jadę po nowe audi z 1Z'em po maską, R4 out, a R5 wlatuje, z dobrych wiadomości jest na pierburgu, dla mnie to i dobra i nie dobra wiadomość, dabra bo przepływka pierburga nie stawia takich oporów jak bosch a zła bo znów by mnie czekała przekładka elektryki, i konieczność ponownego remapu odpowiedniego sterowanika, to co mam teraz po zmianie wtrysków da mi 220KM 450Nm

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 08 gru 2013, 12:33

Wpadaj po moja Coupe :D Dogadamy się hehe

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 gru 2013, 14:01

binekbnk, jak nie dojdzie do skutku quattro które mam na oku to to Twoja jest druga w kolejce, a jeśli wezmę twojego to mam nadzieję że nie powiesisz mnie za pewne części ciała za diesla w coupe :-D

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl