[B4 2.6 ABC] Stukanie w silniku. Kapitalka silnika na własną
Jest jeszcze coś co powinieneś sprawdzić ale nie wiem czy masz, chłodniczkę oleju.Mnie ostatnio przepuściła olej uszczelką a chłodzony jest płynem od układu.Utrata oleju i płynu z tą naprawą poszła jak i po raz kolejny odpowietrzanie sprawnego układu Szczęście w nieszczęściu bo trzpień również był popuszczony.Stosuje niebieski klej do śrub i właśnie go położyłem na nim.Niebieski klej jest jak coś chcemy jeszcze kiedyś odkręcić a czerwony na amen więc trzeba mądrze wybierać.Pozdrawiam
Jest to jedna z takich uszczelek co podchodzą p&p do wielu modeli z grupy VAG.Tu oferta z allegro http://allegro.pl/uszczelka-chlodnicy-o ... 40787.html Pozdrawiam
Postanowiłem kupić sobie porządną suwmiarkę oraz średnicówkę do pomiarów. Jestem zielony a chciałbym nauczyć się podstaw wymiarowania , pojęć z tym związanych itp. Możecie mi powiedzieć skąd mechanicy zajmujący się obróbką czerpią informację na temat wymiarów? np kiedy wiedza jaki wymiar cylindra łapię się jeszcze na nominał a kiedy trzeba już robić pierwszy szlif. Muszą być gdzieś zawarte informację producenta odnośnie naszych V6. W programie typu autodata nic raczej nie ma a tylko z niego korzystam.
Ja miałem Auto datę w formie grubej książki i tam takie info było - te szpilki do głowicy o których Ci pisałem to tez było z tej książki , w sumie dostałem ja w spadku od kolegi Mechanika bo od dostał nowszy rocznik
Są tez często w necie książki typu naprawiam sam, ja do swojego mercedesa ściągnąłem coś takiego z netu był to taki manual który ważył ok 600 MB i tam było wszystko
Są tez często w necie książki typu naprawiam sam, ja do swojego mercedesa ściągnąłem coś takiego z netu był to taki manual który ważył ok 600 MB i tam było wszystko
Ok miałem gdzieś sam naprawiam Audi A4 bo w książce do 80 nie było w ogóle silników v6.
Czy taka oto średnicówka z rozdzielczością 0.01mm wystarczy ? http://allegro.pl/srednicowka-zegarowa- ... 27589.html