Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 mar 2015, 01:16

Jarewa pisze:Dynamiczna kontrola oleju będzie źle działać.
Chodzi o inne działanie czujników? Z tego co patrzyłem w schematy to każde audi 80 ma tak samo czujnik 0,3 bara jest NC a 1,8 bara NO.
Chyba, że chodzi Ci o sygnał obrotów, to przy takim zastosowaniu obroty przy których załącza się kontrola czujnika 1,8 bara będzie przy niewiele wyższych obrotach.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 mar 2015, 05:53

Obroty, zamiast dynamiczna przy 1800obr/min bedzie 3600obr/min

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 03 mar 2015, 20:03

Czyli zostaje szukać ori od 7A ??

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 03 mar 2015, 20:12

krs pisze:Czyli zostaje szukać ori od 7A ??
4,5 cylindrowca

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 03 mar 2015, 20:19

oki dzięki za odpowiedz <ok>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 mar 2015, 20:22

Jarewa pisze:Obroty, zamiast dynamiczna przy 1800obr/min bedzie 3600obr/min
Sprawdzałeś doświadczalnie czy wyliczałeś? Bo z moich szybkich (możliwe że błędnych) obliczeń wychodzi, że przeniesie się z 1800obr/min na około 2160obr/min.
Tak właściwie to 7A pewnie ma oddzielny moduł kontroli ciśnienia oleju gdzieś pod deską jeśli nie miało do tej pory AC, więc w przypadku braku ciśnienia oleju będzie piszczeć najpierw pod deską a później kontrolka.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 mar 2015, 20:26

4/5 R tak powinno być , ale jak w bardzo dobrej cenie to tez można wielu tak ma. A jak masz dodatkowe 3 zegary to bym się nawet nie zastanawiał.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 03 mar 2015, 20:31

Potwierdzam tak jak Aldi napisał w okolicach 2100 jest kontrola wysokiego cisnienia, i nie sprawia to problemu w eksplotacji.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 mar 2015, 22:01

aldi pisze:Sprawdzałeś doświadczalnie czy wyliczałeś? Bo z moich szybkich (możliwe że błędnych) obliczeń wychodzi, że przeniesie się z 1800obr/min na około 2160obr/min.
Sprawdzałem bo sam posiadałem AC od V6. fakt może trochę przesadziłem ale to było koło 3tys. &#187; na pewno nie 2200 bo wprowadziłem was w bład R4 ma więcej powyżej 2tys nie wiem cemu mi sie ubzdurało 1,8.
aldi pisze:Tak właściwie to 7A pewnie ma oddzielny moduł kontroli ciśnienia oleju gdzieś pod deską jeśli nie miało do tej pory AC, więc w przypadku braku ciśnienia oleju będzie piszczeć najpierw pod deską a później kontrolka.

No tak tylko tych dwóch nie zegra albo kontrola dynamiczna ta co była albo w AC co koliduje w kontrolce.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 03 mar 2015, 22:41

hmm więc dodatkowe 3 zegary mam a co do ceny AC/BC jak się uda to za przysłowiową ''flaszkę'' morze się uda zdobyć.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 mar 2015, 22:43

Za flaszke to w ciemno bym brał.

Radoslavsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2014, 09:54
Lokalizacja: WuWuA

Post autor: Radoslavsky » 24 kwie 2015, 10:55

Mam pytanko, bo precyzyjnej odpowiedzi niestety nie znalazłem.
Czy do zegarów UN4 z silnikiem 2.6 ABC w Cabrio polift z 2000 roku, mogę dołożyć sam moduł AC/BC z przedliftowych zegarów też UN4 i czy manetka od sterowania przedlift też będzie pasowała plug&play czy trzeba co wyrezać?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 kwie 2015, 19:51

AC/BC na 100% a manetka jak nie to zawsze można przełożyć sama dźwignie.

Radoslavsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2014, 09:54
Lokalizacja: WuWuA

Post autor: Radoslavsky » 27 kwie 2015, 10:25

Super. Dzięki Jarewa za precyzyjne info <ok>

wmb87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:00
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wmb87 » 23 sie 2015, 12:46

Ogarnę samodzielnie montaż AC/BC w 2.0 3A? Nie jestem elektrykiem ale trochę pojęcia mam. Występowały wogóle w 3A ori AC/BC? szukać oryginału czy podejcie wszystko od 4/5 cyl ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl