Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Cabrio] Cabrio by- stawsz - new setup :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 30 mar 2015, 19:56

Chyba zaczynasz się nudzić. Jaki następny mod? :mrgreen:

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 30 mar 2015, 19:59

[ Dodano: 2015-03-30, 19:49 ]
Panowie bagarek prawie skończony. zostało tylko podłączyć sprzęt i przykręcić wzmacniacz w wolne miejsce.

Autorem tego pomysłu jestem Ja , kolega Dedhi oraz po części Atlas.
Wykonanie to Ja wraz z Dedhi.
Materiał to rodzaj zamszu tapicerskiego.

Jak ktoś coś i ma trochę grosza na koncie możemy robić pod zamówienie <ok>

Jeszcze małe detale do poprawienia i będzie jak to Adam mawia LIGA <piwo>

Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-03-30, 20:01 ]
Quick mam torche teraz wolnego wiec działam - następny mod to jeszcze nie wiem samo przyjdzie .... na pewno wydech i pewnie coś jeszcze wpadnie

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 31 mar 2015, 11:33

Monster_C4 pisze:Kocur...

Szymon masz 5x112, ciekaw jestem jak by wyglądało Cabrio na 18calowych AVUSach I. Nie widziałem jeszcze takiego :)
Ja też nie bo. Przykładowe foto tylko na S4 Cabrio. AVUS III generacja

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Szymon bagażnik wygląda super. Pamiętaj na zlotach obowiązkowe wietrzenie. :-D Blenda na klapie malowanie czy folia ?

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 31 mar 2015, 14:06

Tomek dzięki , blenda malowana , w sumie to juz 2 raz ale pierwszy lakier byl beznadziejny i zmyłem go , teraz po 1 warstwie jest tak jak powinno być i wyglada jak nowa a kierunki jak ori/oem USA

Ogólnie to pod namową chłopaków z reacism (a propos mam juz swój wątek :-P ) bede kombinowal zrobić customy z avusów - juz sie zdecydowałem kwestia teraz uzbierani gratów , tj avus I , ranty , bębny , śrubu itp.
Muszę jeszcze kogoś znaleźć kto mi to zrobi no chyba ze Klimkiem z Radomia pogadał bo ostatnio mi wspominał ze juz robi takie cuda.

Radoslavsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2014, 09:54
Lokalizacja: WuWuA

Post autor: Radoslavsky » 31 mar 2015, 15:14

Pikna sztuka i sesja <ok> szczególnie pierwsze trzy fotki. Czerwona blenda i kierunki robią robotę na tyle, a jasne fotele w środku ;) Czym malowałeś te lampy, bo efekt faktycznie jest super?

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 31 mar 2015, 16:28

Radoslavsky pisze:Pikna sztuka i sesja <ok> szczególnie pierwsze trzy fotki. Czerwona blenda i kierunki robią robotę na tyle, a jasne fotele w środku ;) Czym malowałeś te lampy, bo efekt faktycznie jest super?
Malowalem sprayem do lamp o kolorze czerwonym ale producenta nie pampamietam . Motip napewnk jest do dupy... ;-)

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 01 kwie 2015, 21:34

:arrow: bagaj, super bardzo mi sie podoba :)

:arrow: co do listewki to czasami male obiektywy robią takie cuda przy opcji panoramy...

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 02 kwie 2015, 23:55

Takie małe info dla posiadaczy V6. Powinno się przydać. U mnie po zakupie cabrio okazało się że miałem zamontowany mniejszy filtr oleju czyli dla AFC. Teraz jest większy dla AAH. W sumie różnice niewielkie ale są. Największa to w wałku rozrządu.

http://www.12v.org/engine/index.php?section=fe

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 03 kwie 2015, 00:25

KORU pisze:Takie małe info dla posiadaczy V6. Powinno się przydać. U mnie po zakupie cabrio okazało się że miałem zamontowany mniejszy filtr oleju czyli dla AFC. Teraz jest większy dla AAH. W sumie różnice niewielkie ale są. Największa to w wałku rozrządu.

http://www.12v.org/engine/index.php?section=fe
I dlatego palnuje zmiec walek na ten a aah bo jest ostrzejszy podobno...

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 04 kwie 2015, 19:51

A gdzie jest drugi wzmacniacz?

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 04 kwie 2015, 20:15

ATLAS pisze:A gdzie jest drugi wzmacniacz?
jeden jest tu a drugi przykręcony do skrzyni i go nie widać :P

Obrazek

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 09 kwie 2015, 21:07

dobrze że złożyłeś wszystko do kupy... dobra robota <ok>
A gdzie fotka całościowa bagarka z klapą ?? :mrgreen:

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 16 kwie 2015, 20:29

zrobię , zrobię muszę jeszcze zamówić usczelkę krawędziową do ladnego wykonczenia pokrywy

[ Dodano: 2015-04-16, 20:22 ]

Poprawiłem spasy, teraz jest wg mnie dużo lepiej, tył więcej juz się nie wypchnie bo będą błotniki dotykać opony, przód jeszcze można by było troszkę poprawic ale bieznik przy skręcie bedzie tarł o błotnik wiec wg mnie to jest max co z tego może być.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 kwie 2015, 07:53

stawsz pisze: tył więcej juz się nie wypchnie bo będą błotniki dotykać opony
stawsz pisze:przód jeszcze można by było troszkę poprawic ale bieznik przy skręcie bedzie tarł o błotnik
ja zawsze myslalem ze wyciaganie blotnikow powoduje ze opona nie ociera o blotnik, jaki Ty masz sposob na wyciaganie blotnikow?

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 17 kwie 2015, 08:25

Kolczat pisze:
stawsz pisze: tył więcej juz się nie wypchnie bo będą błotniki dotykać opony
stawsz pisze:przód jeszcze można by było troszkę poprawic ale bieznik przy skręcie bedzie tarł o błotnik
ja zawsze myslalem ze wyciaganie blotnikow powoduje ze opona nie ociera o blotnik, jaki Ty masz sposob na wyciaganie blotnikow?
Łukasz być może ja za mało precyzyjnie napisałem albo ty źle zrozumiałeś <piwo> ale ja błotników nie rolowałem/wypychałem , auto bezwzględnie ma być w oryginale tak aby bezinwazyjnie zawsze można było powrócić do serii.
Jesli chodzi o spasy to zakupiłem kolejny komplet dystansów z dystomu , przykręcane i tak przód odsadziłem o kolejene 5mm a tył o 10mm wiec jest taki efekt jak na zdjęciach.
tył wiecej sie nie da bo opona oprze sie o błotnik a z negatywem to sami wiecie jak jest w naszych autach, a przód można ale trzeba by było podnieść na gwincie jakieś 10mm żeby w ogóle skręcać .

Czy powyższa odpowiedź jest juz zrozumiała , wczoraj juz było poźno wiec stąd ten brak precyzji w słowie <rotfl> <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl