[Audi Cabrio] Cabrio by- stawsz - new setup :)
[ Dodano: 2015-03-30, 19:49 ]
Panowie bagarek prawie skończony. zostało tylko podłączyć sprzęt i przykręcić wzmacniacz w wolne miejsce.
Autorem tego pomysłu jestem Ja , kolega Dedhi oraz po części Atlas.
Wykonanie to Ja wraz z Dedhi.
Materiał to rodzaj zamszu tapicerskiego.
Jak ktoś coś i ma trochę grosza na koncie możemy robić pod zamówienie <ok>
Jeszcze małe detale do poprawienia i będzie jak to Adam mawia LIGA
[ Dodano: 2015-03-30, 20:01 ]
Quick mam torche teraz wolnego wiec działam - następny mod to jeszcze nie wiem samo przyjdzie .... na pewno wydech i pewnie coś jeszcze wpadnie
Panowie bagarek prawie skończony. zostało tylko podłączyć sprzęt i przykręcić wzmacniacz w wolne miejsce.
Autorem tego pomysłu jestem Ja , kolega Dedhi oraz po części Atlas.
Wykonanie to Ja wraz z Dedhi.
Materiał to rodzaj zamszu tapicerskiego.
Jak ktoś coś i ma trochę grosza na koncie możemy robić pod zamówienie <ok>
Jeszcze małe detale do poprawienia i będzie jak to Adam mawia LIGA
[ Dodano: 2015-03-30, 20:01 ]
Quick mam torche teraz wolnego wiec działam - następny mod to jeszcze nie wiem samo przyjdzie .... na pewno wydech i pewnie coś jeszcze wpadnie
Ja też nie bo. Przykładowe foto tylko na S4 Cabrio. AVUS III generacjaMonster_C4 pisze:Kocur...
Szymon masz 5x112, ciekaw jestem jak by wyglądało Cabrio na 18calowych AVUSach I. Nie widziałem jeszcze takiego
Szymon bagażnik wygląda super. Pamiętaj na zlotach obowiązkowe wietrzenie. Blenda na klapie malowanie czy folia ?
Tomek dzięki , blenda malowana , w sumie to juz 2 raz ale pierwszy lakier byl beznadziejny i zmyłem go , teraz po 1 warstwie jest tak jak powinno być i wyglada jak nowa a kierunki jak ori/oem USA
Ogólnie to pod namową chłopaków z reacism (a propos mam juz swój wątek ) bede kombinowal zrobić customy z avusów - juz sie zdecydowałem kwestia teraz uzbierani gratów , tj avus I , ranty , bębny , śrubu itp.
Muszę jeszcze kogoś znaleźć kto mi to zrobi no chyba ze Klimkiem z Radomia pogadał bo ostatnio mi wspominał ze juz robi takie cuda.
Ogólnie to pod namową chłopaków z reacism (a propos mam juz swój wątek ) bede kombinowal zrobić customy z avusów - juz sie zdecydowałem kwestia teraz uzbierani gratów , tj avus I , ranty , bębny , śrubu itp.
Muszę jeszcze kogoś znaleźć kto mi to zrobi no chyba ze Klimkiem z Radomia pogadał bo ostatnio mi wspominał ze juz robi takie cuda.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 01 lis 2014, 09:54
- Lokalizacja: WuWuA
Malowalem sprayem do lamp o kolorze czerwonym ale producenta nie pampamietam . Motip napewnk jest do dupy...Radoslavsky pisze:Pikna sztuka i sesja <ok> szczególnie pierwsze trzy fotki. Czerwona blenda i kierunki robią robotę na tyle, a jasne fotele w środku Czym malowałeś te lampy, bo efekt faktycznie jest super?
Takie małe info dla posiadaczy V6. Powinno się przydać. U mnie po zakupie cabrio okazało się że miałem zamontowany mniejszy filtr oleju czyli dla AFC. Teraz jest większy dla AAH. W sumie różnice niewielkie ale są. Największa to w wałku rozrządu.
http://www.12v.org/engine/index.php?section=fe
http://www.12v.org/engine/index.php?section=fe
I dlatego palnuje zmiec walek na ten a aah bo jest ostrzejszy podobno...KORU pisze:Takie małe info dla posiadaczy V6. Powinno się przydać. U mnie po zakupie cabrio okazało się że miałem zamontowany mniejszy filtr oleju czyli dla AFC. Teraz jest większy dla AAH. W sumie różnice niewielkie ale są. Największa to w wałku rozrządu.
http://www.12v.org/engine/index.php?section=fe
zrobię , zrobię muszę jeszcze zamówić usczelkę krawędziową do ladnego wykonczenia pokrywy
[ Dodano: 2015-04-16, 20:22 ]
Poprawiłem spasy, teraz jest wg mnie dużo lepiej, tył więcej juz się nie wypchnie bo będą błotniki dotykać opony, przód jeszcze można by było troszkę poprawic ale bieznik przy skręcie bedzie tarł o błotnik wiec wg mnie to jest max co z tego może być.
[ Dodano: 2015-04-16, 20:22 ]
Poprawiłem spasy, teraz jest wg mnie dużo lepiej, tył więcej juz się nie wypchnie bo będą błotniki dotykać opony, przód jeszcze można by było troszkę poprawic ale bieznik przy skręcie bedzie tarł o błotnik wiec wg mnie to jest max co z tego może być.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
stawsz pisze: tył więcej juz się nie wypchnie bo będą błotniki dotykać opony
ja zawsze myslalem ze wyciaganie blotnikow powoduje ze opona nie ociera o blotnik, jaki Ty masz sposob na wyciaganie blotnikow?stawsz pisze:przód jeszcze można by było troszkę poprawic ale bieznik przy skręcie bedzie tarł o błotnik
Łukasz być może ja za mało precyzyjnie napisałem albo ty źle zrozumiałeś ale ja błotników nie rolowałem/wypychałem , auto bezwzględnie ma być w oryginale tak aby bezinwazyjnie zawsze można było powrócić do serii.Kolczat pisze:stawsz pisze: tył więcej juz się nie wypchnie bo będą błotniki dotykać oponyja zawsze myslalem ze wyciaganie blotnikow powoduje ze opona nie ociera o blotnik, jaki Ty masz sposob na wyciaganie blotnikow?stawsz pisze:przód jeszcze można by było troszkę poprawic ale bieznik przy skręcie bedzie tarł o błotnik
Jesli chodzi o spasy to zakupiłem kolejny komplet dystansów z dystomu , przykręcane i tak przód odsadziłem o kolejene 5mm a tył o 10mm wiec jest taki efekt jak na zdjęciach.
tył wiecej sie nie da bo opona oprze sie o błotnik a z negatywem to sami wiecie jak jest w naszych autach, a przód można ale trzeba by było podnieść na gwincie jakieś 10mm żeby w ogóle skręcać .
Czy powyższa odpowiedź jest juz zrozumiała , wczoraj juz było poźno wiec stąd ten brak precyzji w słowie <rotfl> <ok>