[B4 1.9 1Z] Przerabiamy Boscha na Pierburga - co i jak?
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
O Paniee Przekładka na specjalne moje życzenie poszla do Kolegi MUNIOR-aKrzysiek 84 pisze:Softy bardzo ładnie sprawuja sie w 16 bitowych Ecu. W imieniu swoim polecam,MUNIOR pisze:z softem pod 216 tki ,np.Krzysiek 84 ,szymon_xd2...i sporo innych których w tej chwili nie pamiętam....
Szymona pewnie zresztą też , z tego co wiem
Jeszcze raz wielkie dzieki za jej wykonanie
A co do samego kompa 16 bit i tych wtrysków 0.210-0.216 to ja nie wiem ... bo ja na seryjnych wtryskach jeszcze jezdze :d i pewnie dlugo jeszcze pojezdze ... ale auto zapier..la jak szalone... i spalanie w granicach 5-6.5 . jest dobrze !
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
sztuka pali <ok> tylko że po ułożeniu kabli jak należy, wyskoczyły nowe błędy i wszystkie związane z zwarciem do plusa, a do tych czujników i przpływki wychodzi kabel z pompy 4 pin i ma tam byc 5V i jest a błędów nie da sie skasować
00528 - Czujnik wysokosci - cisnienia atmosferycznego
- Zwarcie lub obwód przerwany
- Staly
00553 - Przeplywomierz powietrza
- Zwarcie z biegunem dodatnim
- Staly
00522 - Czujnik temperatury plynu chlodzacego
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
- nieciagly
00527 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
- Staly
01117 - Obciazenie alternatora
- 6\JQDáQLHSUDZLGáRZ\
- Staly
[ Dodano: 2015-10-12, 17:48 ]
temperatura paliwa -30 a czujnik w pompie wymieniłem z innej pompy z a4 i dalej -30
temperatura cieczy -40 a było ok przed przepięciem kabli na pompie
Munior a od czego jest ta żeńska kostka która Ci wszystko zdradziła ? i która kosta do tego drugiego czujnika cieczy który jest okrągły i 3 pinowy ?
00528 - Czujnik wysokosci - cisnienia atmosferycznego
- Zwarcie lub obwód przerwany
- Staly
00553 - Przeplywomierz powietrza
- Zwarcie z biegunem dodatnim
- Staly
00522 - Czujnik temperatury plynu chlodzacego
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
- nieciagly
00527 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
- Staly
01117 - Obciazenie alternatora
- 6\JQDáQLHSUDZLGáRZ\
- Staly
[ Dodano: 2015-10-12, 17:48 ]
temperatura paliwa -30 a czujnik w pompie wymieniłem z innej pompy z a4 i dalej -30
temperatura cieczy -40 a było ok przed przepięciem kabli na pompie
Munior a od czego jest ta żeńska kostka która Ci wszystko zdradziła ? i która kosta do tego drugiego czujnika cieczy który jest okrągły i 3 pinowy ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Będzie zawsze z kompem 021D,bo ten komp nie ma na płycie czujnika ATM ,ale to nie ma zadnego wpływu na osiągipukacinio pisze:00528 - Czujnik wysokosci - cisnienia atmosferycznego
- Zwarcie lub obwód przerwany
Ten również,będzie bo sygnał DF ,nie wyprowadzony z alternatora w ''boschach ''pukacinio pisze:01117 - Obciazenie alternatora
Tych być nie powinno ,szukaj gdzie namieszałeś ,pomoże ci w tym schemat który umiesciłem ,ja tylko zerknąłem na schemat i widzę co mogłeś namieszać ,ale nie ma tak dobrze i musisz sam dojść 8-)pukacinio pisze:00553 - Przeplywomierz powietrza
- Zwarcie z biegunem dodatnim
- Staly
00522 - Czujnik temperatury plynu chlodzacego
- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany
- nieciagly
00527 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego
Tego pytania nie trybię <hmm> :?:pukacinio pisze: a od czego jest ta żeńska kostka która Ci wszystko zdradziła ? i która kosta do tego drugiego czujnika cieczy który jest okrągły i 3 pinowy ?
Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, 18:20 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- pukacinio
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 07 mar 2014, 21:13
- Imię: Paweł
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
o tą mi chodzi ;pMUNIOR pisze:Teraz wpadłeś w "sidła" projektantów tej instalacji ,którzy tu nieco namieszali . Masz pod maską koło filtra paliwa ori okrągłą "żeńską "wtykę :?: masz ...
[ Dodano: 2015-10-12, 19:52 ]
Pali ale występuje zjawisko launch control :mrgreen: to przez to że nie widzi przepływki tak :?:
launch control ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To co pokazujesz na foto ,to wtyczka przepływki i do okragłej,o której pisałem , to jej trochę daleko ,a w pobliżu filtra paliwa ,na pewno normalnie się nie znajduje Chodziło mi o wtyczke nastawnika .Wtyczkę którą pokazujesz zasila 5 kabelkow i nie ma tu żadnych "pinologicznych "pułapek ,tak jak to jest w przypadku wtyczki nastawnika 8-) Będę się powtarzał i znowu odsyłam Ciebie do schematu ECU który w tym temacie wrzuciłem ..widać tam jak na dłoni ,gdzie idzie kazdy z pięciu kabelków od tej wtyczkipukacinio pisze:MUNIOR napisał/a:
Teraz wpadłeś w "sidła" projektantów tej instalacji ,którzy tu nieco namieszali . Masz pod maską koło filtra paliwa ori okrągłą "żeńską "wtykę :?:
Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, 20:25 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To zmienia postać rzeczy <ok> Skoro masz takie dwie wtyczki ,to masz instalację z auta z ori klimatyzacją i ta wtyczka w orginale jest do czujnika temp.dla licznika i dla klimy ,czujnik ten w orginale znajduje się z tylu glowicy ,i co oczywiste ,znajduje się w pobliży filtra paliwa .W związku z tym ,nie ma nic wspólnego przepływomierzem i z tymi błedami które masz 8-)pukacinio pisze: ona właśnie jest identyczna i wychodzi przy filtrze paliwa ;p
Co do błędów to podaj masę na pin 2 przepływki i wtedy zobacz, masa jako jedyna łączy te wszystkie czujniki i jej zanik powoduje skrajne wskazania... (wtedy też świece grzeją bardzo długo i kąt wtrysku leci na łeb), błąd 00528 z tego co wiem występuje w niektórych sterownikach ale to się pomija, ECU przyjmuje sobie wartość teoretyczną i tyle... 01117 to brak sygnału z zacisku DF w alternatorze na pin 39 ECU informujący o jego obciążeniu (związane z dogrzewaczem płynu chłodzącego). Ja u siebie miałem ten pin pusty i musiałem dodać kabelek do altka <ok> niebieska kostka to tempomat.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
darek90 pisze:Co do błędów to podaj masę na pin 2 przepływki
Chciałem Cię trochę zmobilizować do myślenia ,a nie tak wszystko "na tacy " Gdybyś mnie posłuchał a,prosiłem żebyś zerknął na schemat ,gdzie aż bije po oczach ,wspólna masa(brązowo biała splotka ) z 33 pinu ECU ,dla czujników i przepływki ,których to błędy miałeś ,to byś juz dawno sam do tego doszedł ,ze nie mają masy 8-)pukacinio pisze: strzał w 10 <ok> błedy znikły,
Szkoda chłopa Mariusz widzisz w jakich warunkach pracuje co do czujnika to poczytaj ten temat https://audi80.pl/b4-19-1z-czujnik-t ... t92491.htm braku masy bym z tym czujnikiem nie wiązał, sprawdź pin 33 tak jak Munior ci pisze <ok>