Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 coupeAAH] Blokada tylnego mostu

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
S2NAKE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 09 lip 2007, 21:38

Post autor: S2NAKE » 30 mar 2011, 18:25

Widzę, że z mnożenia miałeś piątkę <ok>

Żeby nie mnożyć przez zero można lekko nacisnąć hamulec i pomnożyć przez jeden albo dwa :mrgreen: albo albo albo zainstalować torsena z napięciem wstępnym :-P

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 30 mar 2011, 23:05

Tak właśnie zrobiło subaru. Torsen w połączeniu z płytkami. Chyba nic lepszego nie wymyślono.

Awatar użytkownika
zgredek27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 747
Rejestracja: 10 gru 2006, 17:32
Lokalizacja: Południe

Post autor: zgredek27 » 05 kwie 2012, 10:06

Witajcie, u mnie sytuacja troszkę inna, ale temat zbliżony.

Szpera sama się bloku, zaświeca się zielona lampka przy przycisku. Np przy ruszaniu, włącza, wyłącza, włącza wyłącza (przekaźnik szaleje bo rozpina, zapina). Szukać w podciśnieniach czy coś innego może być za to odpowiedzialne?

PS. przy włączeniu z przycisku, załącza, rozłącza normalnie. Powyżej dozwolonej prękości oczywiście temat nie istnieje.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 05 kwie 2012, 11:41

Bardziej to wygląda na jakąś zwarę w przełączniku albo sterownik wariuje.
Nic tam nie grzebałeś w okolicach?

S2NAKE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 09 lip 2007, 21:38

Post autor: S2NAKE » 05 kwie 2012, 18:15

Żeby się blokada załączyła, to musi być podciśnienie na dźwigience dyfra i na sterowniku blokady. Może sterownik przepuszcza podciśnienie w pozycji wyłączonej, albo sam przełącza się, albo tylko kontrolka ci się zapala a sam dyfer jest otwarty? Sprawdzałeś czy "szura" kołami w zakręcie?

Awatar użytkownika
zgredek27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 747
Rejestracja: 10 gru 2006, 17:32
Lokalizacja: Południe

Post autor: zgredek27 » 06 kwie 2012, 08:52

Zapina, zapina. Nic tam nie ruszałem, właśnie musze zrzucić kanape i szukać. Przekaźnik sprawdzałem, nie jest posklejany, działa poprawnie.

Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

W

Post autor: Ramalho » 08 paź 2014, 21:07

Witam, potrzebuje schemat elektryczny guzika blokady dyfra i sterownika blokady

yoyoyo1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lip 2009, 22:23
Lokalizacja: Pomiechówek/Warszawa

Post autor: yoyoyo1985 » 17 sty 2015, 01:12

Panowie jak zaimplementować torsena z V8 do A80Q??ktoś z forum to robi ??
PLS o info :mrgreen:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 sty 2015, 21:14

a co, za rok chcesz naprawić znowu ? :)

yoyoyo1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 06 lip 2009, 22:23
Lokalizacja: Pomiechówek/Warszawa

Post autor: yoyoyo1985 » 18 sty 2015, 18:31

Leo
:mrgreen: no bez przesady :mrgreen: ale skrzynia mi się sypie i rozważam wymianę kompletu :lol: tj. zmianę skrzyni na 6g + ewentualnie dyfer.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 sty 2015, 20:07

ale wiesz, że zmiana skrzyni na 6bieg pociąga za sobą zmianę paru innych rzeczy, o których nie wiesz, a kosztują krocie? :>

Ramalho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 07 paź 2011, 16:49

Post autor: Ramalho » 18 sty 2015, 23:35

Ponowie pytanie :) Koledzy czy ktoś posiada wiedze bądz schemat od guzika DIFF w A80Q ? bo przerzuciłem quattro a guzika nie potrafie zainstalować.

krzysiek80be4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 21 paź 2015, 16:50
Lokalizacja: MMZ

Post autor: krzysiek80be4 » 04 mar 2016, 19:18

Witam

Jako że nie mogę dodać nowego tematu a podobnego do mojego problemu nie ma więc pozwalam sobie podpiąć się pod ten. (jeśli robię źle to można usunąć)

Jestem w trakcie budowy ZMOTY
mosty oraz reduktor mam z Nivy a silnik chciałbym wykorzystać z audi 80 b4.
1.9 Tdi 1Z, do niego chciałbym przypiąć skrzynie quattro z 2.0.
Mój problem jest taki że jeżeli odepnę półośki to moment zostaje przekazany właśnie na nie i wał do tylnego mostu się nie kręci, a właśnie o ten wał mi chodzi.
miał by on napędzać przez skrzynie redukcyjną oba mosty.
Moje pytanie: czy mogę spiąć na stałe to sprzęgło w skrzyni które rozdziela momenty?
Mogę go zespawać i wyważyć?
cały moment będzie brany właśnie z wału, półośki ze skrzyni nie będą wcale wykorzystane, wiec nie będzie problemu przeskakiwania przednich opon i rozrywania skrzyni.

dziękuję i pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl