Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 B4] Licznik kilometrow nie działa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 kwie 2014, 20:36

pawelrybak15 pisze:Różnice mogą faktycznie być między prędkościomierzami z B3 i z B4.
to tez o tym wlasnie piszemy, oj Pawel, Pawel :->

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 27 kwie 2014, 21:37

Cóż, w takim razie wychodzi na to że wszystkie liczniki które miałem w łapach były od B3 :-P

rycho666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 22 mar 2014, 11:24

Post autor: rycho666 » 28 kwie 2014, 07:13

Panowie mam mozliwosc kupna licznika do v6 w 100 sprawnego, tylko ze jest on z ac. Jak go podlacze to bedzie działał prawidlowo? Zaznaczam ze nie bede podpinal ac chodzi mi aby pokazywal prędkość obroty temp paliwo i kontrolki aby działały. Bedzie to działać?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 28 kwie 2014, 08:53

tak, skoro sprzedawca dal informacje ze sprawny

rycho666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 22 mar 2014, 11:24

Post autor: rycho666 » 28 kwie 2014, 11:01

I mam jeszcze jedno pytanie mój nr zegarów to 893 919 067 BM 550.201/017/004 a jego 8A0 919 013 BM 110.008/564/008, ma jakies znaczenie ze nr sa inne? Nie bedzie to przeszkadzalo w poprawnym działaniu zegarów? A i jeszcze czy zamiast zegarow VDO można zamontować zegary UN4?

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 28 kwie 2014, 17:18

B3... K=4260
B4... K=4073.

[ Dodano: 2014-04-28, 17:19 ]
rycho666 pisze:A i jeszcze czy zamiast zegarow VDO można zamontować zegary UN4?
Tak.

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 27 maja 2014, 20:35

a jeśli chodzi o zimne luty w UN4, to pozostają tylko te do których mamy dostęp, czyli do tej ostatniej płytki nie dojdziemy...?

No chyba, że jest metoda na rozbiórkę UN4...

Awatar użytkownika
QompaQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 kwie 2014, 15:33

Post autor: QompaQ » 02 cze 2014, 00:44

Lenio21 pisze:jest metoda na rozbiórkę UN4...
:arrow: "Zimne Luty" popraw wszystkie będziesz miał pewność że nie pominąłeś żadnego.
Delikatnie ze wskazówka prędkościomierza bo przeciągniesz ośkę i już z powrotem nie włożysz jak była.
W sumie to ... niema potrzeby rwania wskazówki :!: w UN4 :!:

Naprawiałem ostatnio Licznik VDO takiej konstrukcji :)
rok 93 produkcji ... się trafił moduł AC/BC :lol:

<ok> Taka elektronika fajna, jest w nim zamontowana.

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 05 sie 2014, 14:03

QompaQ pisze:
Lenio21 pisze:jest metoda na rozbiórkę UN4...
:arrow: "Zimne Luty" popraw wszystkie będziesz miał pewność że nie pominąłeś żadnego.
Delikatnie ze wskazówka prędkościomierza bo przeciągniesz ośkę i już z powrotem nie włożysz jak była.
W sumie to ... niema potrzeby rwania wskazówki :!: w UN4 :!:

Naprawiałem ostatnio Licznik VDO takiej konstrukcji :)
rok 93 produkcji ... się trafił moduł AC/BC :lol:

<ok> Taka elektronika fajna, jest w nim zamontowana.
ostatnio poprawiałem luty, gdzie mogłem. ale też nie wszystkie bo lutownica o dużym grocie mi się trafiła ( pożyczona) no i z racji tego nie każdy lut był dostępny.

Wciąż nie nalicza km... nie wiem czy rozbierać i psuć, bo niby mój jest VDO.

albo bede szukał samego predkościomierza...

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 05 sie 2014, 14:32

Lenio21 pisze:Wciąż nie nalicza km... nie wiem czy rozbierać i psuć, bo niby mój jest VDO.
takie cuś Ci się zepsuło: http://allegro.pl/zebatka-tryb-licznika-volvo-850-audi-80-inne-vdo-i4407388798.html

wymień to i bedzie biło kilometry <ok>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 05 sie 2014, 14:48

krzyn33 pisze:
Lenio21 pisze:Wciąż nie nalicza km... nie wiem czy rozbierać i psuć, bo niby mój jest VDO.
takie cuś Ci się zepsuło: http://allegro.pl/zebatka-tryb-licznika-volvo-850-audi-80-inne-vdo-i4407388798.html

wymień to i bedzie biło kilometry <ok>
Nie wszystkie VDO mają mechanizm z taką zębatką ;-)

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 05 sie 2014, 15:08

andi77 pisze:
krzyn33 pisze:
Lenio21 pisze:Wciąż nie nalicza km... nie wiem czy rozbierać i psuć, bo niby mój jest VDO.
takie cuś Ci się zepsuło: http://allegro.pl/zebatka-tryb-licznika-volvo-850-audi-80-inne-vdo-i4407388798.html

wymień to i bedzie biło kilometry <ok>
Nie wszystkie VDO mają mechanizm z taką zębatką ;-)
komuś udało się rozebrać VDO?
gdybym miał UN4 to już dawno bym kupił tą nieszczęsną zebatkę...

może inaczej, które luty/ która płytka odpowiada za pracę naliczania km? Może skupię się na jednej płytce. Ewentulanie przyglądałem się całemu elementowi prędkościomierza, są tam dwie śrubki na śrubokręt krzyżakowy, po zdjęciu tarczy dostęp jest prosty, natomiast jakby nie ściągać tarczy, to przerobił bym mały śrubokręt, musiał by być zagięty pod kątem prostym na końcu - wtedy może by się udało dojść do "środka"?

[ Dodano: 2014-08-05, 15:20 ]
jeszcze coś takiego znalazłem, ale chyba gdyby to padło ( chyba element z pod maski...) to podejrzewam, że prędkości też by nie pokazywał...?

Awatar użytkownika
QompaQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 kwie 2014, 15:33

Post autor: QompaQ » 05 sie 2014, 18:02

Lenio21 pisze:jakby nie ściągać tarczy
I po co tak kombinować ?
Rwać wskazówkę, lutować wszystkie punkty, wymieniać trybiki i po zabiegu.
Ta naprawa to nie "laryngoskop chirurgiczny" trzeba na "otwartym sercu" operacje zrobić :)

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 05 sie 2014, 18:40

ale jeszcze, żeby ujednolicić... kręcić w lewo czy w prawo?
cóż więcej odwagi muszę zebrać w sobie :mrgreen:

Awatar użytkownika
QompaQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 23 kwie 2014, 15:33

Post autor: QompaQ » 06 sie 2014, 12:58

Lenio21 pisze:więcej odwagi muszę zebrać w sobie
Kup może jakiś licznik na Aletanio i będziesz miał bazę do nauki.
Niemożliwością jest nauczenie korespondencyjne naprawy uszkodzenia elektronicznego.
Ten licznik nawet jak zepsujesz nic się nie stanie, założysz inny i tez będzie działał.
To nie nowy szmelcwagen czy inna Nowa Bryka gdzie jest immobilizer w liczniku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl