CZeść chłopaki no i więc zrobiłem te logi dynamiczne wyszło na tym że kąt wtrysku lekko jest przy mała wartość więc podniósł go troche przekręcając pompą z podpiętym kompem troche pomogło ale w dalszym ciągu auto muł reszta logów mieści się w normie ale teraz najważniejsze klijent zdjął zawór egr syfu w zaworze po pół centymetra na ścianie i zdziwienie bo w kolektorze ssącym jest podobnie może więcej syfu czy to też może być winą że auto na czwartym biegu jadąc 60 i rozpędzam się to muł nie ma czym przydusić i wyprzedzać. Mechanik twierdził że to może być wina i trzeba wyczyścić co sądzicieAdamm pisze:buhehhe pozal sie boze diagnostaKorzonek pisze:ok wszystko dobrze tylko gość który sprawdzał auto vag-iem mówił że jest ok brak jakich kolwiek błędów a logi dynamiczne coś o tym słyszał ale nie wie gdzie. A mi nasówa się pytanie czy vag-u nawet jaka kolwiek błedna przaca czy turbiny czy pompy albo jeszcze innego g....... nie wyjdzie
diagnostyka nie polega na odczycie bledow!!
logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo
[ 80 B4 1,9 TDI 1Z] brak mocy na wyższych obrotach
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Racze sadza w kolektorze auta nie muli, już nie raz widziałem zasyfiony kolektor na maxa a auto ma cug jak samolot. Wg mnie problemem bedize albo przepływka albo posadzone wtryski... Co do wtrysków już pare razy widzialem przypadek ze przy sprawdzaniu na maszynie wtryski były ok nie lały miały odpowiednie cisnienie itd... a auto nie jechało (niby dobre ale złe) zakładałem z kolega już pare razy nowe i auto jak rakieta, czy ktoś potrafi to wytłumaczyć... niby dobre (sprawdzanie na paru maszynach róznych) a nie dobre.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Końcówek wtrysków nawet sie nie dotykaj, chyba ze masz kase i chcesz kupić po czyszczeniu nowe bo te stare na 99% nie przeżyja czyszczenia... a jesli już to jest specjalna szczortka miedziana do czyszczenia wtrysków ale nie polecam zazwyczaj to je zabija.karol121 pisze:a czyscil ktos z was koncówki wtrysków
czyszczenie kolektora
Hej wszystko jasne co piszecie i co czytam ale prosze o szczerą odpowiedz czy rozebranie prawie połowy silnika z kolektorem ssącym i wyczyszczenie go coś pomoże czy to tylko będzie syzyfofa robota narobie się kasy wydam na uszczelki i zero efektu bądź znikomy pomóżcie co robić. Bo mówią różnie mechanicy jak czyścić to i zdejmować głowice do regeneracji itp. koszty po wyżej 1000 czy to warto? A nadmieniam logów nie posiadam padła drukarka u gościaSolskier pisze:Racze sadza w kolektorze auta nie muli, już nie raz widziałem zasyfiony kolektor na maxa a auto ma cug jak samolot. Wg mnie problemem bedize albo przepływka albo posadzone wtryski... Co do wtrysków już pare razy widzialem przypadek ze przy sprawdzaniu na maszynie wtryski były ok nie lały miały odpowiednie cisnienie itd... a auto nie jechało (niby dobre ale złe) zakładałem z kolega już pare razy nowe i auto jak rakieta, czy ktoś potrafi to wytłumaczyć... niby dobre (sprawdzanie na paru maszynach róznych) a nie dobre.
jak nie wiesz co mu dolega to po co bedziesz rozbieral od razu silnik
[ Dodano: 2008-03-03, 06:27 ]
ja na twoim miejscu na samym poczatku sprwdzil bym katalizator czy nie zapchany ja mialem podobny przypadek ze na 1 , 2 3 biegu rozpedzal sie jeszcze mozliwie ale na 4 juz go mulilo cisnieni doladowania wtedy u mnie wynosilo okolo 0,3bar przyczyna byl zapchany katalizator i zawór upustowy slabo domykal po wyczyszczeniu kata i docisnieciu zaworu upustowego cisnienie doladowania wzroslo do 0,8 bara <ok> wiec najpierw sprawdz kata
[ Dodano: 2008-03-03, 06:27 ]
ja na twoim miejscu na samym poczatku sprwdzil bym katalizator czy nie zapchany ja mialem podobny przypadek ze na 1 , 2 3 biegu rozpedzal sie jeszcze mozliwie ale na 4 juz go mulilo cisnieni doladowania wtedy u mnie wynosilo okolo 0,3bar przyczyna byl zapchany katalizator i zawór upustowy slabo domykal po wyczyszczeniu kata i docisnieciu zaworu upustowego cisnienie doladowania wzroslo do 0,8 bara <ok> wiec najpierw sprawdz kata
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Z samym czyszczeniem kolektora to mozesz sobie pobawić sie w wolna sobote dla realaxu, mocy przez to Ci nie przybedzie anpewno, jedynie bedziesz miał poczucie ze masz czysty kolektor jezdzić wg mnie bedzie sie tak samo, bynajmniej niktórzy pisza ze czuć poprawe minimalna - czy ja wiem - ile w tym prawdy czy to tylko takie tłumaczenie sobie ze "tyle sie narobiłem to teraz musi byc lepiej" :mrgreen: Po pierwsze dorwij te logi bo bez nich nikt Ci tutaj raczej nie pomoze, z fusów nikt nie wywrózy co jest nie tak a po logach bedzie mozna już coś powiedziec albo przynajmniej nakierowac w która strone zaczac grzebanie bo tak to jest jenda wielka niewiadoma.
Kolego w jaki sposób wyczyściłeś kata?karol121 pisze:ja na twoim miejscu na samym poczatku sprwdzil bym katalizator czy nie zapchany ja mialem podobny przypadek ze na 1 , 2 3 biegu rozpedzal sie jeszcze mozliwie ale na 4 juz go mulilo cisnieni doladowania wtedy u mnie wynosilo okolo 0,3bar przyczyna byl zapchany katalizator i zawór upustowy slabo domykal po wyczyszczeniu kata i docisnieciu zaworu upustowego cisnienie doladowania wzroslo do 0,8 bara wiec najpierw sprawdz kata