Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 B4 1,9 TDI 1Z] brak mocy na wyższych obrotach

Korzonek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 05 mar 2007, 10:20
Lokalizacja: Wschód

Post autor: Korzonek » 29 lut 2008, 08:08

Adamm pisze:
Korzonek pisze:ok wszystko dobrze tylko gość który sprawdzał auto vag-iem mówił że jest ok brak jakich kolwiek błędów a logi dynamiczne coś o tym słyszał ale nie wie gdzie. A mi nasówa się pytanie czy vag-u nawet jaka kolwiek błedna przaca czy turbiny czy pompy albo jeszcze innego g....... nie wyjdzie
buhehhe pozal sie boze diagnosta

diagnostyka nie polega na odczycie bledow!!

logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo
CZeść chłopaki no i więc zrobiłem te logi dynamiczne wyszło na tym że kąt wtrysku lekko jest przy mała wartość więc podniósł go troche przekręcając pompą z podpiętym kompem troche pomogło ale w dalszym ciągu auto muł reszta logów mieści się w normie ale teraz najważniejsze klijent zdjął zawór egr syfu w zaworze po pół centymetra na ścianie i zdziwienie bo w kolektorze ssącym jest podobnie może więcej syfu czy to też może być winą że auto na czwartym biegu jadąc 60 i rozpędzam się to muł nie ma czym przydusić i wyprzedzać. Mechanik twierdził że to może być wina i trzeba wyczyścić co sądzicie

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 lut 2008, 08:55

Racze sadza w kolektorze auta nie muli, już nie raz widziałem zasyfiony kolektor na maxa a auto ma cug jak samolot. Wg mnie problemem bedize albo przepływka albo posadzone wtryski... Co do wtrysków już pare razy widzialem przypadek ze przy sprawdzaniu na maszynie wtryski były ok nie lały miały odpowiednie cisnienie itd... a auto nie jechało (niby dobre ale złe) zakładałem z kolega już pare razy nowe i auto jak rakieta, czy ktoś potrafi to wytłumaczyć... niby dobre (sprawdzanie na paru maszynach róznych) a nie dobre.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 29 lut 2008, 09:21

A jakie ma kolega cisnienie doladowania :?: a czyscil ktos z was koncówki wtrysków :?:

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 29 lut 2008, 10:47

Korzonek pisze:Cześć chłopaki no i więc zrobiłem te logi dynamiczne
Wrzuc na forum te logi zobaczymy co i jak.....

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 lut 2008, 18:35

karol121 pisze:a czyscil ktos z was koncówki wtrysków
Końcówek wtrysków nawet sie nie dotykaj, chyba ze masz kase i chcesz kupić po czyszczeniu nowe bo te stare na 99% nie przeżyja czyszczenia... a jesli już to jest specjalna szczortka miedziana do czyszczenia wtrysków ale nie polecam zazwyczaj to je zabija.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 01 mar 2008, 06:32

dzięki Solskier :lol:bym sobie kłopotu narobil <piwo> apytalem bo gdzies czytalem ze gosciu własnie czyscil sobie wtryski jakas sciereczka tylko nie pamietam w czym, tez tak myslalem ze nie da rady wyczyscic bo to delikatny element

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 mar 2008, 08:41

A jak wygladaja Twoje wtryski? Końcówki sa fest zakopcone (mają dość sporty naros sadzy i są wilgontne?) Pamietasz oczywiscie o założeniu nowych miedzianych podkładek jak odkrecisz wtryski, zebyś nie zakrcał na te stare bo to juz bedzie lipa a podkładka kosztuje doslownie grosze.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 01 mar 2008, 09:07

mam je zamiar dopiero wykrecic przy okazji zbadac cisnieni na cylindrach tylko kolega mial mi zaltwic taki stary wtrysk bo nie chce rozbierac swojego wtrysku a takie podkladki dostane w sklepie moto czy tylko w serwisie :?:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 01 mar 2008, 09:14

W pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym poprosisz o miedzaine podkladki pod wtryskiwacze cena o ile sie nie myle około 0.50gr za sztuke <ok>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 01 mar 2008, 09:16

okij :mrgreen: jak wymontuje wtryski to zrobie zdjecia

Korzonek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 05 mar 2007, 10:20
Lokalizacja: Wschód

czyszczenie kolektora

Post autor: Korzonek » 02 mar 2008, 21:32

Solskier pisze:Racze sadza w kolektorze auta nie muli, już nie raz widziałem zasyfiony kolektor na maxa a auto ma cug jak samolot. Wg mnie problemem bedize albo przepływka albo posadzone wtryski... Co do wtrysków już pare razy widzialem przypadek ze przy sprawdzaniu na maszynie wtryski były ok nie lały miały odpowiednie cisnienie itd... a auto nie jechało (niby dobre ale złe) zakładałem z kolega już pare razy nowe i auto jak rakieta, czy ktoś potrafi to wytłumaczyć... niby dobre (sprawdzanie na paru maszynach róznych) a nie dobre.
Hej wszystko jasne co piszecie i co czytam ale prosze o szczerą odpowiedz czy rozebranie prawie połowy silnika z kolektorem ssącym i wyczyszczenie go coś pomoże czy to tylko będzie syzyfofa robota narobie się kasy wydam na uszczelki i zero efektu bądź znikomy pomóżcie co robić. Bo mówią różnie mechanicy jak czyścić to i zdejmować głowice do regeneracji itp. koszty po wyżej 1000 czy to warto? A nadmieniam logów nie posiadam padła drukarka u gościa

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 03 mar 2008, 06:17

jak nie wiesz co mu dolega to po co bedziesz rozbieral od razu silnik

[ Dodano: 2008-03-03, 06:27 ]
ja na twoim miejscu na samym poczatku sprwdzil bym katalizator czy nie zapchany ja mialem podobny przypadek ze na 1 , 2 3 biegu rozpedzal sie jeszcze mozliwie ale na 4 juz go mulilo cisnieni doladowania wtedy u mnie wynosilo okolo 0,3bar przyczyna byl zapchany katalizator i zawór upustowy slabo domykal po wyczyszczeniu kata i docisnieciu zaworu upustowego cisnienie doladowania wzroslo do 0,8 bara <ok> wiec najpierw sprawdz kata

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 mar 2008, 08:46

Z samym czyszczeniem kolektora to mozesz sobie pobawić sie w wolna sobote dla realaxu, mocy przez to Ci nie przybedzie anpewno, jedynie bedziesz miał poczucie ze masz czysty kolektor jezdzić wg mnie bedzie sie tak samo, bynajmniej niktórzy pisza ze czuć poprawe minimalna - czy ja wiem - ile w tym prawdy czy to tylko takie tłumaczenie sobie ze "tyle sie narobiłem to teraz musi byc lepiej" :mrgreen: Po pierwsze dorwij te logi bo bez nich nikt Ci tutaj raczej nie pomoze, z fusów nikt nie wywrózy co jest nie tak :-P a po logach bedzie mozna już coś powiedziec albo przynajmniej nakierowac w która strone zaczac grzebanie bo tak to jest jenda wielka niewiadoma.

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 03 mar 2008, 13:36

czyszczenie ma wiekszy sens jak wyczysci sie odrazu glowice :P
a bez jej zdejmowania mozna sobie darowac bo nawpada nagar do srodka

ja mialem zmieniana glowice, wtedy wyczyscilem dolot i zaslepilem EGR :) ale poprawy wiekszej nie odczulem

Awatar użytkownika
Kamil 20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 27 lip 2007, 21:42
Lokalizacja: Lipsko/Kielce

Post autor: Kamil 20 » 03 mar 2008, 15:16

karol121 pisze:ja na twoim miejscu na samym poczatku sprwdzil bym katalizator czy nie zapchany ja mialem podobny przypadek ze na 1 , 2 3 biegu rozpedzal sie jeszcze mozliwie ale na 4 juz go mulilo cisnieni doladowania wtedy u mnie wynosilo okolo 0,3bar przyczyna byl zapchany katalizator i zawór upustowy slabo domykal po wyczyszczeniu kata i docisnieciu zaworu upustowego cisnienie doladowania wzroslo do 0,8 bara wiec najpierw sprawdz kata
Kolego w jaki sposób wyczyściłeś kata?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl