[ 80 B4 1,9 TDI 1Z] brak mocy na wyższych obrotach
[ 80 B4 1,9 TDI 1Z] brak mocy na wyższych obrotach
Dzień dobry Panowie i Panie jak są pomóżcie radą byłem na vag-u błedów nie było wszystko pokazało ok a w dalszym ciągu nie mam czym jeżdzić ponieważ nie mam mocy przyspieszenia tylko buczenie i marny efekt jazdy jakby zamulony to że pojedzie 180 ok ale jak dochodzi do wyprzedzania nie mam czym co może być nie tak w czym tkwi problem. Dzięki
Ja mam podobny problem tylko że ja mam TD (AAZ). pod kompa go nie podepnę . Też mam wrażenie że jest zamulony i tak dziwnie buczy jak przyśpieszam (jakby miał ciężko). Może któryś z klubowiczów miał podobny problem? Zastanawiam się nad katalizatorem bo jeszcze go nie wycinałem. Czy to może być przez niego?
buhehhe pozal sie boze diagnostaKorzonek pisze:ok wszystko dobrze tylko gość który sprawdzał auto vag-iem mówił że jest ok brak jakich kolwiek błędów a logi dynamiczne coś o tym słyszał ale nie wie gdzie. A mi nasówa się pytanie czy vag-u nawet jaka kolwiek błedna przaca czy turbiny czy pompy albo jeszcze innego g....... nie wyjdzie
diagnostyka nie polega na odczycie bledow!!
logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo
W tym wszystkim najbardziej mnie wkurzaja psełdo spece, kupi zestaw do diagnostyki i "wielki mechanior" a nie wiem co to logi dynamiczne :evil: . Zła praca Lmm lub N-75 nie wykaze odczytanie błędów ( no chyba że N-75 spowoduje przeładowanie) jedyne wyjście to zrobie porzadnych logów grupy 003,007,008 i 011( ewentualnie 010)
WOJTEK26 pisze:W tym wszystkim najbardziej mnie wkurzaja psełdo spece, kupi zestaw do diagnostyki i "wielki mechanior" a nie wiem co to logi dynamiczne :evil: . Zła praca Lmm lub N-75 nie wykaze odczytanie błędów ( no chyba że N-75 spowoduje przeładowanie) jedyne wyjście to zrobie porzadnych logów grupy 003,007,008 i 011( ewentualnie 010)
swiete slowa
dzownia do mnie ludzie i mowia, wie Pan bylem na diagnostyce ale nie bylo zadnych bledow a auto nie jedzie/ lub druga wersja / a auto szarpie
he he
ja po pracy dopiero czytam i dobrze piszecie podzielam wasze zdania mieszkam blisko np Terespol Biała Podlaska 120 km od Lublina jako takiego zakładu do badań elektronicznych silnika nie słychać co by był w terenie ale może ktoś coś podsunie narazie może zamknę temat i poszukam diagnosty na te logi dzięki Panowie chociaż wiem od czego zacząć głównie jak będe miał logi napisze dzieki jeszcze raz
Interface do diagnostyki mozesz kupic tutaj www.viaken.pl - zwroci sie po dwoch badaniach..
A caly know-how znajdziesz tu :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
pozdr
A caly know-how znajdziesz tu :
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
pozdr
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Moze... jesli jest az tak dojechane to moze sie uslizgiwać przy gwałtownym dodawaniu gazu ale to odrazu czuć pod noga to jest takie dosc specyficzne i cieżko to opisac słowami, to wyglada mniej wiecej tak dodjesz gazu obroty rosna a auto nic nie przyspiesza.Korzonek pisze:Czy kończące się sprzęgło może wpływać na moc przyspieszenie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 286
- Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
- Lokalizacja: Sląsk
Mieszkam w powiecie Bedzinskim moze sa tu jacys szpece z okolic, ktorzy przetestowali by mi Audiczke bo jest nieco przymulona. Czytam o tych logach dynamicznych i chyba trzebz by bylo mojej niunce takie cos wykonac. Jesli jest tu osoba co mogla by mi to zrobic i ma pojecie o tym to czekam na odpowiedz