Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 80 B4 1,9 TDI 1Z] brak mocy na wyższych obrotach

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 sty 2012, 15:00

Dynda pisze:mam przeplywomierz boscha
tak samo ,na trzecim pinie +12 volt
Dynda pisze:moze jakis bezpiecznik jest od tego czy moze jakis przekznik?
nie ma żadnych bezpieczników ,czy przekazników

Dynda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 28 gru 2011, 09:14
Lokalizacja: Nowosielce

Post autor: Dynda » 12 sty 2012, 15:21

to czego tak mu braklo pradu jezdzil a teraz juz nie jedzie czy komputer odlacza czy co?

tHe_BikSs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 gru 2011, 14:51

Post autor: tHe_BikSs » 12 sty 2012, 22:32

ponownie witam, odnośnie moich problemów- rozwiązanie: złe podłączenie przez jakiegoś nowicjusza przewodów podciśnienia, wymiana wszystkich przewodów na nowe wg. etki. PROBLEM ROZWIĄZANY! n75sprawny tak samo przepływka.

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 06 cze 2013, 21:49

brak mocy u mnie tez ,kata nie mam ,wtryski sprawdzone ,myśle ze to przepływ

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 cze 2013, 22:11

bendzi40 pisze:brak mocy u mnie tez ,kata nie mam ,wtryski sprawdzone ,myśle ze to przepływ
Akurat te rzeczy które wymieniłeś ,są ostatnimi ,które można winić za brak mocy :-P Jest wiele przyczyn ,które mogą powodować brak mocy ,choćby np.zbyt małe ciśnienie doładowania 8-) To czy winna jest przepływka ,czy nie ,można sprawdzić w 5 minut ,zapinając diodę we wtyczkę pomiedzy 1 i 6 ty pin wtyczki i robiąc jazdę próbną ,kierunek przewodzenia 1>6 ...Dotyczy przepływki pierburga 8-)

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 06 cze 2013, 22:16

mam bosha

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 cze 2013, 22:21

bendzi40 pisze:mam bosha
Zwykle niesprawna przepływka w boschu ,powoduje łapanie błedu ,i nagłego zamuła ...Wszystko da się sprawdzić ....jak nie ma doladowania ,przepływka też będzie zaniżać wartosci i komp przytnie dawkę ...doładowanie w naszych tdi to podstawa ,bez niego nawet jak wszystko bedzie w 100% sprawne ,nie będzie jazdy 8-) Zapinamy wiec manometr do dolotu i mierzymy ,a jak mamy vaga, to blok 000 i piata rubryka ,gdzie widac doładowanie,wskazanie przepływki też widać ,w ostaniej 10 tej rubryce ... <ok> podstawy diagnostyki , boscha też się da sprawdzić ;-)

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 09 cze 2013, 12:03

sory mam pierburga napiecie na wtyczce jest ,

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 cze 2013, 12:26

bendzi40 pisze:sory mam pierburga napiecie na wtyczce jest ,
Skoro pierburg ,to krótka przejażdżka z odpalonym vagiem ,i widać jak na dłoni,gdzie go boli <ok>

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 20 cze 2013, 23:25

Munior mam vaga 2,5

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 cze 2013, 08:40

bendzi40 pisze:Munior mam vaga 2,5
:roll: to załatw sobie 3,11 ;-)

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 21 cze 2013, 23:01

mam tez 3,11 ale nie mam serii i kodu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 cze 2013, 23:10

bendzi40 pisze:mam tez 3,11 ale nie mam serii i kodu
To poproś kolegów z forum ,o ''normalną ''wersję 3,11 ;-)

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 22 cze 2013, 15:39

dziś narobiłem se kłopotu,rano podpiołem vaga 2,5 sprawdziłem auto ok było ,wyciągłem zaślepken na próbe z egr ,odpaliłem było ok ,ruszyłem i po ok kilometrze zaczeła stukać klawiatura i brak mocy z przerwami ,auto jedzie ale nie jest dobrze pojechałem do kolesia i odpiołem wtrysk sterujacy i ok troche słabszy ,co może być przyczyna? ta zaślepka? czy co ?próbowałem pare razy i to samo

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 cze 2013, 21:03

bendzi40 pisze:dziś narobiłem se kłopotu,rano podpiołem vaga 2,5 sprawdziłem auto ok było ,wyciągłem zaślepken na próbe z egr ,odpaliłem było ok ,ruszyłem i po ok kilometrze zaczeła stukać klawiatura i brak mocy z przerwami ,auto jedzie ale nie jest dobrze pojechałem do kolesia i odpiołem wtrysk sterujacy i ok troche słabszy ,co może być przyczyna? ta zaślepka? czy co ?
Co może być przyczyną to trzeba zbadać .... może pompa nie przestawia dynamicznego kąta wtrysku .... Pewne jest natomiast ,że to nie zaślepka EGR 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl