[b4 tdi 1Z] jak wyczyscic nastawnik pompy ?
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi 80
- Posty: 123
- Rejestracja: 25 lis 2007, 14:41
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Mozna wymienic pompe z nastawnikiem potencjometrycznym na indukcyjny ale wtedy trzeba równiez zmieniac ECU bo nast indukc sterowany jest napieciem zmiennym apotencj stalym i przepływke tez trzeba zmienic pierburgaradi88 pisze:Mowiac wymiana masz na mysli wymiane nastawnika na nowy ? czy wymiana calej pompy na inna uzywana ? jak jest z wymiana starej pompy na nowsza po 94r bedzie dzialac ? spotkalem sie z opiniami ze mozna.WOJTEK26 pisze:Pompa do 94 ma nastawnik potencjometryczny ( nie mozna wyczyscic tylko wymiana) a po 94 wychodziły juz z nastawnikiem indukcyjnym( te mozna regenerowac koszt około 300zł)
nawet jak by sie przycinal nie mozna go wyczyscic :?: robierales taki nastawnik potencjometryczny :?: wiem ze jak potencjometr sie zuzyje to do wyrzucenia jest a ma moze ktos zdjecie tego potecjometra :?: :?: jesli sie nie myle to reszta jest ta sama co w indukcyjnymWOJTEK26 pisze:Pompa do 94 ma nastawnik potencjometryczny ( nie mozna wyczyscic tylko wymiana) a po 94 wychodziły juz z nastawnikiem indukcyjnym( te mozna regenerowac koszt około 300zł)
to jak oni to wszytko tam zamontowali ja jeszcze nie rozbieralem nastawnika poten mam taki tylko nie chce go popsuc ale jak sie nie rozbierze to sie nie bedzie wiedzialo
[ Dodano: 2008-02-11, 16:01 ]
adamm moze masz zdjecie troche rozebranego nast poten :?: wiem ze jestes specjalista od nast :mrgreen:
[ Dodano: 2008-02-11, 16:01 ]
adamm moze masz zdjecie troche rozebranego nast poten :?: wiem ze jestes specjalista od nast :mrgreen:
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
panowie nie wiem czy juz ktoś zadał to pytanie jesli tak to nie doczytałem ale tak wogóle to przez co nastawnik sie brudzi i trzeba go czyścić?? przez jazde np na kiepskim paliwie czy przez cos innego?? niektórzy maja zrobione po 250 000km i muszą czyścić nastawnik a inni maja po 400 000 i wszystko śmiga jak nowe. od czego to zalezy??
no to po czesci sam sobie opowiedziales jedni robia 250kkm inni 400kkm czyli od paliwahudy pisze:panowie nie wiem czy juz ktoś zadał to pytanie jesli tak to nie doczytałem ale tak wogóle to przez co nastawnik sie brudzi i trzeba go czyścić?? przez jazde np na kiepskim paliwie czy przez cos innego?? niektórzy maja zrobione po 250 000km i muszą czyścić nastawnik a inni maja po 400 000 i wszystko śmiga jak nowe. od czego to zalezy??
i od tego jak sie dba o auto trzeba czasem filtr paliwa zmieniac sa tacy co i bak czyszcza zawsze znajdzie sie jakis syf a napenno w nastawniku tez cos sie zciera za kazdym razem jak wcisniesz gaz to wirnik sie obraca wiec jest tam jakies tarcie
jesli ktos ma problemy z nastawikiem a do adamma ma daleko to ja jestem w krakowie i czasem w jasle mozecie domnie walic jak w dym jesli chodzi o vag to tez
karol121 pisze:zuzyciu ulegaja niektóre elementy pompy tzn tworza sie malutkie opilki które przyczepiaja sie do elektromagnesupowodujac zacinanie sie nastawnika dlatego tez czyszczenie polega na usunieciu tych opilków metalu i oczywiscie syfu jaki przedostaje sie z zanieczyszczonego paliwa
i dodam tylko ze plukanie tego srodkami do czysczenia ukladu paliwowego na niewiele sie zda
witam panowie wczoraj byłem czysci w swoim audi nastawnik bo tez miałem tkaie objawy szarpania mam ten nastawnik co przewod paliwowy wchodzi tak z boku czyli mozna przy tym robic.. gosc czysci nastawniki w takiej maszynie uktra dzwiekowej jakos tak wszystko luks auto zaczeło ianczej jezdzic az niechce sie zniego wysiadac hehe jak ktos chce namiar z podkarpacia to prosze pisac....