Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 tdi 1Z] jak wyczyscic nastawnik pompy ?

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 lut 2008, 17:53

gdzie byłeś??
ja osobiście byłem w brzozowie u gościa i moge z całą pewnością gościa polecić

przemekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 paź 2007, 11:45
Lokalizacja: bradford UK

audi 80 b4

Post autor: przemekb4 » 17 lut 2008, 22:06

ja bardzo chetnie zobacze instrukcje jak wyczyscic ten nastawnik jak by co to moj email-dewil92@o2.pl

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 17 lut 2008, 22:39

panowie, ja mam chyba wszystkie oznaki walniętego nastawnika. teraz pytanie, czy wyczyszczenie go domową metodą przynosi jakieś efekty?

i czy znacie jakies zakłady w 3miescie bo do Wawy jechać do mi sie nie uśmiecha ;-)

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 17 lut 2008, 22:44

instrukcja i sam sobie wyczyscisz

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 17 lut 2008, 22:50

Daras, daleko nie masz :D ostatnio jeden kolega z gdanska byl :) jak przyjechal o 8 rano to o 9 wyjechal :)

[ Dodano: 2008-02-17, 22:53 ]
przemekb4, widze ze znalazles moje foto :D pewnie z aukcji :D

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 17 lut 2008, 23:21

Adamm pisze:Daras, daleko nie masz :D ostatnio jeden kolega z gdanska byl :) jak przyjechal o 8 rano to o 9 wyjechal :)
heh to prawda:) :mrgreen:
Daras pisze: czy znacie jakies zakłady w 3miescie bo do Wawy jechać do mi sie nie uśmiecha
Daras tez szukalem w 3 miescie i nie znalazłem, tzn sa warsztaty robią ale cena 500 lub wiecej no i mówia ze nie czyszcza tylko naprawiaja.odpuscilem sobie i pojechalem do adamma.
polecam ci go kolego , szybkie sprawne załatwienie sprawy <ok>

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 17 lut 2008, 23:24

Krzysiek, a jakie miałeś objawy przed walnietym nastawnikiem?

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 17 lut 2008, 23:30

nierównapraca na wolnych obrotach ( niezawsze),
szarpanie przy pewnym zakresie obrotów podczas jazdy na kazdym biegu(ni emam obrotka)
jak jechalem do wawy, piątka i przy predkosci 100-110 szarpanie ,powrót juz z wawki byl spokojny <ok>

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 17 lut 2008, 23:44

ja wlasnie nie jestem przekonany do nastawnika w 100%...

na wolnych obrotach pieknie mi chodzi jedyne co to szarpanie (np IV bieg przy 60km/h albo na V przy 80km/h a pozniej jest ok).

mam tez problem prawdopodobnie z N75 i być może to od tego? ale wątpie...

czy walniety nastawnik wyjdzie na logach?

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 17 lut 2008, 23:52

wydaje mi sie ze jednak nastawnik, skontaktuj sie z adammem , mysle ze powie ci dokladnie co i jak,

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 18 lut 2008, 01:01

Daras, po objawach wyglada na wczesne stadium nastawnika

najpierw zaczyna sie na V biegu potem IV bieg potem dopiero reszta i wolne obroty.

jesli podczas proby utrzymania stalej predkosci przy niskich obrotach a wysokim biegu szarpie to mozna obstawiac nastawnik ( o ile obroty nie sa za niskie do tego biegu rzecz jasna)

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 18 lut 2008, 13:01

Adamm pisze:o ile obroty nie sa za niskie do tego biegu rzecz jasna
no wlasnie to bede wiedział dopiero jak bede miał obrotek bo też sie nad tym zastanawiałem...

P.S a czy walniety nastawnik ma wpływ na gorsze osiągi?

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 18 lut 2008, 13:42

owszem ma , jak rowniez na wieksze spalanie.

rufik1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 19 lut 2008, 22:45

Post autor: rufik1988 » 20 lut 2008, 01:10

czy winą nastawnika może być też że, jedziemy np na 3 biegu jak się wdepnie za pierwszym razem na gaz to wchodzi na obroty takie jakie powinien, a jak będzie na obrotach i się puści gaz i szybko znowu wcisnąć to wogule nie reaguje, dopiero jak zpadnie z obrotów i się doda gazu to wchodzi tak jak powinien

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 20 lut 2008, 11:12

rufik1988 pisze:czy winą nastawnika może być też że, jedziemy np na 3 biegu jak się wdepnie za pierwszym razem na gaz to wchodzi na obroty takie jakie powinien, a jak będzie na obrotach i się puści gaz i szybko znowu wcisnąć to wogule nie reaguje, dopiero jak zpadnie z obrotów i się doda gazu to wchodzi tak jak powinien

moze byc zwlaszcza jesli to nastawnik potencjometryczny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl