Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[b4 tdi 1Z] jak wyczyscic nastawnik pompy ?

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 14 lut 2008, 17:53

gdzie byłeś??
ja osobiście byłem w brzozowie u gościa i moge z całą pewnością gościa polecić

przemekb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 paź 2007, 11:45
Lokalizacja: bradford UK

audi 80 b4

Post autor: przemekb4 » 17 lut 2008, 22:06

ja bardzo chetnie zobacze instrukcje jak wyczyscic ten nastawnik jak by co to moj email-dewil92@o2.pl

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 17 lut 2008, 22:39

panowie, ja mam chyba wszystkie oznaki walniętego nastawnika. teraz pytanie, czy wyczyszczenie go domową metodą przynosi jakieś efekty?

i czy znacie jakies zakłady w 3miescie bo do Wawy jechać do mi sie nie uśmiecha ;-)

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 17 lut 2008, 22:44

instrukcja i sam sobie wyczyscisz

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 17 lut 2008, 22:50

Daras, daleko nie masz :D ostatnio jeden kolega z gdanska byl :) jak przyjechal o 8 rano to o 9 wyjechal :)

[ Dodano: 2008-02-17, 22:53 ]
przemekb4, widze ze znalazles moje foto :D pewnie z aukcji :D

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 17 lut 2008, 23:21

Adamm pisze:Daras, daleko nie masz :D ostatnio jeden kolega z gdanska byl :) jak przyjechal o 8 rano to o 9 wyjechal :)
heh to prawda:) :mrgreen:
Daras pisze: czy znacie jakies zakłady w 3miescie bo do Wawy jechać do mi sie nie uśmiecha
Daras tez szukalem w 3 miescie i nie znalazłem, tzn sa warsztaty robią ale cena 500 lub wiecej no i mówia ze nie czyszcza tylko naprawiaja.odpuscilem sobie i pojechalem do adamma.
polecam ci go kolego , szybkie sprawne załatwienie sprawy <ok>

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 17 lut 2008, 23:24

Krzysiek, a jakie miałeś objawy przed walnietym nastawnikiem?

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 17 lut 2008, 23:30

nierównapraca na wolnych obrotach ( niezawsze),
szarpanie przy pewnym zakresie obrotów podczas jazdy na kazdym biegu(ni emam obrotka)
jak jechalem do wawy, piątka i przy predkosci 100-110 szarpanie ,powrót juz z wawki byl spokojny <ok>

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 17 lut 2008, 23:44

ja wlasnie nie jestem przekonany do nastawnika w 100%...

na wolnych obrotach pieknie mi chodzi jedyne co to szarpanie (np IV bieg przy 60km/h albo na V przy 80km/h a pozniej jest ok).

mam tez problem prawdopodobnie z N75 i być może to od tego? ale wątpie...

czy walniety nastawnik wyjdzie na logach?

Awatar użytkownika
Krzysiek18/
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 18 sty 2008, 14:13
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: Krzysiek18/ » 17 lut 2008, 23:52

wydaje mi sie ze jednak nastawnik, skontaktuj sie z adammem , mysle ze powie ci dokladnie co i jak,

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 18 lut 2008, 01:01

Daras, po objawach wyglada na wczesne stadium nastawnika

najpierw zaczyna sie na V biegu potem IV bieg potem dopiero reszta i wolne obroty.

jesli podczas proby utrzymania stalej predkosci przy niskich obrotach a wysokim biegu szarpie to mozna obstawiac nastawnik ( o ile obroty nie sa za niskie do tego biegu rzecz jasna)

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 18 lut 2008, 13:01

Adamm pisze:o ile obroty nie sa za niskie do tego biegu rzecz jasna
no wlasnie to bede wiedział dopiero jak bede miał obrotek bo też sie nad tym zastanawiałem...

P.S a czy walniety nastawnik ma wpływ na gorsze osiągi?

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 18 lut 2008, 13:42

owszem ma , jak rowniez na wieksze spalanie.

rufik1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 19 lut 2008, 22:45

Post autor: rufik1988 » 20 lut 2008, 01:10

czy winą nastawnika może być też że, jedziemy np na 3 biegu jak się wdepnie za pierwszym razem na gaz to wchodzi na obroty takie jakie powinien, a jak będzie na obrotach i się puści gaz i szybko znowu wcisnąć to wogule nie reaguje, dopiero jak zpadnie z obrotów i się doda gazu to wchodzi tak jak powinien

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 20 lut 2008, 11:12

rufik1988 pisze:czy winą nastawnika może być też że, jedziemy np na 3 biegu jak się wdepnie za pierwszym razem na gaz to wchodzi na obroty takie jakie powinien, a jak będzie na obrotach i się puści gaz i szybko znowu wcisnąć to wogule nie reaguje, dopiero jak zpadnie z obrotów i się doda gazu to wchodzi tak jak powinien

moze byc zwlaszcza jesli to nastawnik potencjometryczny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl