[b4 tdi 1Z] jak wyczyscic nastawnik pompy ?
Witam! temat widze ostro wałkowany i postanawiam sie dołaczyc otórz zrobiłem próbe odpiecia licznika od skrzyni i wydaje mi sie jakby silnik chodził bardziej elastycznie i troszke lepiej sie zbierał bo przy podłaczonym jak jade moim automatem na 3 biegu to słychac przy wyzszych obrotach takie dziwne telepotanie trrr... i nie wiem czy to faktycznie nastawnik ? silnik 1Z na przepływce pierburga rok 94 (to chyba indukcyjny nastawnik?) i jeszcze jedno o ile moze wiecej palic jak jest cos nie tak z nastawnikiem? bo pali 10L ON
pozdrawiam
pozdrawiam
u mnie jest coraz gorzej... wczesniej tylko przy na prawde niskich predkosciach szarapł, teraz juz przy 100-110 potrafi.
jedyne co mysle ze mnie ratuje to to ze w tym tyogdniu powinienem miec drugą B4 )na handel) z tego samego roku i z niej podmienie sobie nastawnik. jechałem nią jakis czas temu i nie widzialem zeby cos szarpało.
mam nadzieje ze mozna tak zrobic?
[ Dodano: 2008-03-26, 15:21 ]
nastawnik podmieniony jest lepiej niż dobrze furka zrobila sie żwawsza i w koncu nie ma tego szarpania na IV i V biegu. można jeździć ekonomicznie jak na diesla przystało <ok>
jedyne co mysle ze mnie ratuje to to ze w tym tyogdniu powinienem miec drugą B4 )na handel) z tego samego roku i z niej podmienie sobie nastawnik. jechałem nią jakis czas temu i nie widzialem zeby cos szarpało.
mam nadzieje ze mozna tak zrobic?
[ Dodano: 2008-03-26, 15:21 ]
nastawnik podmieniony jest lepiej niż dobrze furka zrobila sie żwawsza i w koncu nie ma tego szarpania na IV i V biegu. można jeździć ekonomicznie jak na diesla przystało <ok>
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
castro666, <ok> http://allegro.pl/item890104274_nastawn ... 5_tdi.html
podepnij pod vaga zrób logi wtedy ktoś ci pomoże, bez logów można tylko gdybać co sie dzieje.piotr2210 pisze:Witajcie
Przepraszam że się wtrące ale też ma m problem więc może mi doradzicie. mam problemy z szrpaniem w zakresie obrotów 750 - 2000, a następny objaw jaki dziś zauważyłem to migająca kontrolka świec która gasła przy 2100 obrotów. Zgłupiałe,m. Proszę doradźcie coś... Pozdro. Piotr
Witam
Właśnie mały problem w moich okolicach brak mechaników od tych silników. Znalazłem jednego i okazuje się że zaśpiewał mi też wymianę na nowy cena nastawnika 1850 zł. Co najśmieszniejsze nawet nie chciał podpiąć pod kompa. masakra. A ja nawet nie wiem jaki mam nastaw nik potencjometryczny czy indukcyjny. Jeden z forumowiczów powiedział mi że jak mam przepływomierz BOSHA to nastawnik na 100% potencjometryczny. Czekam na sugestie. Z góry dzięki. Pozdro. Piotr
Właśnie mały problem w moich okolicach brak mechaników od tych silników. Znalazłem jednego i okazuje się że zaśpiewał mi też wymianę na nowy cena nastawnika 1850 zł. Co najśmieszniejsze nawet nie chciał podpiąć pod kompa. masakra. A ja nawet nie wiem jaki mam nastaw nik potencjometryczny czy indukcyjny. Jeden z forumowiczów powiedział mi że jak mam przepływomierz BOSHA to nastawnik na 100% potencjometryczny. Czekam na sugestie. Z góry dzięki. Pozdro. Piotr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No i dobrze ci powiedział .A jak masz przepływkę pierburga to masz indukcyjny.Można jeszcze poznać po przelewie na pompie.Górny przelew mają pompy z potencjometrycznym .Przelew z tyłu pompy mają z indukcyjnym .Od 94 roku o ile dobrze pamiętam wszystkie mają pompę z nastawnikiem indukcyjnym .O ile masz pompę z nastawnikiem indukcyjnym to używek od groma .Ceny od ok.500zł .piotr2210 pisze:Jeden z forumowiczów powiedział mi że jak mam przepływomierz BOSHA to nastawnik na 100% potencjometryczny.