Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 tdi 1Z] jak wyczyscic nastawnik pompy ?

kogucik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:45
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: kogucik » 21 lut 2008, 01:10

Witam! temat widze ostro wałkowany i postanawiam sie dołaczyc otórz zrobiłem próbe odpiecia licznika od skrzyni i wydaje mi sie jakby silnik chodził bardziej elastycznie i troszke lepiej sie zbierał bo przy podłaczonym jak jade moim automatem na 3 biegu to słychac przy wyzszych obrotach takie dziwne telepotanie trrr... i nie wiem czy to faktycznie nastawnik ? silnik 1Z na przepływce pierburga rok 94 (to chyba indukcyjny nastawnik?) i jeszcze jedno o ile moze wiecej palic jak jest cos nie tak z nastawnikiem? bo pali 10L ON :(
pozdrawiam

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 21 lut 2008, 01:52

jesli to automat to bedzie palil wiecej niz manual ale bez przesady

inne tez moga byc objawy nastawnika

na wolnych Ci pracuje rowno?

jesli jest roznica po wypieciu wtyczki to mozna sie pokusic o zrobienie nastawnika

kogucik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:45
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: kogucik » 21 lut 2008, 09:35

tak na wolnych wlasnie rowno chodzi

Lenio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 26 sty 2008, 15:23
Lokalizacja: Kętryn

Post autor: Lenio » 13 mar 2008, 22:40

100 % nastawnik... Mam te same objawy i po sprawdzeniu na kompie wyszło szydło z worka... Czekam na kasę i szukam drugiego... Współczuję...Pozdro...

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 14 mar 2008, 00:31

Lenio, kolego rozumie ze chcesz sobie nabic postow ale nie odpowiadaj na posty napisane prawie miesiac temu zreszta twoja wypowiedz nic nie wnosi przepraszam ze tak pisze ale to est bez sensu moim zdaniem :-/

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 18 mar 2008, 12:19

u mnie jest coraz gorzej... wczesniej tylko przy na prawde niskich predkosciach szarapł, teraz juz przy 100-110 potrafi.

jedyne co mysle ze mnie ratuje to to ze w tym tyogdniu powinienem miec drugą B4 )na handel) z tego samego roku i z niej podmienie sobie nastawnik. jechałem nią jakis czas temu i nie widzialem zeby cos szarpało.

mam nadzieje ze mozna tak zrobic?

[ Dodano: 2008-03-26, 15:21 ]
nastawnik podmieniony :-P jest lepiej niż dobrze ;-) furka zrobila sie żwawsza i w koncu nie ma tego szarpania na IV i V biegu. można jeździć ekonomicznie jak na diesla przystało <ok>

castro666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 cze 2008, 09:42

Post autor: castro666 » 16 sty 2010, 16:36

Witam

Gdzie można kupić nowy nastawnik potencjometryczny??

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 17 sty 2010, 11:01

na alledrogo <ok> a co sie dzieje ze starym :?:

castro666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 28 cze 2008, 09:42

Post autor: castro666 » 18 sty 2010, 11:33

Na allegro wydziałem tylko nastawniki indukcyjne a potencjometrycznych nowych nie ma, nie wiem czy jeszcze nowego dostane??? a jak tak to gdzie???. Co się dzieje??? a no trzeba wyczyścić a jak wiadomo z potencjometrycznym są problemy i chciał bym założyć nowy.

Awatar użytkownika
MARCIN 80B4
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 895
Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
Lokalizacja: Busko

Post autor: MARCIN 80B4 » 18 sty 2010, 13:16


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 sty 2010, 18:44

Chyba ze złota ten nastawnik 1650zeta nic tylko brać ...wolałbym już wymienić kompa ,przepływkę na pierburga i założyć pompę z nastawnikiem indukcyjnym

piotr2210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:11
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: piotr2210 » 18 sty 2010, 22:04

Witajcie
Przepraszam że się wtrące ale też ma m problem więc może mi doradzicie. mam problemy z szrpaniem w zakresie obrotów 750 - 2000, a następny objaw jaki dziś zauważyłem to migająca kontrolka świec która gasła przy 2100 obrotów. Zgłupiałe,m. Proszę doradźcie coś... Pozdro. Piotr

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 19 sty 2010, 06:58

piotr2210 pisze:Witajcie
Przepraszam że się wtrące ale też ma m problem więc może mi doradzicie. mam problemy z szrpaniem w zakresie obrotów 750 - 2000, a następny objaw jaki dziś zauważyłem to migająca kontrolka świec która gasła przy 2100 obrotów. Zgłupiałe,m. Proszę doradźcie coś... Pozdro. Piotr
podepnij pod vaga zrób logi wtedy ktoś ci pomoże, bez logów można tylko gdybać co sie dzieje.

piotr2210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:11
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: piotr2210 » 19 sty 2010, 13:40

Witam
Właśnie mały problem w moich okolicach brak mechaników od tych silników. Znalazłem jednego i okazuje się że zaśpiewał mi też wymianę na nowy cena nastawnika 1850 zł. Co najśmieszniejsze nawet nie chciał podpiąć pod kompa. masakra. A ja nawet nie wiem jaki mam nastaw nik potencjometryczny czy indukcyjny. Jeden z forumowiczów powiedział mi że jak mam przepływomierz BOSHA to nastawnik na 100% potencjometryczny. Czekam na sugestie. Z góry dzięki. Pozdro. Piotr

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 sty 2010, 18:49

piotr2210 pisze:Jeden z forumowiczów powiedział mi że jak mam przepływomierz BOSHA to nastawnik na 100% potencjometryczny.
No i dobrze ci powiedział .A jak masz przepływkę pierburga to masz indukcyjny.Można jeszcze poznać po przelewie na pompie.Górny przelew mają pompy z potencjometrycznym .Przelew z tyłu pompy mają z indukcyjnym .Od 94 roku o ile dobrze pamiętam wszystkie mają pompę z nastawnikiem indukcyjnym .O ile masz pompę z nastawnikiem indukcyjnym to używek od groma .Ceny od ok.500zł .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl