Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 tdi 1Z] jak wyczyscic nastawnik pompy ?

piotr2210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:11
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: piotr2210 » 19 sty 2010, 19:05

wróciłem od mech. i powiedział że silnik do remontu a nie żaden nastawnik. powód podobno pali na trzech garkach. sprawdzał wtryski i kompresję wtrysk sterujący w był przesterowany w górę. kopresja od 1 cylindra: 26, 32, 31, 32. Co o tym sądzicie? Pozdro

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 sty 2010, 22:09

piotr2210 pisze:wróciłem od mech. i powiedział że silnik do remontu a nie żaden nastawnik.
Do remontu to on ma mózg.
piotr2210 pisze:26, 32, 31, 32.
Przy takiej kompresji TDI powinno smigać i palić jak złoto jeszcze długie lata .Minimalna kompresja dla tdi 19 bar.Faktycznie 1 szy cylinder ma trochę mniej ale różnica 5 bar jest dopuszczalna.
piotr2210 pisze:wtrysk sterujący w był przesterowany w górę
to stwierdzenie potwierdza tylko to co napisałem na początku .Wychodzi na to że nie wie co mówi albo co bardziej prawdopodobne widzi że się nie znasz i sprzedaje ci takie chore opowieści.Uciekaj od niego jak najszybciej bo ci za chwilę rozbierze do remontu dobry silnik

jozaudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 03 mar 2011, 18:38

Post autor: jozaudi » 03 mar 2011, 18:48

jeśli mogę to bardzo proszę o podesłanie manula jak wyczyścić nastawnik na e-mail gajochk@wp.pl lub umieszczenie go w sieci, i co jest niezbędne do wyczyszczenia samemu tego nastawnika, najbardziej chodzi mi tu o vaga ponieważ tu jest duża różnica zdań z tego co czytam, jedni piszą że się da bez vaga wyczyścić inni że absolutnie nie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 mar 2011, 19:46

jozaudi pisze:bardzo proszę o podesłanie manula jak wyczyścić nastawnik na e-mail gajochk@wp.pl lub umieszczenie go w sieci,
Chłopie wysil sie trochę ,bo wystarczy w google wpisac i jest
jozaudi pisze:i co jest niezbędne do wyczyszczenia samemu tego nastawnika,
Chęci ,trochę zdolnosci manualnych i pewności że jak sie zacznie to się skończy ,bo jak sie zacznie to nie ma odwrotu
jozaudi pisze:najbardziej chodzi mi tu o vaga ponieważ tu jest duża różnica zdań z tego co czytam, jedni piszą że się da bez vaga wyczyścić
Do czyszczenia vag zbędny ,ale nie złożysz go prawidłowo bo nie ustawisz napiecia RSW ,ani nie ustawisz prawidłowo dawki bez vaga .Nie wiem gdzie wyczytałes że bez vaga da się to zrobić ,bo sprawa jest prosta , nie da się i kropka
Ostatnio zmieniony 03 mar 2011, 19:50 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 03 mar 2011, 19:49

he he ja mam instrukcję że się da :mrgreen: (przynajmniej tak napisane)ale wiem że się nie da

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 mar 2011, 19:51

gibaj pisze:he he ja mam instrukcję że się da :mrgreen: (przynajmniej tak napisane)ale wiem że się nie da
Instrukcję czytałem i chciałbym zobaczyć jak autor ustawia napiecie RSW ,bez vaga zaznaczając sobie znaczki ,to samo tyczy się dawki :roll: Nie da się ,kto robił to wie :mrgreen: a kazdy kto twierdzi inaczej ,opowiada bajki

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 03 mar 2011, 19:56

pewnie o tą samą nam chodzi ;-) może jest taki baaaaaardzo dokładny ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 mar 2011, 19:58

gibaj pisze:pewnie o tą samą nam chodzi ;-) może jest taki baaaaaardzo dokładny
Tam pisze wyraznie :znaki są bardzo pomocne ,ale do dokładnego ustawienia tylko vag .Jedyny naprawdę pomocny znak ,to zaznaczenie połozenia nastawnika na pompie ,reszta zupełnie zbędna

Fordzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 04 mar 2011, 13:34
Lokalizacja: Malbork

Re: [b4 tdi 1Z] jak wyczyscic nastawnik pompy ?

Post autor: Fordzik » 04 mar 2011, 15:24

Mentos pisze:dodam ze posiadam pompe nowszego typu 94/95 , auto szarpie mi przy delikatnym przyspieszaniu lub przy probie trzymania stalej predkosci, czasem tez na biegu jalowym. mechanik powiedzial mi ze za zregenerowany nastawnik chce 650 pln + wymiana a za nowa 1600 + wymiana. poki co moje audi pochlonelo mi tyle pieniedzy ze na tak kosztowna naprawe mnie po prostu nie stac wiec stwierdzilem ze spróbuje to zrobic samemu , a zepsutego nastawnika i tak juz chyba bardziej nie zepsuje bo minimum wiedzy z zakresu mechaniki mam
witam
panowie wielka prośba o pomoc w znalezieniu dobrego maistra od czyszczenia ,ustawienia nastawnika indukcyjnego w okolicach Malborka pozdrawiam

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 04 mar 2011, 17:39

gibaj pisze:pewnie o tą samą nam chodzi ;-) może jest taki baaaaaardzo dokładny ;-)
ja spotkałem się z czymś takim, że jeden patałach zaznaczył położenie palca RSW, i tak to nie ma sensu bo jak się zdejmie i założy płytkę to napięcie RSW się też zmieni bo nie ma takiej możliwości żeby włożyć ją identycznie jak była wcześniej ;-) zawsze gdzieś się ruszy

Dawid2110
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2012, 13:32

Post autor: Dawid2110 » 19 lut 2012, 13:41

witam może ktoś wrzucić ten manual czyszczenia tego nastawnika bo tamten poprzedni link jest już nie ważny.

Awatar użytkownika
paji
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 28 maja 2011, 10:39

Post autor: paji » 19 lut 2012, 17:22

Dawid2110 pisze:witam może ktoś wrzucić ten manual czyszczenia tego nastawnika bo tamten poprzedni link jest już nie ważny.
na vwgolf widziałem nie dawno...

marthen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 12 sty 2011, 00:27

Post autor: marthen » 22 lut 2012, 01:10

Witam 1.9TDI 1Z '94 automat

Poszukuję osoby która może zregenerować nastawnik indukcyjny w woj śląskim

Od dłuższego czasu nie mogę poradzić sobie z problemem głośnej pracy na 4 biegu poniżej 2000 obr/min.

Proszę o pomoc. :-)

Pobrałem także manuala z czyszczeniem nie wydaje się to skomplikowane posiadam VAGa. Czy ktoś czyścił nastawnik w/w instrukcją?? Jakieś spostrzeżenia??

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 lut 2012, 08:35

Ja mogę zregenerować, ja czyściłem ;-)

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 22 lut 2012, 21:15

Dawid2110 pisze:witam może ktoś wrzucić ten manual czyszczenia tego nastawnika bo tamten poprzedni link jest już nie ważny.
a co googla zablokowali :?: :lol:

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl