[B4 1Z 19 TDI] nie grzeje sie
Mega odkopię teraz ;D
Ostatnio wymieniłem chłodnicę, układ ładnie się odpowietrzył, że przy tym siorbnął 5l + jakieś dodatkowe 2l płynu i ok.
Ale pojawiły się wycieki z dwóch węż.
Więc dziś znów była walka.
Wymieniłem oba grube węże, górny, oraz dolny przy termostacie, odpowietrzyłem, pojechałem w trasę 2x 10km do pracy i odziwo włałem tylko 5l i nic więcej nie dolałem przy odpowietrzeniu, jak i nic nie ubyło.
Tylko zauważyłem, że górny wąż mega gorący, a zbiorniczek płynu, jak i dolny wąż zimny..
Możliwe, aby był zapowietrzony układ lub termostat się zchszanił?
Ostatnio wymieniłem chłodnicę, układ ładnie się odpowietrzył, że przy tym siorbnął 5l + jakieś dodatkowe 2l płynu i ok.
Ale pojawiły się wycieki z dwóch węż.
Więc dziś znów była walka.
Wymieniłem oba grube węże, górny, oraz dolny przy termostacie, odpowietrzyłem, pojechałem w trasę 2x 10km do pracy i odziwo włałem tylko 5l i nic więcej nie dolałem przy odpowietrzeniu, jak i nic nie ubyło.
Tylko zauważyłem, że górny wąż mega gorący, a zbiorniczek płynu, jak i dolny wąż zimny..
Możliwe, aby był zapowietrzony układ lub termostat się zchszanił?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Skoro termostat jest cały czas zamkniety , to zdejmując przewód z tego plastikowego króćca na pompie wodnej - zleci płyn z chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego.misiekb4 pisze:Ps. Można tylko ten jeden wąż przy termostacie odpiac czy znowu cały płyn out?
Potem musisz ten króciec odkręcić by dostać się do termostatu , jak zruszysz termostat w pompie to wtedy zleci płyn z silnika.
Także cały płyn musisz zlać.