Błlad czujnika temp.na pewno nie jest powodem szarpania .Vag raczej nie pokaże szwankującego wtrysku sterującego .Szarpanie szarpaniu nie równe i można je róznie postrzegać ,podobny efekt szarpania wywołuje przeładowanie ,tyle że jest to zupełnie inne szarpanie .Szwankujący sterujący również daje efekt szarpania ,tyle że jest to raczej przerywanie w pracy silnika na ok.0,5-1 sekundę .Także cięzko powiedzieć co konkretnie u ciebie jest przyczyną ,trzeba by wsiąść i się przejechać twoim autem żeby to stwierdzić :mrgreen: Szukaj kogoś w twojej okolicy kto dobrze ogarnia temat ,albo próbuj samMatysss_90 pisze:witam u mnie jest audik szarpie na 4 i 5 biegu nie wiem w jakim zakresie obrotów poniewaz nie mam obrotka. nastawnik byl czyszczony filtry paliwa itd nowe kąt wtrysku dawka paliwa ustawion,a po odpieciu wtyczki od predkosciomierza szarpanie nie ustepuje... na kompie pokazalo mi blad czujnika temperatury kolektora ssacego moze to jest tego powodem
[B4 IZ avant] Szarpie samochodem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
- Matysss_90
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 lip 2009, 14:47
- Lokalizacja: Kościerzyna
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niby jak mamy ci pomóc :roll: przyjechać do ciebie i zrobić testy :mrgreen: musisz sam sprawdzić co jest przyczyną ,testy są proste i nic nie kosztują ,na nastawnik ,wtyczka impulsatora ,na przeładowanie bajpas n75Matysss_90 pisze:moze powiem tak jezeli jade sam znaczy sie auto nie ma ciezko szarpanie az tak sie nie nasila a jak jade np pod górke mam załadowane auto i mu depne czyli ma ciężko to szarpanie to sie strasznie nasila patrze w lusterko a szkło się trzęsie.... pomóżcie bo k*****y idzie dostać
- Matysss_90
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 lip 2009, 14:47
- Lokalizacja: Kościerzyna
nie mówie że masz przyjezdzac no chyba ze chcesz to zapraszam xdd powiedz mi jak zrobic ten bajpas n75 kiedys o tym czytałem ale u mnie są dwa wężyki czarne i jeden niebieski a w opisach pisalo ze trzeba polaczyc bodajze czerowny z jakimis tam... i nigdy nie wiem ktory czarny to ten niby czerwony. sory ale jestem kompletnym laikiem w tych sprawach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo nie czytałeś uważnie wężyk z turbiny podłączamy bezpośrednio do gruszki WG ,i nie musi być kolorówMatysss_90 pisze:jak zrobic ten bajpas n75 kiedys o tym czytałem ale u mnie są dwa wężyki czarne i jeden niebieski a w opisach pisalo ze trzeba polaczyc bodajze czerowny z jakimis tam... i nigdy nie wiem ktory czarny to ten niby czerwony.
Trzeba dużo czytać forum ,bo na wszystkie pytania jest już odpowiedż ,wystarczy poszukaćMatysss_90 pisze:sory ale jestem kompletnym laikiem w tych sprawach
Witam.
Od kilku dni zauważyłem że autko na 3 i 4 biegu przy obrotach 1800 - 2000 obrotów zaczyna szarpać i to bardzo wyczuwalnie objawia się to przy stałej prędkości. Natomiast jak tylko dodam gazu szarpanie ustaje. aaaaaa bardzo istotna rzecz powyzej 2000 obrotów szarpania nie ma na żadnym biegu. czy to zalicza się do któryś wymienionych uszkodzeń typu : nastawnik czy wtrysk???
Od kilku dni zauważyłem że autko na 3 i 4 biegu przy obrotach 1800 - 2000 obrotów zaczyna szarpać i to bardzo wyczuwalnie objawia się to przy stałej prędkości. Natomiast jak tylko dodam gazu szarpanie ustaje. aaaaaa bardzo istotna rzecz powyzej 2000 obrotów szarpania nie ma na żadnym biegu. czy to zalicza się do któryś wymienionych uszkodzeń typu : nastawnik czy wtrysk???
Witam podepnę się pod temat , mam podobny problem i
nie mam już pomysłów pół roku temu miałem problemy z szarpaniem
podczas jazdy czy znikaniem reakcji na pedał gazu itp.
diagnoza uszkodzony nastawnik 2 miesiące temu wymiana na nowy
chodził super teraz problem powrócił ale nierówno pracuje na
wolnych obrotach oraz szarpie na bardzo niskich obrotach
nie mam już pomysłów pół roku temu miałem problemy z szarpaniem
podczas jazdy czy znikaniem reakcji na pedał gazu itp.
diagnoza uszkodzony nastawnik 2 miesiące temu wymiana na nowy
chodził super teraz problem powrócił ale nierówno pracuje na
wolnych obrotach oraz szarpie na bardzo niskich obrotach
dip - auto masz na boshu czy piterburg ?? jak piterburg to możliwe iż ten kto ci czyścił nastawnik nie zrobił tego porządnie, jeśli bosch masz a kupiłeś nowy to reklamacja - używany nie wiem czy masz jakomś gwarancje, możesz jeszcze spróbować wyczyścić czujnik położenia wału - znajduje się obok filtra oleju, można go odkręcić bez zdejmowania filtra ale łatwiej jak go niema, klucz to chyba imbus - 6mm jak dobrze pamiętam, przy czyszczeniu czujnika sprawdz dobrze jego kable czy nie są uszkodzone i poprzecierane i zobaczy czy praca będzie dobra.a pozatym w twoim opisie jest silnik Avf a w b4 takich nie było, możesz mieć 1Z lub AAZ. chyba że masz A4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nowy w sensie nowy używany ?czy nowy za coś koło 1600zł ?Bo jak ta pierwsza opcja to pewnie i na ten nowy używany przyszedł czas ;-)A jak ta druga raczej nie nastawnik i trzeba szukać gdzie indziejdip pisze: pół roku temu miałem problemy z szarpaniem
podczas jazdy czy znikaniem reakcji na pedał gazu itp.
diagnoza uszkodzony nastawnik 2 miesiące temu wymiana na nowy
Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 19:43 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Panowie moje pytanie brzmi!
Czy jeśli zakupie VAG-A dokładnie takiego:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=74
Jestem w stanie z kolegą mechanikiem wyczyścić nastawnik ( to akurat rola kolegi) a później ustawić wszystko vagiem czy może oddać do warsztatu???
Ps. gdzie się znajduje dokładnie ten czujnik położenia wału???
Pozdrawiam
Panowie moje pytanie brzmi!
Czy jeśli zakupie VAG-A dokładnie takiego:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=74
Jestem w stanie z kolegą mechanikiem wyczyścić nastawnik ( to akurat rola kolegi) a później ustawić wszystko vagiem czy może oddać do warsztatu???
Ps. gdzie się znajduje dokładnie ten czujnik położenia wału???
Pozdrawiam