[B4 IZ avant] Szarpie samochodem
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
podłacz auto pod vaga, czujnik położenia vału wyczyść i nie odpinaj czujnika przy skrzyni bo to tylko na piterburgu działa na boschu nie, tak samo na boschu nastawnika się nie czyści, choć jednemu się to udało tutaj na forum, mi kiedyś falowały rozebrałem góre nastawnika lekko popuściłem tą płytkę delikatnie przesunołem ją przykręciłem, potem mase wd psikałem tam, na dole nastawnika odkręciłem śrubę i spuściłem ropę i wd tęz tamtędy leciało, troche jakiegoś syfu mi wypadło, potem poskręcałem średnią dawke ustawiłem na oko i odpaliłem, problem zniknoł, pojechałem, ustawił mi kolega kąt wtrysku i dawke paliwa i tak 8 miesięcy już jeżdze i cisza, spokój, kiedyś jak mi falowały obroty nalałem bio diesla z orlenu i tez mijał mi ten problem, może tylko przypadek to był
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 19:16 przez diablo228, łącznie zmieniany 1 raz.
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
[quote]niestety nie mam vaga, ale będę próbować, w ostateczności podjadę do "magików" w Tomaszowie
poszukaj sobie kogoś w swojej okolicy co ma vaga i auto sprawdzisz jeśli się połączysz, wtyczki od kompa gdzie vaga się podłancza,mozesz wd potraktować w razie nie łączenia, a mechanicy cie tylko skasują porządnie.za samo podłączenie do vaga wezną ci 100 zł albo i lepiej kolego.
poszukaj sobie kogoś w swojej okolicy co ma vaga i auto sprawdzisz jeśli się połączysz, wtyczki od kompa gdzie vaga się podłancza,mozesz wd potraktować w razie nie łączenia, a mechanicy cie tylko skasują porządnie.za samo podłączenie do vaga wezną ci 100 zł albo i lepiej kolego.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 19:34 przez diablo228, łącznie zmieniany 1 raz.
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
no wiesz nikt za darmo auta ci nie zdjagnozuje od dawna mechanicy koło 100 zł biorą za to, więc najlepiej kolege poszukać i ma więcej o tym pojęcia niż niejeden mechanik czarodziej a dużo ludzi ma problem z podłączeniem pod vaga bo połączą sie z absem a nie z całym kompem i nie umieją logów zrobić, a tam trzeba poprzestawiać w programie i już sie logi da zrobić, wiec szukaj kolegi a nie trac kasy na mechaników.bendinger5 pisze:ile? :shock: ja pie....le :!: masz rację, muszę kogoś poszukać z vagiem
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jeżeli mówisz o nastawniku indukcyjnym ,to tam nic nie pada (no może czasami czujnik temp.paliwa ).Jedyne co trzeba zrobić to go wyczyścić i po tym dobrze wszystko ustawić .Dół pompy ,czyli jej ciśnieniowa część ,nie ma tu nic do rzeczy i zostaje sobie na swoim miejscu .Po zdjęciu nastawnika ,do wymiany są dwie uszczelki za ok.25zł ,samo czyszczenie i ustawienie dawki ,różnie, jeżeli chodzi o warsztaty to wiadomo ceny z kosmosu i im klient bardziej "zielony"tym dla nich lepiej .Ale u kolegów z forum na pewno duuuuużo taniej .Skoro zapłaciłeś za to 600zł to nieżle cię naciągneli ,ale to akurat mnie nie dziwi ,bo to normalkaMagik pisze:W mojej B4 TDI powodem był nastawnik pompy wtryskowej u kumpla z PKAudi też, ponoc to część która najczesciej pada. Regeneracja pompy ok 500 - 600 pln ale problem znika
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie
ta cena jest naprawdę kosmiczna :shock: za te pieniądze wolałbym przejechać się do MUNIORA, lub do innego kolegi z forum który się zajmuje pompami i im oddać nastawnik do czyszczenia
[ Dodano: 2011-01-12, 12:06 ]
wczoraj przeczyściłem wtyczki środkiem do styków, te przy filtrze paliwa, odkręciłem przewody paliwowe od wtrysku sterującego i dzisiaj ku mojemu zdziwieniu autko już nie szarpie, obroty nie falują, na 4 biegu przy 1200 obrotów i przy dodaniu gazu nie drży czyżby styki były aż tak zabrudzone? a może jak odkręcałem przewód paliwa jakiś syf wyleciał?ważne że autko odżyło :mrgreen:
[ Dodano: 2011-01-12, 12:06 ]
wczoraj przeczyściłem wtyczki środkiem do styków, te przy filtrze paliwa, odkręciłem przewody paliwowe od wtrysku sterującego i dzisiaj ku mojemu zdziwieniu autko już nie szarpie, obroty nie falują, na 4 biegu przy 1200 obrotów i przy dodaniu gazu nie drży czyżby styki były aż tak zabrudzone? a może jak odkręcałem przewód paliwa jakiś syf wyleciał?ważne że autko odżyło :mrgreen:
witam wszystkich poszukujac rozwiazania problemu jaki zaistniał w mojej audi wertujac inne tematy, wydaje mi się ze ten będzie odpowiedni.
A więc od początku pacjent audi 80 B4 1.9 TDI rok 1994 miesiac maj na przepływce pierburga
Objawy: - brak mocy (znikome przyszpieszenie dotyczy wszystkich biegów), szarpanie (ujął bym ze bardziej podchodzi pod zanikanie mocy bo czuc przyszpieszenie i nagle "muł" i tak w ostepach 5 sekundowych)
Objawy wystepuja w aucie od 2 dni zdarzaja sie przerwy w ktorych auto odzyskuje wigor (przejechane 60 km i nagle wystepuje objaw)
tak wiec auto bylo podpiete pod komuter i nie wykazało błedów (nie bardzo wierze w umiejetnosc mechanika wykonujacego ta czynność), odpieta wtyczka predkosciomierza auto wtedy zaczeło szarpać, zrobiony bajpas zaworu n75, odpinana wtyczka od przepływomierza, sprawdzenie szczelności przewodów, gruszka przy turbinie chodzi, opór na wtrysku sterującym 105 om. Zadna z tych czynności nie przyniosła rezurtatu.
Proszę o pomoc w diagnozie, lub o pokierowanie mnie do zaufanego mechanika ktory postawi słuszna diagnoze i usunie kłopot jestem z Józefowa mechanik jakby byl z Tomaszowa Lubelskiego, Biłgoraj to podjade
A więc od początku pacjent audi 80 B4 1.9 TDI rok 1994 miesiac maj na przepływce pierburga
Objawy: - brak mocy (znikome przyszpieszenie dotyczy wszystkich biegów), szarpanie (ujął bym ze bardziej podchodzi pod zanikanie mocy bo czuc przyszpieszenie i nagle "muł" i tak w ostepach 5 sekundowych)
Objawy wystepuja w aucie od 2 dni zdarzaja sie przerwy w ktorych auto odzyskuje wigor (przejechane 60 km i nagle wystepuje objaw)
tak wiec auto bylo podpiete pod komuter i nie wykazało błedów (nie bardzo wierze w umiejetnosc mechanika wykonujacego ta czynność), odpieta wtyczka predkosciomierza auto wtedy zaczeło szarpać, zrobiony bajpas zaworu n75, odpinana wtyczka od przepływomierza, sprawdzenie szczelności przewodów, gruszka przy turbinie chodzi, opór na wtrysku sterującym 105 om. Zadna z tych czynności nie przyniosła rezurtatu.
Proszę o pomoc w diagnozie, lub o pokierowanie mnie do zaufanego mechanika ktory postawi słuszna diagnoze i usunie kłopot jestem z Józefowa mechanik jakby byl z Tomaszowa Lubelskiego, Biłgoraj to podjade
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ta czynność akurat wielkich umiejetności nie wymaga ,wystarczy umieć czytaćowojtas pisze:tak wiec auto bylo podpiete pod komuter i nie wykazało błedów (nie bardzo wierze w umiejetnosc mechanika wykonujacego ta czynność)
A test dynamiczny był zrobiony :?: czy na jałowym sprawdzane :?: Powinny być zrobione w czasie jazdy ,przede wszystkim przepływomierz i ciśnienie doładowania .Te testy zrobione jak należy powinny dać odpowiedż co jest przyczyną .Jak nie był zrobiony test dynamiczny , to ten który ci tak "zdiagnozował " auto się nie popisałowojtas pisze:odpieta wtyczka predkosciomierza auto wtedy zaczeło szarpać, zrobiony bajpas zaworu n75, odpinana wtyczka od przepływomierza, sprawdzenie szczelności przewodów, gruszka przy turbinie chodzi, opór na wtrysku sterującym 105 om. Zadna z tych czynności nie przyniosła rezurtatu.
był tylko test statyczny, podejrzewam takze ze w tym momencie usterka mogla w cudowny sposub zniknac bo po wyjezdzie z warsztatu (błędy były sprawdzane przy okazji nabicia klimy a komputer mieli tylko stacionarny), auto znowu miało moc.
MUNIOR pytanie do ciebie bo patrzylem palcem po mapie i mam do ciebie kolo 115 km i czy jak odmowi mi mechanik z okolicy bo mam do niego dzwonic jutro to czy na dniach (poniedziałek, wtorek byłbyś w stanie zdiagnozowac i usunąć usterkę). Po przeczytaniu kilkunastu postów widze ze nalezysz do wielkiej trójcy jezeli chodzi o wiedze na temat 1.9 tdi, a ja musze przywrucic auto do stanu sprawnosci bo czeka mnie daleka podróż ??
MUNIOR pytanie do ciebie bo patrzylem palcem po mapie i mam do ciebie kolo 115 km i czy jak odmowi mi mechanik z okolicy bo mam do niego dzwonic jutro to czy na dniach (poniedziałek, wtorek byłbyś w stanie zdiagnozowac i usunąć usterkę). Po przeczytaniu kilkunastu postów widze ze nalezysz do wielkiej trójcy jezeli chodzi o wiedze na temat 1.9 tdi, a ja musze przywrucic auto do stanu sprawnosci bo czeka mnie daleka podróż ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wielkiej trójcy powiadasz ... ano przyjedż ,przyjedż ,niech i twoja audica jeżdzi normalnie ,a tych "speców" od diagnozy "statycznej "sobie odpuść ,szkoda czasu i pieniędzy ,bo statycznie to można sobie zmienić obroty biegu jałowego i dawkę ,podejrzeć temperaturę paliwa ,dolotu i płynu ....ale nie sprawdzać przepływkę czy ciśnienie doładowania choc co niektórzy "spece" twierdzą że możnaowojtas pisze:MUNIOR pytanie do ciebie bo patrzylem palcem po mapie i mam do ciebie kolo 115 km i czy jak odmowi mi mechanik z okolicy bo mam do niego dzwonic jutro to czy na dniach (poniedziałek, wtorek byłbyś w stanie zdiagnozowac i usunąć usterkę). Po przeczytaniu kilkunastu postów widze ze nalezysz do wielkiej trójcy jezeli chodzi o wiedze na temat 1.9 tdi, a ja musze przywrucic auto do stanu sprawnosci bo czeka mnie daleka podróż ??
Ostatnio zmieniony 02 lip 2011, 22:25 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.