Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 IZ avant] Szarpie samochodem

ODPOWIEDZ
MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 gru 2010, 19:47

szkodnik pisze:Panowie moje pytanie brzmi!
Czy jeśli zakupie VAG-A dokładnie takiego:

Cytat:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=74


Jestem w stanie z kolegą mechanikiem wyczyścić nastawnik (
Odpowiedż brzmi tak ,jesteś w stanie :mrgreen: A to co kupujesz to nie vag, tylko interfeis do połaczenia kompa w aucie ,z kompem na którym musisz mieć zainstalowany program vag com <ok> Tak na marginesie to za ok.40 zł kupisz taki interfeis ,made in china ale działa tak samo ,przynajmniej mój :mrgreen: acha ,nie zapomnij o nowych uszczelkach pod nastawnik i dekielek

dip
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 lip 2007, 12:23
Lokalizacja: Reptowo

Post autor: dip » 31 gru 2010, 08:55

tak wymieniłem na nowy w sensie nowy najpierw na początku falowały obroty pojawiał się błąd 541 po kilku dniach zaczęła mrugać kontrolka silnika i doszedł błąd 1268

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 31 gru 2010, 09:02

dip my mówimy o 1z - bosch czy o pasacie ?? jak bosch to czujnik położenia wału znajduje się obok filtra oleju pisałem ci. a ty chcesz czyścik nastawnik z tego boscha ??

dip
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 lip 2007, 12:23
Lokalizacja: Reptowo

Post autor: dip » 31 gru 2010, 10:41

mówimy o 1z na boschu nie chce go czyścić bo to nówka nie pisałem o czyszczeniu. Czujnik wału sprawdzałem , nic w elektryce nic nie znalazłem zastanawiam się czy wina może leżeć po stronie pompy chyba że nowy nastawnik już się skończył.

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 31 gru 2010, 11:23

określ bardziej w jakich momentach występują szarpanie czy na poł gazie czy przy jakich obrotach...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 gru 2010, 11:54

dip pisze:mówimy o 1z na boschu nie chce go czyścić bo to nówka nie pisałem o czyszczeniu.
No i bardzo dobrze ,bo tam nie ma czego czyścić ;-)
dip pisze:zastanawiam się czy wina może leżeć po stronie pompy chyba że nowy nastawnik już się skończył.
bardzo mało prawdopodobne ,chyba że od wymiany zrobiłeś ze 300tys :mrgreen:
dip pisze:zastanawiam się czy wina może leżeć po stronie pompy chyba że nowy nastawnik już się skończył.
Wtrysk sterujacy podmień ,czujnik połozenia wału odkręć i wyczyść z opiłków ,posprawdzaj połaczenia elektryczne do wtrysku sterujacego i czujnika połozenia wału,zmierz cisnienie doładowania ,jak szwankuje n75(jak ori to na pewno) i turbo przeładowuje tez będzie szarpał.Nic więcej ,co moze powodować szarpanie ,nie przychodzi mi do głowy

szkodnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 294
Rejestracja: 21 sty 2007, 23:01
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: szkodnik » 31 gru 2010, 15:19

Panowie gdzie dokładnie znajduje sie ten czujnika połozenia wału???

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 31 gru 2010, 15:22


Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 31 gru 2010, 15:23

szkodnik pisze:Panowie gdzie dokładnie znajduje sie ten czujnika połozenia wału???
czy nikt nie czyta forum??!! :roll: obok filtra oleju jest wkręcony w bok silnika idzie do niego kabel z wtyczki obok tej dużej okrągłej, nie da się tego przeoczyć tego czujnika.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 31 gru 2010, 15:24

czy nikt nie czyta forum??!!
chyba na to wychodzi :-/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 gru 2010, 19:54

diablo228 pisze:szkodnik napisał/a:
Panowie gdzie dokładnie znajduje sie ten czujnika połozenia wału???


czy nikt nie czyta forum??!! :roll: obok filtra oleju jest wkręcony w bok silnika idzie do niego kabel z wtyczki obok tej dużej okrągłej, nie da się tego przeoczyć tego czujnika.
gibaj pisze:Cytat:
czy nikt nie czyta forum??!!
chyba na to wychodzi :-/
Gdyby większość kolegów którzy mają z czymś problem ,umiejętnie skorzystała z szukajki to nie bylo by "nowych "ciągle tych samych starych problemów i powtarzających się pytań o standardowe awarie osprzetu naszych zetorów :mrgreen: bo wszystko o co pytają jest już dawno podane na tacy i opisane ,trzeba tylko poszukać <ok>

dip
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 lip 2007, 12:23
Lokalizacja: Reptowo

Post autor: dip » 04 sty 2011, 10:27

Witam panowie na początku życzę wszystkim wszystkiego najlepszego w nowym roku.
Sprawdziłem wszystko o czym mówiliśmy ,nie podmieniłem wtrysku sterującego
gdyż nie mam do niego dostępu a nie chciałem wydawać znowu kupę kasy i nic
wiec ponieważ miałem dostęp do podobnej pompy od skody podmieniłem ją oczywiście wymieniłem nastawnik na mój i o dziwo zaczął równo pracować lecz nie mam pewności jak długo będzie chodził czy to przypadek .

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 sty 2011, 17:05

jak chodzi to nie panikuj ;-) tylko ciesz się jazdą <ok>

Awatar użytkownika
bendinger5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 482
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
Lokalizacja: Piotrków/łódzkie

Post autor: bendinger5 » 08 sty 2011, 17:43

witam kolegów, piszę bo powróciło szarpanie :cry: , ale teraz gorzej, a mianowicie jak tylko silnik się troszkę nagrzeje zaczyna mi szarpać przy stałej prędkości i obrotach, na biegu jałowym zaczęły falować obroty, odpinałem przepływkę ale bez zmian, wymieniałem ostatnio filtr paliwa i było w nim pełno syfu, więc prawdopodobnie nastawnik jest zasyfiony, w mojej okolicy tzn w Tomaszowie Maz. jest warsztat gdzie zajmują się czyszczeniem nastawników, wtryskami i pompami, więc podjadę do nich aby zdziałali coś z moim autem. szkoda że do Lubartowa mam 260km, bo bym się do Ciebie MUNIOR przejechał abyś zrobił porządek z moją niunią :-D

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 08 sty 2011, 18:10

jak masz na pierburgu to zrób myk z odpięciem czujnika przy skrzyni to się upewnisz <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl