Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 maja 2013, 06:53

Da radę ale to już trzeba pompę modzić.

Pawer23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 01 lut 2011, 18:29
Lokalizacja: Pawłowice

Post autor: Pawer23 » 27 maja 2013, 08:06

10mm czy już 11? Z oryginalnej ile może być?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 27 maja 2013, 19:27

10mm powinna wystarczyć, 11mm to overkill w przypadku SB :roll:

Pawer23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 01 lut 2011, 18:29
Lokalizacja: Pawłowice

Post autor: Pawer23 » 27 maja 2013, 20:00

a co z turbo które są na allegro ?

lewy13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 24 maja 2013, 21:30

Post autor: lewy13 » 27 maja 2013, 21:26

jeśli chodzi o moje Lda to jest podłaczony jakiś węzyk i idzie do turbny lub kolektora bodajże a gadałem z mechanikiem i mówił że nie poleca zmieniać pinu? co wy o ty myslicie? zdjęcia zrobie ale nie teraz bo czasu nie mam

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 maja 2013, 21:28

Nie poleca zmieniać pinu.... Bo? Ma na ten temat jakikolwiek rozsądny argument czy tylko taki że skoro fabryka go nie dała to znaczy że tak musi być. Gdybyśmy słuchali takich mechaników to do dzisiaj jeździlibyśmy małymi fiatami bo przecież w zachodnich autach tyle tego się może popsuć :-P

lewy13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 24 maja 2013, 21:30

Post autor: lewy13 » 01 cze 2013, 18:29

racja, na forum czytałem że trzeba odblokować pompe po wymianie jak się to robi? :shock: bo ja nie mam pojecia

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 cze 2013, 18:56

Skoro masz LDA z podłączonym wężykiem to znaczy że to 100% funkcjonalne LDA tyle że z kiepskim boostpinem. Aby się upewnić co i jak odkręć te 4 śruby trzymające dekielek LDA i zobacz co jest pod spodem. Jak jest membrana z nakrętką na środku i daje się to nacisnąć w dół i samo powraca w górę to śmiało wymieniaj boostpin na taki od np SB <ok>

lewy13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 24 maja 2013, 21:30

Post autor: lewy13 » 10 cze 2013, 21:46

znalazłem na aledrogo za 20 zł dorabiany przez tokarza
ale się zastabowie

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 cze 2013, 21:57

W tej cenie to bierz i się nie zastanawiaj.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 cze 2013, 16:06

Nie bierz. Te toczone piny są za miękkie i się ścierają zostawiając pełno opiłków po sobie :evil:

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 18 cze 2013, 16:57

a jakby go zahartować ?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 cze 2013, 17:04

Już nie przesadzajmy że aż takie wióry tam lecą. Przeglądając się temu co było zamontowane w mojej pompie to bolec nie napierał jakoś mocno na czepień. Wiadomo że jak będzie to chodziło na sucho to w długiej perspektywie czasu może się wyryć jakiś rowek. Ważne żeby powierzchnia była śliska bo jak będzie chropowata to faktycznie będzie szybko się ścierać.

fobos2010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 15 lis 2012, 20:14

Post autor: fobos2010 » 05 wrz 2013, 21:39

witam serdecznie. czy ktoś z forumowiczów ma wiedzę na temat time advancig mod-a w pompie z silnika AAZ? wiem co to jest ale nie mogę znaleźć info jak to zrobić.

lewy13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 24 maja 2013, 21:30

Post autor: lewy13 » 07 wrz 2013, 08:56

to jak nie te toczone to może ktoś ma taki pin ori na sprzedaż? i wytłumaczy ktoś po koleji co i jak z wymianą bo słyszałem że trzeba jakos pompe odblokować?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl