Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Obniżające sprężyny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 lis 2010, 18:20

zalezy jakie amory leza w kolumnach, niestety na temat sprezyn nic nie dam rady powiedziec, gdybym wiedzial jaki profil opon na tych alufelgach na tym avancie jest to mniej wiecej bym okreslil przedzial tej gleby

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 20 lis 2010, 18:52

Myślę ,że ok 40-60 mm Ale nie wiem jakiej firmy są springi? Co to za nazwa jest?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 lis 2010, 20:13

ja Ci powiem ze firma sprezyn nie ma wiekszej wagi, fakt lepiej miec progresywne renomowane, ale ja zmienilem z H&R na Jamex i nie ma tragedii, najwazniejsze zeby amor byl sprawny

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 30 gru 2013, 03:13

Ja do swojej Audi chce wpakowac 16'' lub max 17 kółka. Na gwint nie mam aż tyle kasy, ale będę chciał je troszkę obniżyc. Mialem wcześniej gwint MTS w Golfie i przez 3 lata sluzyl dobrze, i natknąłem się na allegro na sportowe amortyzatory MTS po 130zł za sztukę, do tego dołożyłbym sprężyny sportowe AP lub KW 40/30mm, myślicie że będzie to dobry wybór? Czy dać lepiej 60/40 od razu? :-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 gru 2013, 14:32

myslisz w dobrym kierunku, 60/40 od razu, a swoja droga to i tak bym na Twoim miejscu szukal od razu gwintu :-P

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 31 gru 2013, 17:44

Też bym zalozył gwint..tylko że kosmiczna cena za nowy TuningArta a to też nienajlepsza firma, a też nie wiem ile kosztuje regeneracja starych wkładów. Ale jesli ktoś by miał gwint w przystępnej cenie i oczywiście 100% sprawy(w sensie nie wybity/wylaty amortyzator, sprezyna dobra i nakretki aby sie krecily) to mógłbym się zainteresować.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 31 gru 2013, 18:41

to musisz sie dziennie czaic na allegro albo na forum, okolice 1000pln uzywki od KW na przod lataja, regeneracja zwykle zamyka sie w 200pln za sztuke wkladu, wiec w porownaniu z kompletem kitu to nie duzo trzeba doinwestowac, najgorsze jednak sa poszukiwania

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 02 sty 2014, 12:14

Kurcze nie wiem ale z tymi używkami to może być różnie :-/
Niekiedy nowe mogą się szybciej skończyć ale wtedy mamy gwarancję ( jeśli obejmie usterkę ;-) )
Osobiście kupiłem K&W 60/40 i niedługo będzie 3latka jak śmigam i powiem ,że jest sztywno i nie raz już mnie szlak trafiał i miałem chęć wrócić do serii ale te zakrętasy są jednak przyjemniejsze :-P Autem jeżdżę na co dzień dzieciaki do szkoły, sklep jakiś wypad na weekend i powiem,że nie widzę tego kręcenia gwintem góra-dół. Jak dla mnie na co dzień do polepszenia trakcji zwykłe obniżenie jest wystarczające. Ale to tylko moje zdanie ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 02 sty 2014, 20:33

marko009 pisze:Kurcze nie wiem ale z tymi używkami to może być różnie :-/
Niekiedy nowe mogą się szybciej skończyć ale wtedy mamy gwarancję ( jeśli obejmie usterkę ;-) )
Osobiście kupiłem K&W 60/40 i niedługo będzie 3latka jak śmigam i powiem ,że jest sztywno i nie raz już mnie szlak trafiał i miałem chęć wrócić do serii ale te zakrętasy są jednak przyjemniejsze :-P Autem jeżdżę na co dzień dzieciaki do szkoły, sklep jakiś wypad na weekend i powiem,że nie widzę tego kręcenia gwintem góra-dół. Jak dla mnie na co dzień do polepszenia trakcji zwykłe obniżenie jest wystarczające. Ale to tylko moje zdanie ;-)
Tu nie ma kręcenia ustawiasz raz i nie kombinujesz ;-)

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 03 sty 2014, 16:33

skoti pisze:Tu nie ma kręcenia ustawiasz raz i nie kombinujesz ;-)
No tak ale po co gwint skoro dasz na stałę :-) gleba to gleba a jak gwint to żeby podnieść do jazdy a zgłębić do lansu ;-)

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 03 sty 2014, 16:48

Gwint jest po to żeby dobrze spasować koła.
Jak masz kit nigdy nie trafisz w idealną wysokość, potrzebną do dobrego spasu.

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 03 sty 2014, 20:59

Całkowita racja, ale przy takiej cenie gwintu gdzie można kupić używane sportowe zawieszenie za mniej niż 1000zł z KW, FK czy czegoś podobnego to TA Technixa za 2200zl nie oplaca się moim zdaniem kupywać.. TA to najniższa półka choć zawieszenie trzymało się dobrze po 3 latach u mnie, nie narzekałem. Także zostaje mi chyba polować na używany gwint..może coś się trafi. :-)

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 03 sty 2014, 21:01

Ja stwierdziłem, żę nie dam ponad kapcia za gwint i robię sam, koszty zbliżone do zwykłego sportowego zawieszenia.

Choina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 sie 2013, 20:37

Post autor: Choina » 10 sty 2014, 15:00

Witam, jak wygląda dostępnośc sprężyn w obniżeniu powyżej 60 mm, poniewaz zalozylem takowe ale wydaje mi sie ze moznaby cupnac jeszcze jakies 2 centy. Jaka firma robi takie springi i gdzie ich szukac?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 10 sty 2014, 21:28

Robią -80 wiem bo kiedyś szukałem ale gdzie to było? hmmmm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga