Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Obniżające sprężyny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 10 sty 2014, 21:31

FK na allegro są 75 przód, ale na seryjnej kolumnie to by to średnio poszło moim zdaniem

Awatar użytkownika
illusion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 378
Rejestracja: 25 maja 2008, 15:32
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: illusion » 10 sty 2014, 23:13

W ogole na seryjnej kolumnie i seryjnym amortyzatorze jest sens założyć springi nawet -35mm?

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 09 lut 2014, 18:27

przyłączę się do tematu, znalazłem na alledrogo własnie taki -75 http://allegro.pl/sportowe-sprezyny-obn ... 31724.html i teraz moje pytanie czy one bez problemu podejdą do b4 oczywiście na sportowym amorku ;) chodzi mi tylko i wyłącznie o przód.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 09 lut 2014, 20:43


Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 09 lut 2014, 20:53

Ładny złom ale Weitec ;-) a jakie obniżenie?

Awatar użytkownika
paweloli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 309
Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:07
Lokalizacja: Płock Mazowieckie

Post autor: paweloli » 14 lut 2014, 10:55

Wydaje mi sie że to -40/-40 bo moja wyglada tak samo.

btn1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 15 sty 2011, 19:59

Post autor: btn1990 » 14 mar 2014, 20:25

Witam czy te sprężyny są jeszcze coś warte ? :-> Stan ich po zdjęciach oceniam na raczej słaby, da sie w ogóle ocenić czy są to sprężyny Weiteca?

http://tablica.pl/oferta/sprezyny-sport ... 87043a6922

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 15 mar 2014, 00:58

btn1990, wszystko oceniasz z zewnątrz ? Jak tak to pochyl się i spójrz w głąb błotnika na swoją sprężynę jak wygląda. Sprężyna jak sprężyna jest ze stali a ta prędzej czy później pokryje się nalotem rudej czas stali nie oszczędza po wyczyszczeniu i pomalowaniu były by jak nowe, są i sprężyny które przez 25 lat nie pękają i są w pełni sprawne, nawet i nowa sprężyna jak ma strzelić to strzeli ;) Cena moim zdaniem trochę za wysoka

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 27 mar 2014, 21:00

jeżeli sprężyny sportowe nie podchodzą mi na ori amorek, mianowicie są za krótkie to mogę się spodziewać, że to -60 lub więcej? :-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 28 mar 2014, 18:09

Tak możesz się tego spodziewać ;-)

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 30 mar 2014, 12:46

Też mam pytanie odnośnie zawieszenia. Jak to wielu z Wasz pisze chciałbym zejść bliżej matki ziemi... za pomocą kitu (amory o skróconym skoku + sprężyny). Póki co interesuje mnie przejście z obecnego zestawu -35/30 (Eibach pro kit + seryjne amory) na -60/40 (sprężyny + amory o skróconym skoku). Z racji planowanego na przyszły sezon gwintu nie chciałbym wydawać kosmicznych pieniędzy na kit, w związku z czym zastanawiam się nad low-endowym rozwiązaniem typu MTS, TA, Jamex itp. Generalnie ile znajduje wypowiedzi tyle różnych opinii, więc mam prośbę do posiadaczy tego typu cudów o wypowiedzenie się w temacie (komfort jazdy, faktyczne obniżenie na danym zestawie, sprawność amorów itp.)

Z góry dzięki za pomoc.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 30 mar 2014, 20:22

mam takie na tyle od ponad roku i nie mogę złego słowa powiedzieć, kupiłem roczne używki od Norbas'a, tył siadł tak jak powinien. Teraz na przód też zakupiłem amortyzatory mts więc za jakiś czas mogę się wypowiedzieć co i jak, no ale ja robię mało km tym autem, max 4tyś rocznie.

Adams80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 07 paź 2010, 21:27

Post autor: Adams80B4 » 10 kwie 2014, 18:15

orsa_83 pisze:Też mam pytanie odnośnie zawieszenia. Jak to wielu z Wasz pisze chciałbym zejść bliżej matki ziemi... za pomocą kitu (amory o skróconym skoku + sprężyny). Póki co interesuje mnie przejście z obecnego zestawu -35/30 (Eibach pro kit + seryjne amory) na -60/40 (sprężyny + amory o skróconym skoku). Z racji planowanego na przyszły sezon gwintu nie chciałbym wydawać kosmicznych pieniędzy na kit, w związku z czym zastanawiam się nad low-endowym rozwiązaniem typu MTS, TA, Jamex itp. Generalnie ile znajduje wypowiedzi tyle różnych opinii, więc mam prośbę do posiadaczy tego typu cudów o wypowiedzenie się w temacie (komfort jazdy, faktyczne obniżenie na danym zestawie, sprawność amorów itp.)

Z góry dzięki za pomoc.
3 lata na takim zestawie 60/40 mts dużo satysfakcji polecam!!sprawność amorów jest do tej pory bez zarzutów
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2014, 18:25 przez Adams80B4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 10 kwie 2014, 18:18

Z mts'em jest tak że dobór wysokości, twardości sprężyny jest losowy. Raz dostaniesz bardzo twarde, raz miękkie, o wysokościach juz paru użytkowników tez sie przekonało. Wolał bym kupić używane sprężyny KW, FK itp i do tego amorki mts'a.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 10 kwie 2014, 19:15

Dzięki za pomoc. Na amory mts'a się nie zdecyduję, tylko wybiorę wzmocnione Sach Advantage dedykowane do obniżonego zawieszenia. Po rozmowie z kilkoma osobami i przeczytaniu waszych podpowiedzi dalej nie wiem co ze sprężynami, ale chyba pójdę w kierunku jamex'ów, których sprężyny są powiedzmy powtarzalne według wielu opinii.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga