Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[audi 80 B4 1.9 tdi 1Z] grzeje się silnik

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 04 lip 2011, 17:09

ja na zamienniku jeżdżę już 3 rok i jak na razie jest ok.kupiłem czujnik firmy Vemo za ok 40zł...
axell pisze:W aso kosztuje 1- ok. 60 paru złotych, 2- ok. 90 paru, nie pamiętam który był droższy ;-)
Marcin Marcin nie kombinuj ;-) czujnik 3 pinowy czyli ten który pokazuje temperaturę na zegary kosztuje 136,42zł

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 04 lip 2011, 17:32

hudy pisze:czyli ten który pokazuje temperaturę na zegary kosztuje 136,42zł
Kurcze faktycznie ceny się troszkę pozmieniały, jakieś 7 miesięcy temu w salonie podali mi ceny które podałem w poprzednim poście.
Teraz etka pokazuje faktycznie 136,42 :roll:
Obiło mi się o uszy że zamienniki nie dają rady, widocznie zależy jaki zamiennik ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 04 lip 2011, 17:40

92zł kosztuje ale ten dwu pinowy niebieski.a co do zamienników to są różne.ja na tego Vemo nie narzekam no i nie był drogi.

tsmoluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 11 lut 2011, 16:34
Lokalizacja: SWD

Post autor: tsmoluch » 05 lip 2011, 18:47

a jeszcze mam jedno pytanko to ile jest tych czujników bo od wentylatora to jest ten w chłodnicy ja mam go 2 pinowy ..... a widziałem na allegro chyba sa jeszcze 2 czujniki na tym platikowym trójniku ?? ktore sa od czego? ja mierzyłem opornosc ten czujnik co idzie do licznika i wcale mi sie nie zgadzał tak jak pisali mi koledzy z forum , ale wydaje mi sie ze jest dobry bo sprawdzałem temperature miernikiem i dobrze pokazywało mi w liczniku ogolnie ludzie tutaj maja rozne zdanie a temat tych oporów z czujnika

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 05 lip 2011, 19:00

czujników jest kilka.ten w chłodnicy jest chyba 3 pinowy.on talko załącza wentylatory.od świec jest 2 piowy niebieski w króćcu przy górnym wężu który idzie od chłodnicy do silnika.a ten który pokazuje temperaturę na zegary to jest 3 pinowy i znajduje się w króćcu z tyłu silnika od strony szyby...

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 14 sie 2011, 11:11

wczoraj wracałem z nad morza i leciałem 140 km/h a temp miałem 100-110 ,ubyło mi płynu i kontrolka zaczeła migać(wentylatory chodziły) ,stanołem .doturlałem sie do orlena dolałem wody i dalej i było już ok.
mam uwalony kruciec przy zbiorniku wyrównawczym ale zesztukowałem wężykami ,jak pękło był już klejony,
wydaje mi się że termostat trafi i się zacina chyba że się mylę,?? :oops:

[ Dodano: 2011-08-18, 22:19 ]
i cisza :oops:

[ Dodano: 2011-08-20, 13:44 ]
może być że to czujnik temp w chłodnicy .
musze zobaczyć przy ilu sie włancza wentylator

Awatar użytkownika
komar1969
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 26 mar 2009, 10:22
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: komar1969 » 02 wrz 2011, 23:35

Witam
U mnie temperatura przy normalnej temperaturze utrzymywała się w granicach 96 stopni, a przyczyną była zapchana chłodnica. Wymiana na nową (zamiennik) rozwiązało problem.
Teraz jest wszystko ok. Pozdrawiam

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 07 wrz 2011, 20:52

wymieniłem włącznik i włancza sie przy 88 a nie 97 ,chodzą u mnie dwa wiatraki naraz to dobrze bo wydaje mi sie że wcześniej włanczał sie 1 a po 103 st drugi

[ Dodano: 2011-09-13, 19:53 ]
wymieniłem termostat wyciągłem BTT orginał,stary sie otwierał odrazu od momentu grzania.
temp 90-92 włanczaja sie wiatraki ,jak można sprawdzić czy wskaźnik temp. dobrze pokazuje??

tsmoluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 11 lut 2011, 16:34
Lokalizacja: SWD

Post autor: tsmoluch » 02 paź 2011, 21:05

ja chlodnice wymieniłem na nowa i nic nie dalo i nowa lezy w garazu załozyłem orginał

Awatar użytkownika
swiety
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 27 gru 2010, 19:28
Lokalizacja: Lublin/Białystok

Post autor: swiety » 05 paź 2011, 16:32

U mnie teraz coś dziwnie wychodzi... Dojdzie do 110 i tak cały czas się utrzymuje, albo minimalnie rośnie... Co tu może być ?? :roll:

tsmoluch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 11 lut 2011, 16:34
Lokalizacja: SWD

Post autor: tsmoluch » 14 paź 2011, 20:21

a korek odkrecałes z zbiorniczka wyrównawczego? przypuszczalnie masz uszczelke dzwignieta zobacz czy masz twarde weze z plynu

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 14 paź 2011, 20:23

swiety pisze:U mnie teraz coś dziwnie wychodzi... Dojdzie do 110 i tak cały czas się utrzymuje, albo minimalnie rośnie... Co tu może być ?? :roll:
Np. czujnik na zegary, jak się płyn nie gotuje oczywiście ;-)

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 04 lis 2011, 23:36

auto mi się grzeje i wentylator włącza się za każdym razem od 90 stopni to dobrze czy nie ?
dobrze że się włącza ale za szybko termostat wymieniłem ,

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 04 lis 2011, 23:44

podłącz VAG i zobacz faktycznie ile ma płyn po nagrzaniu i będziesz wiedział czy dobrze ci pokazuje zegar w liczniku

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 09 sty 2012, 22:40

wg vaga pokazuje mi 2 stopnie wiecej na liczniku ,teraz wymiana rozrzadu i pompy może pompa słabo daje ?
w niedziele leciałem po górkach 80-90 km/h temp na zewn.0-1 stopień a u mnie wentylatory chodza na 2 biegu i temp 100-105,
uszczelka raczej dobra bo pod korkiem nic nie ma,może któryś czujnik jest walniety

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl