[80 1.9 TDI 1Z] ubywajacy pasek rozrzadu;(
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Cuda Panie ci się dzieją :roll: żle jest dobrze ,a dobrze żle... A że cudów nie ma to prawdopodobnie coś musiałeś zrobić nie takjuniorexx pisze:Rozrząd skorygowany i ustawiony na znaki :mrgreen: dymek po odpaleniu nie ustąpił a więc to nie wina rozrządu natomiast po korekcji samochód jeździ bez szału a na nieprawidłowym ustawieniu rozrządu szedł jak wściekły i pracował nieco ciszej :roll:
Witam kolegów, dziś lub najpóźniej jutro muszę wymienić rozrząd. Od czasu zakupu (15 miesięcy) zrobiłem 40.000km. Poprzedni właściciel też nie wymieniał rozrządu, więc zaczynam mieć stracha. Wszystkie części już mam tzn kupiłem GATES PowerGrip KIT - komplet za który zapłaciłem 300,00. Za robociznę mam zapłacić 200,00, ale z tego co wyczytałem, to chyba nie jest ciężko wymienić samemu...może ktoś to potwierdzić? Jakie narzędzia są potrzebne i ile czasu trzeba poświęcić na wymianę? Przy okazji muszę wymienić też pasek alternatora, ale nie mam pojęcia jakiej firmy kupić, doradzicie coś?
Na wymiane trzeba od 1 do xxxx godzin. Zależy jak pójdzie, wszystko zostało już opisane.
https://audi80.pl/19tdi-1z-wymiana-r ... t44011.htm
https://audi80.pl/b4-19-tdi-wymiana- ... t13462.htm
https://audi80.pl/80-b4-tdi-1z-wymia ... vt3269.htm
https://audi80.pl/19tdi-1z-wymiana-r ... t44011.htm
https://audi80.pl/b4-19-tdi-wymiana- ... t13462.htm
https://audi80.pl/80-b4-tdi-1z-wymia ... vt3269.htm
Zrobiłem a raczej nie zrobiłem :lol: przy poprawianiu ustawienia rozrządu rozszczelniłam wąż od turbiny i audiola nie miała ochoty jeździć żwawoMUNIOR pisze:Cuda Panie ci się dzieją :roll: żle jest dobrze ,a dobrze żle... A że cudów nie ma to prawdopodobnie coś musiałeś zrobić nie takjuniorexx pisze:Rozrząd skorygowany i ustawiony na znaki :mrgreen: dymek po odpaleniu nie ustąpił a więc to nie wina rozrządu natomiast po korekcji samochód jeździ bez szału a na nieprawidłowym ustawieniu rozrządu szedł jak wściekły i pracował nieco ciszej :roll:
Teraz jest już ok.
nie cieknie ,a co ciężko jest zdjąć to koło z wałka, uszczelniacze trzonków zaworów będą wymieniane tak że wałek będzie zdjęty i raczej trzeba nowy uszczelniacz założyć, tym bardziej ze zmienię oliwę z minerala na półsyntetykUKI_XX pisze:Cieknie z wałka rozrządu :?: Jak nie to zostaw wałek i kółko na nim w spokoju bo jeszcze sobie biedy narobisz.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2014, 15:41 przez vitja07, łącznie zmieniany 2 razy.