Aż tak bardzo tematu baranków nie zgłębiałem, ale jak nie ma to nie będę malowaćduo pisze:nie ma czegoś takiego sa jedynie baranki ktore potem mozna malować .. proszę Cie nie rób wsi
Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46
- trepek
- Forum Audi 80

- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Wkońcu ogarnąłem grzanie świec w swoim samochodzie :mrgreen: Świece grzały mi cały czas i nie wiedziałem dlaczego więc je odpiąłem w ciorta i jeździłem bez podgrzewania wogóle. TDI to wielkiej róznicy nie było przy odpalaniu, chociaż nieco mam późny kąt wtrysku bo 44. Przczyn ciągłego grzania było dwie:
Pierwsza wiązka musiała zastąpić drugą:
![Obrazek]()
Oraz kabel widoczny pod moim kciukiem (czerwony z paskiem czarnym) był wpięty do pinu 30'tego, przez co cały czas otrzymywał prąd.
![Obrazek]()
Teraz jest jak Bozia przykazała.
Pierwsza wiązka musiała zastąpić drugą:

Oraz kabel widoczny pod moim kciukiem (czerwony z paskiem czarnym) był wpięty do pinu 30'tego, przez co cały czas otrzymywał prąd.

Teraz jest jak Bozia przykazała.
- trepek
- Forum Audi 80

- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Pora na zmianę oleju <ok>
Wcześniej, za czasów 1.6 TD, obiecałem sobie, że jak trafi mi się zdrowy silnik, który nie bierze oleju ani nie sprawia problemów to nie będę oszczędzał na oleju. I tak też się stało. Silnik nie sprawia problemów, ubytek oleju, posiłkując się wskazaniami bagnetu, wynosi ok 0.3-0.4l na 12 tys km! Bo tyle temu była zmiana oleju i zalałem na max, a teraz bagnet pokazuje, że jest ponad połowa. Zalałem wtedy Mobil S2000 10W-40.
I dzisiaj zakupiłem Valvoline MaxLife Diesel 10W-40, dałem aż 150zł ale nie chciałem kupoważ na allegro tylko w sklepie, gdzie zawsze kupuję.
![Obrazek]()
Wcześniej, za czasów 1.6 TD, obiecałem sobie, że jak trafi mi się zdrowy silnik, który nie bierze oleju ani nie sprawia problemów to nie będę oszczędzał na oleju. I tak też się stało. Silnik nie sprawia problemów, ubytek oleju, posiłkując się wskazaniami bagnetu, wynosi ok 0.3-0.4l na 12 tys km! Bo tyle temu była zmiana oleju i zalałem na max, a teraz bagnet pokazuje, że jest ponad połowa. Zalałem wtedy Mobil S2000 10W-40.
I dzisiaj zakupiłem Valvoline MaxLife Diesel 10W-40, dałem aż 150zł ale nie chciałem kupoważ na allegro tylko w sklepie, gdzie zawsze kupuję.

Trepek, ogarnij się! To jest pełen syntetyk. Wiem bo jeżdżę na tym oleju od kilku lat w każdych swoich autach.trepek pisze:Też myślałem o pełnym syntetyku...
P.S. 150żł to trochę drogo. Ja ostatnio kupowałem do swojego punto też do diesla, czyli dokładnie to samo 119zł po rabatach w focie. A do mojej fałki kupowałem też ale z dedykacją do silnika benzynowego to coś około 110zł.
A jeszcze ci tylko napisze że ten olej to świetny wybór do starych silników. Nic lepszego nie ma. Koledze w galancie 2.5 v6 dzwoniły szklanki w głowicy, zmienił jak mu kazałem na max life i jak ręką odjął.
- trepek
- Forum Audi 80

- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
@arwam
Tylko pod skrzynią. Są to pojedyncze krople, nie zostawiam śladów za sobą ani tam, gdzie stoję.
@masrepus
Z tego, co wyczytałem to MaxLife jest olejem syntetycznym ale nie full syntetykiem
Pełen syntetyk ma bazę olejową wykonaną z wpełni syntetycznych estrów (bardzo mało jest takich olei na rynku) a olej syntetyczny ma bazę olejową pochodzenia naturalnego ale poddaną bardzo zaawansowanemu technologocznie procesowi hydrokrakowanizacji, który niszczy siarki i inne pierdoły w oleju
Mam nadzieję, że Valvoline będzie się dobrze sprawował.
Tylko pod skrzynią. Są to pojedyncze krople, nie zostawiam śladów za sobą ani tam, gdzie stoję.
@masrepus
Z tego, co wyczytałem to MaxLife jest olejem syntetycznym ale nie full syntetykiem
Pełen syntetyk ma bazę olejową wykonaną z wpełni syntetycznych estrów (bardzo mało jest takich olei na rynku) a olej syntetyczny ma bazę olejową pochodzenia naturalnego ale poddaną bardzo zaawansowanemu technologocznie procesowi hydrokrakowanizacji, który niszczy siarki i inne pierdoły w oleju
Mam nadzieję, że Valvoline będzie się dobrze sprawował.









