Aż tak bardzo tematu baranków nie zgłębiałem, ale jak nie ma to nie będę malowaćduo pisze:nie ma czegoś takiego sa jedynie baranki ktore potem mozna malować .. proszę Cie nie rób wsi
Czerwone Audi Coupe TDI - Stłuczka / str 46
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Wkońcu ogarnąłem grzanie świec w swoim samochodzie :mrgreen: Świece grzały mi cały czas i nie wiedziałem dlaczego więc je odpiąłem w ciorta i jeździłem bez podgrzewania wogóle. TDI to wielkiej róznicy nie było przy odpalaniu, chociaż nieco mam późny kąt wtrysku bo 44. Przczyn ciągłego grzania było dwie:
Pierwsza wiązka musiała zastąpić drugą:
Oraz kabel widoczny pod moim kciukiem (czerwony z paskiem czarnym) był wpięty do pinu 30'tego, przez co cały czas otrzymywał prąd.
Teraz jest jak Bozia przykazała.
Pierwsza wiązka musiała zastąpić drugą:
Oraz kabel widoczny pod moim kciukiem (czerwony z paskiem czarnym) był wpięty do pinu 30'tego, przez co cały czas otrzymywał prąd.
Teraz jest jak Bozia przykazała.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Pora na zmianę oleju <ok>
Wcześniej, za czasów 1.6 TD, obiecałem sobie, że jak trafi mi się zdrowy silnik, który nie bierze oleju ani nie sprawia problemów to nie będę oszczędzał na oleju. I tak też się stało. Silnik nie sprawia problemów, ubytek oleju, posiłkując się wskazaniami bagnetu, wynosi ok 0.3-0.4l na 12 tys km! Bo tyle temu była zmiana oleju i zalałem na max, a teraz bagnet pokazuje, że jest ponad połowa. Zalałem wtedy Mobil S2000 10W-40.
I dzisiaj zakupiłem Valvoline MaxLife Diesel 10W-40, dałem aż 150zł ale nie chciałem kupoważ na allegro tylko w sklepie, gdzie zawsze kupuję.
Wcześniej, za czasów 1.6 TD, obiecałem sobie, że jak trafi mi się zdrowy silnik, który nie bierze oleju ani nie sprawia problemów to nie będę oszczędzał na oleju. I tak też się stało. Silnik nie sprawia problemów, ubytek oleju, posiłkując się wskazaniami bagnetu, wynosi ok 0.3-0.4l na 12 tys km! Bo tyle temu była zmiana oleju i zalałem na max, a teraz bagnet pokazuje, że jest ponad połowa. Zalałem wtedy Mobil S2000 10W-40.
I dzisiaj zakupiłem Valvoline MaxLife Diesel 10W-40, dałem aż 150zł ale nie chciałem kupoważ na allegro tylko w sklepie, gdzie zawsze kupuję.
Trepek, ogarnij się! To jest pełen syntetyk. Wiem bo jeżdżę na tym oleju od kilku lat w każdych swoich autach.trepek pisze:Też myślałem o pełnym syntetyku...
P.S. 150żł to trochę drogo. Ja ostatnio kupowałem do swojego punto też do diesla, czyli dokładnie to samo 119zł po rabatach w focie. A do mojej fałki kupowałem też ale z dedykacją do silnika benzynowego to coś około 110zł.
A jeszcze ci tylko napisze że ten olej to świetny wybór do starych silników. Nic lepszego nie ma. Koledze w galancie 2.5 v6 dzwoniły szklanki w głowicy, zmienił jak mu kazałem na max life i jak ręką odjął.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
@arwam
Tylko pod skrzynią. Są to pojedyncze krople, nie zostawiam śladów za sobą ani tam, gdzie stoję.
@masrepus
Z tego, co wyczytałem to MaxLife jest olejem syntetycznym ale nie full syntetykiem
Pełen syntetyk ma bazę olejową wykonaną z wpełni syntetycznych estrów (bardzo mało jest takich olei na rynku) a olej syntetyczny ma bazę olejową pochodzenia naturalnego ale poddaną bardzo zaawansowanemu technologocznie procesowi hydrokrakowanizacji, który niszczy siarki i inne pierdoły w oleju
Mam nadzieję, że Valvoline będzie się dobrze sprawował.
Tylko pod skrzynią. Są to pojedyncze krople, nie zostawiam śladów za sobą ani tam, gdzie stoję.
@masrepus
Z tego, co wyczytałem to MaxLife jest olejem syntetycznym ale nie full syntetykiem
Pełen syntetyk ma bazę olejową wykonaną z wpełni syntetycznych estrów (bardzo mało jest takich olei na rynku) a olej syntetyczny ma bazę olejową pochodzenia naturalnego ale poddaną bardzo zaawansowanemu technologocznie procesowi hydrokrakowanizacji, który niszczy siarki i inne pierdoły w oleju
Mam nadzieję, że Valvoline będzie się dobrze sprawował.