[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.
a to pewnie nie będę sobie tym głowy zaprzątał, jeździ ok więc nie będę szukał dziur, dni nastawnika policzone więc pewnie kiedyś zawitam u muniora to się bede dopytywał :mrgreen: dzięki za odpowiedzibozmek pisze:To nie będzie wina dokręcenia na zimnym kont jest chyba wyższy to głośniej chodzi tak mi się wydaje.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
łap http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
szukajka nie boli
szukajka nie boli
wystarczy przeleciec ten watek i to juz duzo wiedzy ;>
edit: w sumie moge tez cos dozucic od siebie na temat ASV jak juz zaglebiamy sie w to,
mam te tryski juz z pol roku, wrazenia, ciezko powiedziec, staram sie trzymac silnik w dobrym stanie, oleje itd itd itd itd... wyczyscilem kolektor ssacy i takie tam, auto jest zywe bez czipa, tak mi sie wydaje, nie krece go powyzej 3tys obr ale idzie jak burza wg mnie
ktos tez pisal ze z ASV'ami jest problem z paleniem zima... hmmm... wydaje mi sie ze moge to potwierdzic, jakis tydzien temu bylem u dobrego kolegi w katowicach ustawic to i owo, mialem nadzieje ze odpalanie na zimnym sie poprawi ale sie nie poprawilo, takze wniosek sam sie nasuwa ze faktycznie moze to byc przyczyna samych wtryskow, (swiece zarowe tez mam dobre - sprawdzalem), jak silnik jest cieply to "pali na dotyk"
edit: w sumie moge tez cos dozucic od siebie na temat ASV jak juz zaglebiamy sie w to,
mam te tryski juz z pol roku, wrazenia, ciezko powiedziec, staram sie trzymac silnik w dobrym stanie, oleje itd itd itd itd... wyczyscilem kolektor ssacy i takie tam, auto jest zywe bez czipa, tak mi sie wydaje, nie krece go powyzej 3tys obr ale idzie jak burza wg mnie
ktos tez pisal ze z ASV'ami jest problem z paleniem zima... hmmm... wydaje mi sie ze moge to potwierdzic, jakis tydzien temu bylem u dobrego kolegi w katowicach ustawic to i owo, mialem nadzieje ze odpalanie na zimnym sie poprawi ale sie nie poprawilo, takze wniosek sam sie nasuwa ze faktycznie moze to byc przyczyna samych wtryskow, (swiece zarowe tez mam dobre - sprawdzalem), jak silnik jest cieply to "pali na dotyk"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się ,jedynie słuszne 190 /300 .Z 220/300 mogą być nieciekawe "efekty " ,i po co dodatkowo meczyć pompę większym cisnieniem otwarcia ...niby te 30 barów to nic ...zgadza się ,nic...ale dla zdrowej pompy ,a nie kazdy taką posiada 8-)KLICHO pisze:Czytają wszystkie wypowiedzi to dla ori pompy 1z brać wtryski z ciśnieniami 190/300 ?
- kubaaabee
- Forum Audi 80
- Posty: 268
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraków
Ja mam u siebie ASV ale nie potrafię powiedzieć jak będzie w zimie, Kostrz doradził mi żebym po zamianie softa na jego założył 1Z albo AFN. Puki co oryginalny sterownik i chodzi mi to dobrze. Czasem przekręci raz więcej jak długo stoi ale nie ruszałem kąta ani dawki po zmianie a kąt spadł do 35-40, nie dymi i jedzie nieźle oczywiście jak na Boscha więc na razie nic nie grzebie.
- kubaaabee
- Forum Audi 80
- Posty: 268
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraków
Spoko, chodziło mi bardziej o to żeby podkreślić że na razie nic więcej nie zmieniałem oprócz wtrysków, jezdzę tak od marca MUNIOR skoro już zaangażowałeś się w rozmowę to mam pytanie co myślisz o tym kącie, ruszać to? Przed zmianą miałem 45-48. W tym tygodniu może uda się że wpadnie mi sterownik od Kostrza i pewnie wrócę do ori wtrysków.